Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on elokuu ja viikonloppuna viilenee. Täydellistä!

Vierailija
31.07.2018 |

Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistaudutaan valittamaan kylmästä ja sateesta.

Nautin hellehullujen valituksesta seuraavat n kuukautta.

Loskasta nauttiva ankeuttaja on myös vahingoniloista sorttia. Eipä yllättänyt.

Vierailija
182/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoa riittää kun on helteinen kesä ja pakkastalvi.

Joku marraskuu on elämän ankeuttaja. Mä masennun jos aurinko ei paista.

Minä taas masennun, kun aurinko paistaa!

Epäluonnollista. Ilman aurinkoa ja lämpöä et sinäköön kauaa eläisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitteko te siitä kun menette töihin= aivan mustaa

Kun tulette töistä klo 16 = aivan mustaa

Valoa ei edes nää koko päivän aikana. Mun mielestä se on aivan kauheaa. Ihmiset masentuu ja kuihtuu kokoon. Huhhuh, onneksi tulevaisuudessa muutan pois täältä.

???

Pimeyshän on ihanaa :D

Pimeys ja kylmyys koituu jossain vaiheessa maapallon ja ihmiskunnan kuolemaksi. Jos maapallo olisi kylmä ja pimeä 24/7/52/356, et kauaa eläisi.

Vierailija
184/340 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valoa ei edes nää koko päivän aikana. Mun mielestä se on aivan kauheaa. Ihmiset masentuu ja kuihtuu kokoon. Huhhuh, onneksi tulevaisuudessa muutan pois täältä.

???

Pimeys ja kylmyys koituu jossain vaiheessa maapallon ja ihmiskunnan kuolemaksi. Jos maapallo olisi kylmä ja pimeä 24/7/52/356, et kauaa eläisi.

Auringon suureneminenhan käristää maapallon kaukaisessa tulevaisuudessa.

Vierailija
185/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkoa riittää kun on helteinen kesä ja pakkastalvi.

Joku marraskuu on elämän ankeuttaja. Mä masennun jos aurinko ei paista.

Minä taas masennun, kun aurinko paistaa!

Epäluonnollista. Ilman aurinkoa ja lämpöä et sinäköön kauaa eläisi.

Kyllä se on synkkää, kun sisätiloissakaan ei viitsi olla mutta ulkona tylsistyy.

Vierailija
186/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä se helle vaan jatkuu...

Vierailija
187/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on tullut nukuttua helteestä huolimatta. Kiva kun ilma viilenee ja tulee sateita. Menen syksyllä kauppunkilomalle yli viikoksi missä vielä lämmintä. Toivottavadti ei helteitä.

Vierailija
188/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin odotan viilenevää. Ihana pestä kaikki vuodevaatteet (toki niitä olen pessyt, mutta kun joka yö hikoilee). Pesen myös kaikki muutkin kodin tekstiilit, vien matot mattopesulaan, kuuraan kodin puhtaaksi; pesen lattiat, pyyhin pölyt, pesen myös ikkunat. Ja jään odottamaan syysiltoja.

Tuon kaiken on voinut tehdä nytkin. Matot pesin ulkona. Matot kuivuu ulkona, samoin muut tekstiilit. Siivota voi aamulla, kun viileämpää. Ikkunatkin on pesty. Kaiken pyykin voi kuivata ulkona. Kohta on taas pakko siirtyä kuivausrummun käyttöön. Mikö ihme ongelma tämä lämpö on?

Aamulla, kun on viileämpää? Ai 29 astetta 31 asteen sijasta? Joo, auttaa tosi paljon.

Klo 4-5 aamulla on ihan siedettävää.

Totta, ulkona on tuohon aikaan ihan siedettävää, ihanaa kun pääsee aamupalalla parvekkeelle kuumuutta pakoon. Mutta hitto kun se siivoaminen pitäisi tehdä sisällä :/

Vierailija
189/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin odotan viilenevää. Ihana pestä kaikki vuodevaatteet (toki niitä olen pessyt, mutta kun joka yö hikoilee). Pesen myös kaikki muutkin kodin tekstiilit, vien matot mattopesulaan, kuuraan kodin puhtaaksi; pesen lattiat, pyyhin pölyt, pesen myös ikkunat. Ja jään odottamaan syysiltoja.

