Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et ole tekemisissä sisaruksesi kanssa?

Vierailija
31.07.2018 |

Joko välinne ovat katkenneet tai niitä ei muuten arvosteta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo lapsena aina siskoni kanssa riidoissa. Hän usutti koulukiusaajan kimppuuni valehtelemalla tälle asioita, joita olin muka tästä kiusaajasta sanonut, ja tästä seurasi parin vuoden piina kunnes vaihdoin koulua. Ei olla aikuisena oltu paljon tekemisissä, nähdään pakollisissa sukujuhlissa parin vuoden välein eikä edes jutella. Siskollani on alkoholiongelma, juopottelun takia on mennyt työpaikat ja lapsen huoltajuus. Kaikki seurustelukumppanit ovat olleet juoppoja vaimonhakkaajia. Ja tämä kaikki on tietenkin minun syytäni, koska olen opiskellut ja hyvässä työpaikassa, en ole eronnut jne. Ei edes kiinnosta olla tekemisissä.

Vierailija
22/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat elämät, erilaiset arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää parhaani mukaan yhteyttä. Asutaan eri puolilla Suomea ja veljeni on sellainen perus suomalainen mies, ettei paljoa tunteitaan tai ajatuksiaan tuo julki. Ei siis koskaan oma-aloitteisesti kysy, että mitä kuuluu tai muuten vaan soittele. Fb:ssa ei koskaan tykkäile tai kommentoi mun juttuja, vaikka ei missään riidoissa olla.

Kaikki yhteydenpito on oikeastaan minun kontollani. Paitsi jouluisin ja syntymäpäivisin kysyy mitä lapset toivoo lahajksi.

Teini-ikäisinä kuljettiin samoissa porukoissa ja oltiin hyvät kaverit. Kaiholla aina muistelen sitä aikaa...

Vierailija
24/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme eripuolilla Suomea. Kaikilla perheet, työt ja omat ympyrät. Soitellaan silloin tällöin. Tavataan n kerran vuodessa.

Vierailija
25/25 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärihihhuli