Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle
Vauva ei osaa tekonauraa eli vauvan nauru on aina ihan puhtaasti ilosta johtuvaa. Siksi se on niin tarttuvaa ja siitä tulee hyvälle mielelle. Olen kuvannut kaikkien meidän lasten vauvanauruja videolle ja kuuntelin niitä tänään töissä. En edes muistanut miten ihana ääni se on.
Kommentit (14)
Joo vauvan ja hiukan isommankin lapsen nauru on musiikkia korville ja mielelle.
Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !
Raskausvatsa on naisella kaunis ja seksikäs
Tiedoksi
Lässynlää, SYNTYVYYS EKSPONENTIAALISEEN NOUSUUN, lässynlää, vavvat aitonäyrää, hihihiihohohoohöhhöö...
MIkä ihanampaa kuin syliinkiipeävä taapero ja itsellä masu pyöristynyt vauvan odotuksesta. Kohta mulla on kaksi lasta!
Tänä päivänä olen sitä mieltä, että nuorison ramppaaminen, lasten kiljuminen ja mopon pärinä - vauvojen naurusta ja jokelluksesta puhumattakaan - ovat kauneimpia ääniä maailmassa. Niissä kaikuu tulevaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vauvat on ihania 😁 katson joskus youtubesta vauvojen kikatusta: se on aiiiivan ihanaa !
Suorastaan nauruterapiaa.
Poikavauvat on parempia kuin tyttövauvat
Meillä on teinejä ja kyllä. Vauvojen naurusta on nyt tultu tähän vaiheeseen ja tämäkin on ihanaa.
Kerrostalossamme asuu paljon perheitä ja äänimaisemassa kuuluu niin vauvat kuin ramppaavat teinitkin. Ja muut ikäkaudet siinä välissä. Hyvä vain, että on lapsia ja nuoria.
Eivät ne rääkyvät raakileet osaa mitään muutakaan ja pahimmissa tapauksissa eivät opi/osaa ikinä juuri mitään.
Vauvat <3