Tuon kaiken on voinut tehdä nytkin. Matot pesin ulkona. Matot kuivuu ulkona, samoin muut tekstiilit. Siivota voi aamulla, kun viileämpää. Ikkunatkin on pesty. Kaiken pyykin voi kuivata ulkona. Kohta on taas pakko siirtyä kuivausrummun käyttöön. Mikö ihme ongelma tämä lämpö on?

Aamulla, kun on viileämpää? Ai 29 astetta 31 asteen sijasta? Joo, auttaa tosi paljon.

Klo 4-5 aamulla on ihan siedettävää.

Totta, ulkona on tuohon aikaan ihan siedettävää, ihanaa kun pääsee aamupalalla parvekkeelle kuumuutta pakoon. Mutta hitto kun se siivoaminen pitäisi tehdä sisällä :/

Syksyllä sitten, ei ne villakoirat karkaa.

Vierailija
190/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Auringon suureneminenhan käristää maapallon kaukaisessa tulevaisuudessa.

Todennäköisestu aurinko sammuu ennen sitä.

Vierailija
191/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään viileämpää ja sadetta!

Vierailija
192/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä se helle vaan jatkuu...

Säätiedotuksissa luvataan epävakaaa, mutta kun katsoo etelärannikon ennusteita, lämpötilat ovat helteisiä vielä useita päiviä... ja ennusteet viilenemisestä voivat myös muuttua vielä..

Vierailija
193/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusula kuittaa, edelleen +28 ja kostean hikinen ilma

Vierailija
194/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä eilisten sääennusteiden mukaan maanantain piti olla täyttä kaatosadetta koko päivä. Nyt sekin sade on kadonnut ennusteista ja maanantaille on luvattu tasan 0,0 mm sadetta. Aika tuttua kaavaa noudattavat nämä ennusteet tänä kesänä.

Vierailija
195/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään täällä pohjois-pohjanmaalla satoi 2tuntia kaatamalla ja ukkosti.

Menen maanantaina Helsinkiin toivottavasti ei ole kovin kuuma silloin.

Vierailija
196/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä satoi, mutta ei raikastanut ilmaa yhtään. Tunkkaista ja hikistä edelleen.

Vierailija
197/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä satoi, mutta ei raikastanut ilmaa yhtään. Tunkkaista ja hikistä edelleen.

Missä päin Helsinkiä? Liikuin Itäkeskuksesta Länsi-Helsinkiin, eikä missään satanut.

Vierailija
198/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on elokuu, ja minä olen viljaa.

Vierailija
199/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo helvetin hyvä. Näitä säästä valittajia ei jaksais enää ollenkaan kuunnella. On ollu sellanen itkujen kuukausi, että parempi, että saadaan taas sitä räntää.

Ja asioissahan on pakko mennä aina äärimmäisyyksiin, niinkö? Joko on tekopirteä ja passiivis-aggressiivinen tyyliin "ah-iloitaan, kaikkien on pakko rakastaa just hellettä, ei saa tuoda negatiivista energiaa, mä siis nii-iin vihaan kylmää jota aina Suomessa on." Toinen vaihtoehtoko on räntää halajava ja marraskuuta rakastava mustiin pukeutuva itsarisanoituksia rustaava hevimuusikko?

Henkilökohtaisesti ensi viikoksi luvattu noin 20 astetta on ihan passeli. Pystyy liikkumaan ja tekemään asioita toisin kuin nyt. Osalla ihmisistä vaan ei elimistö kestä kuumuutta.

Vierailija
200/340 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin Helsinkiä? Liikuin Itäkeskuksesta Länsi-Helsinkiin, eikä missään satanut.

Keskustassa ei myöskään satanut pisaraakaan. 28 varjossa tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän