Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on elokuu ja viikonloppuna viilenee. Täydellistä!

Vierailija
31.07.2018 |

Elokuu on ihana kuukausi, koska silloin kesä kääntyy kohti loppuaan ja syksy tekee tuloaan. :)

Kommentit (340)

Vierailija
1/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas alkaa masennuskausi kun syksy lähestyy :( Monenkohan viikon/kuukauden saikku edessä tänä syksynä?

Vierailija
2/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, syksy on parasta aikaa vuodesta. Kuulaat, kirpeät syysaamut ovat parasta 😀 Ja muutama viikko enää, niin suuntaan kohtivLspin erämaita n. viikon vaellukselle raikkaaseen ja puhtaaseen ilmaan. Sitä ajatellen on jaksanut nämä karseat kesäkelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti lämpötilojen laskemisesta olen superiloinen!

Toki elokuu tuo mukanaan perinteisen arjen, mikä sekin on mielestäni kivaa.

Vierailija
4/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippiiii !!!!

Vierailija
5/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on elokuu ja minä olen viljaa. Rakastan elokuun öitä. Nukun alasti ovet ja ikkunat auki antaen loppukesän viileyden rauhoittaa minut uneen. Unissa näen eroottisia asioita joissa harrastan seksiä niin miesten kuin naisten kanssa. Asioita edellisistä elämistä.

Vierailija
6/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienoa on talvessa ja syksyssä? Pimeetä, kylmää ja märkää. Ei sovi mulle. Kesän lapsi mä oon.

Vierailija
7/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jippiiii !!!!

Jippiiii! hihkaisu täältäkin! Mieli oikein kohentui tuosta viilenevän sään tulosta. Odotan innolla parempia yöunia.

Vierailija
8/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan viilenevää. Ihana pestä kaikki vuodevaatteet (toki niitä olen pessyt, mutta kun joka yö hikoilee). Pesen myös kaikki muutkin kodin tekstiilit, vien matot mattopesulaan, kuuraan kodin puhtaaksi; pesen lattiat, pyyhin pölyt, pesen myös ikkunat. Ja jään odottamaan syysiltoja.

Vierailija
9/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, syksy on parasta aikaa vuodesta. Kuulaat, kirpeät syysaamut ovat parasta 😀 Ja muutama viikko enää, niin suuntaan kohtivLspin erämaita n. viikon vaellukselle raikkaaseen ja puhtaaseen ilmaan. Sitä ajatellen on jaksanut nämä karseat kesäkelit.

Ja niitä kuumalta kirpeitä syysaamuja on montako vuodessa? Ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä mutta hyvä että osaat ottaa ilon irti pienestä muutoin syksyllä on pääosin harmaata, märkää ja kylmää.

Vierailija
10/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee!!! Olen niin iloinen tuosta, koska loma vasta alkoi :)

Vierailija
11/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nauttinut niin näistä helteistä! Oon nauttinut joka hetkestä, oppinut ehkä elämään hetkessä. Tulee se syksy ilman jatkuvaa odotusta ja valitustakin. Mutta syksy on kyllä myös ihana omalla tavallaan. Tosin elokuu on vielä ihan kesäkuukausi ja saisi sitä olla vielä säiden puolestakin 😊

Vierailija
12/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo helvetin hyvä. Näitä säästä valittajia ei jaksais enää ollenkaan kuunnella. On ollu sellanen itkujen kuukausi, että parempi, että saadaan taas sitä räntää.

Vierailija
13/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan sitten ette valita taas siitä syyssäästä prkl. Nautitte täysin rinnoin kylmästä, pimeästä, tuulesta, sateesta ja sohjosta. Eikä mitään etelän matkoja keskeyttämään nautintoa jota riittää kuukausisotalla.

Vierailija
14/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Kuulkaas naiset! Mä en enää ikinä valita kylmyydestä tän mun elämän pahimman kesän jälkeen!

Vierailija
15/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hienoa on talvessa ja syksyssä? Pimeetä, kylmää ja märkää. Ei sovi mulle. Kesän lapsi mä oon.

Ei mitään hienoa. Mutta odotan kevättä. :)

Uskooko muuten joku oikeesti näihin "kesän lapsi mä oon" -juttuihin? Joihin on tänäkin kesänä törmännyt. Olen syntynyt marraskuussa ja inhoan talvea. Syntymäajankohdalla ja vuodenaikamieltymyksillä tuskin on todettu olevan mitään tieteellisiä yhteyksiä.

Vierailija
16/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan sitten ette valita taas siitä syyssäästä prkl. Nautitte täysin rinnoin kylmästä, pimeästä, tuulesta, sateesta ja sohjosta. Eikä mitään etelän matkoja keskeyttämään nautintoa jota riittää kuukausisotalla.

Miksi siitä ei saisi valittaa?

Vierailija
17/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä ei saisi valittaa?

Niin joo paitsi te perustyytymättömät luonteet, jotka valittaa aina. Ihan mielenkiinnosta, saako siitä jotakin?

Vierailija
18/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa vasta elokuu

Vierailija
19/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niitä kuumalta kirpeitä syysaamuja on montako vuodessa? Ehkä yhden käden sormilla laskettava määrä mutta hyvä että osaat ottaa ilon irti pienestä muutoin syksyllä on pääosin harmaata, märkää ja kylmää.

Mikä siinä on, että joku ei näe syksyn värejä aan paketoi kaiken harmaaseen kaapuun. Missä on kylmää, sisälläkö. Eikö lämmitys toimi? Ulkona tarkenee, kun laittaa sortsien ja t-paidan sijaan lämmintä päälle. Syksyn ja talven vihaajat ovat kuin valmista pöytää odottavia rassukoita. Pitää olla kuumaa ja valoa, jotta voi elää. Muuten käperrytään säälimään itseään ja voi otellaan kuinka kauheata on.

Vierailija
20/340 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ihanampaa on se, kun silloin alkavat koulut ja tulee ihana rauha kaupungille ja kaupungin kaduille. Silloin kun ei ole enää päivät pitkät ja illat läpeensä siellä levottomia nuorisoporukoita notkumassa.

Koulut alkavat ensi viikolla! JES! Sitä sitten kestääkin taas sen seuraavat 9½ kuukautta, jolloin on paljon rauhallisempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä