Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka helposti pääsee terapiaan?

Vierailija
31.07.2018 |

Eli masennusta takana 8 vuotta. Välillä on kausia että menee paremmin ja välillä tuntuu että itsemurhan tekeminen vaatii vaan rohkaisun keräämistä. Kesän olen ollut ihan uskomattoman pohjalla muutamasta vastoinkäymisestä johtuen ja nyt alkaa näkyä valoa taas tunnelin päässä. Juttu on kuitenkin se, että tätä vuoristorataa on jatkunut vuosia ja haluisin nyt sen päätökseen. Tarvin apua että pääsen mun ajatusmalleista eroon koska tiedän että romahdan taas heti seuraavan vastoinkäymisen tullessa. Oon liian heikko ihminen lapsuuteni ansiosta.

Pelkään vaan että meen lääkäriin niin mut passitetaan tekemään masennustesti joka ei näyttäisi niin pahalta tällä hetkellä miltä se olis näyttänyt esim 2-5 viikkoa sitten jolloin sain tulokseksi vakavan masennuksen. Oon aika ilonen itseasiassa kun nyt oon saanut asioita järjestykseen, mut tiiän vuosien kokemuksella että mulla menee hyvin vaan väliaikasesti ja nyt ku mulla on halu ja jaksaminen parantua pysyvästi niin haluun tehdä töitä sen eteen.

Kysymys onkin että pitääkö mun huijata itseni pahasti masentuneeksi että saan terapiaa vai odottaa että olen taas siinä pisteessä että en pääse sängystä ylös jolloin mulla ei edes ole motivaatiota kasata itseäni, mitä nyt taas olis kun haluan selättää tän paskan lopullisesti?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla