Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi työkaveri laittaa joka kuukausi 100 euroa Ukrainan armeijalle

Vierailija
03.04.2026 |

Kyllä toisilla on rahaa. Minä laitan tuon summan rahastoon. En minä tätä tyyppiä arvostele, hän varmaan on varakkaampi, mutta itse en kyllä ajattelen itseäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut jopa sellaisesta että 400 euroa kuussa toiset laittaa. Mikäs siinä jos on rahaa. Voisi kyllä tuolla varallisuudella välillä ajatella myös kotimaatakin. Täälläkin on hyviä kohteita. Esim joka toinen kuukausi Ukrainalle, joka toinen leipäjonoihin.

Vierailija
2/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään bensan ja kaljan hinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten lahjoituskohteet ja annettu summa ei kuulu kenellekään muulle. Jokainen harkitsee ja toteuttaa nuo asiat itse.  Järkevä ihminen ei edes kerro niitä ulkopuolisille. 

Vierailija
4/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hemmetissä avustako Ukrainaa. On 100% varmaa, että jos joku ei kerkeä Suomessa ottamaan avustusta itselleen niin viimeistään Ukrainassa joku välikäsi sen vie. Avustukset eivät mene juuri koskaan sinne minne pitäisi.

Jos haluatte auttaa niin menkää paikan päälle.

Vierailija
5/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin huuhaa aloitus, yritys kääntää Ukrainan apua vastaan... Ei vaan onnistu 

Vierailija
6/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hemmetissä avustako Ukrainaa. On 100% varmaa, että jos joku ei kerkeä Suomessa ottamaan avustusta itselleen niin viimeistään Ukrainassa joku välikäsi sen vie. Avustukset eivät mene juuri koskaan sinne minne pitäisi.

Valehtelet, olen ollt 3 kertaa viemässä

Vierailija
7/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet, olen ollt 3 kertaa viemässä

Viemässä mitä? Minä en valehtele.

Vierailija
8/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten ihmisten lahjoituskohteet ja annettu summa ei kuulu kenellekään muulle. Jokainen harkitsee ja toteuttaa nuo asiat itse.  Järkevä ihminen ei edes kerro niitä ulkopuolisille. 

Tietysti, mutta en voi välttyä ajatukselta että tässä maassa on todella paljon varakkaita ihmisiä. Se oli jotenkin yllätys. Minun kuplassani monet elää todella tiukalla ja joku ylimääräinen satanen menee kulutukseen tai korkeintaan rahastoon tai säästöön pahan päivän varalle. Mutta joo, kukin tekee kuten haluaa, eihän se minulta ole pois.

Vierailija
9/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zelensky kiittää ja ostaa uusia luxus huviloita Dubaissa

Vierailija
10/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä "trollit".. onko heitä kanssasi huoneessasi tälläkin hetkellä?

Vierailija
11/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kyllä että tukee. Jos mahdollisuus on, niin tottakai. Jokainen kaalipi ru joka siellä saadaan nurin on poissa omalta itärajaltamme. Hienoa!

Vierailija
12/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos osuu lapseen tai naiseen.

Vierailija
13/13 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ukraina ole täysin syytön sotaan. Tietyillä alueilla venäläisiä kohdeltiin huonosti ja ukrainalaiset vittuilivat muutenkin venäjälle.