Ekat treffit/piknik. Mitä tarjoaisit?
Eli ekat treffit kyseessä ja ajattelin yllättää pienellä piknikillä. Mies tuo kuulemma pikkupullot viiniä, mitä niiden kanssa? Olisko esim. viinirypäleet, ananas tms sopivan pientä vai mitä muuta pientä keksisitte? Ei mitään liian ylitseampuvaa :).
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokonainen banaani ole aika klassikko. Siitä, miten tyttö käsittelee banaania, voi päätellä paljon.
Suurin osa ihmisistä poistaa päällyskerroksen ja puree palan irti. Päättele sitten siitä.
Ananas ei todellakaan sovi viinin kanssa. Edellisten tapaan ehdotan brietä, patonkia tai suolakeksejä ja mansikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä te olette tarkemmin ottaen sopineet? Mennään piknikille vai nähdään puistossa tms? Jos olette menossa piknikille keskipäivällä, niin voiko mies olettaa, että tuot lounasruuan mukana?
Jos on vaan tarkoitus istuskella hetki, ananas ja vaikka sinun lempikarkit tai pähkinät käy hyvin.
Jos haluat viedä juustoa, niin brie ja tuorejuustot ovat aika tyypillisiä piknikillä. Tuore patonki, brie ja mansikat maistuisi ainakin minulle.
Jos ei ole syönyt ennen treffejä aika huono olo voi tulla viinistä marjoista ja hedelmistä. Itselle kelpaisi vaikka täytetyt croisantit.
Sokeri ja alko, alkaa käymään hyvin ja sitten pierettää! Mikäs sen hauskempaa..
No voi vittu sentään! En taida viedä sit yhtään mitään. Ollaan sovittu, että nähdään joen rannassa. Ei olla sovittu mistään lounaista, brunsseista sun muista. Viini oli vähän semmonen inside-juttu, en sitä ala sen enempää selostamaan. En rupee vetelemään mitään juustotarjottimia kylmälaukusta, eikä ole tarkoitus kenenkään nälkää tyydyttääkään, ajattelin vaan että kiva yllättää jollain extralla. Mutta näköjään menee niin vituiks jo suunnitteluvaiheessa että parempi vaihtaa extrat vaikka kunnon suihinottoon. Vituiks ne treffit menee kuitenkin.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No voi vittu sentään! En taida viedä sit yhtään mitään. Ollaan sovittu, että nähdään joen rannassa. Ei olla sovittu mistään lounaista, brunsseista sun muista. Viini oli vähän semmonen inside-juttu, en sitä ala sen enempää selostamaan. En rupee vetelemään mitään juustotarjottimia kylmälaukusta, eikä ole tarkoitus kenenkään nälkää tyydyttääkään, ajattelin vaan että kiva yllättää jollain extralla. Mutta näköjään menee niin vituiks jo suunnitteluvaiheessa että parempi vaihtaa extrat vaikka kunnon suihinottoon. Vituiks ne treffit menee kuitenkin.
-ap
Sellaset marttyyriasenteet sieltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sellaset marttyyriasenteet sieltä :D
Nestehukka saatana. Meni vähän tunteisiin. Pahoittelut. Toivottavasti on parempi fiilis huomenna.
-ap
Vedä vaan ap Soavet huiviin ja ananakset päälle. Mitä välii.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava ketju
Ihme ettei kukaan oo vielä tullut provoa huutelemaan. Eihän tää voi olla kuin provo, koska kuka täysjärkinen edes harkitsis jotain viinirypäleitä
-ap
Pitäkää kossukisat. Häviäjä hyppää jokeen.
Nyt mua alkoi ottaa päähän se mieskin, treffit menee kuitenkin pilalle niin laitoin sille ensin tekstarin että unoha koko juttu, ja kun se ei vastannut niin arvelin että se on just niitä tyyppejä jotka vaan katoo, yritin soittaa mut raukka ei vastaa ja menee vastaajaan niin mä jätin vastaajaan viestin et haista ja että mä vihaan sitä. Sitte mä söin ne ananakset ja join pari kaljaa et rauhoittuisin ja just sitte se jätkä vastaa että oli suihkussa, mitä ihmettä???! Miksei se voinut heti vastata kun mä laitoin sen tekstarin 10 minsaa sitten!!!!!!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua alkoi ottaa päähän se mieskin, treffit menee kuitenkin pilalle niin laitoin sille ensin tekstarin että unoha koko juttu, ja kun se ei vastannut niin arvelin että se on just niitä tyyppejä jotka vaan katoo, yritin soittaa mut raukka ei vastaa ja menee vastaajaan niin mä jätin vastaajaan viestin et haista ja että mä vihaan sitä. Sitte mä söin ne ananakset ja join pari kaljaa et rauhoittuisin ja just sitte se jätkä vastaa että oli suihkussa, mitä ihmettä???! Miksei se voinut heti vastata kun mä laitoin sen tekstarin 10 minsaa sitten!!!!!!
- ap
Ou jee, olen saanut kakkos-ap:n tuuraamaan :D
-ykkös-ap *ei todellakaan peru treffejä*
Vierailija kirjoitti:
Viiniä ja ananasta..?!!! Mitä hittoa? Onko sulla treffit Mr Del Monten kanssa, muuten en käsitä yhdistelmää..
"Del Monte -mies sanoo KYLLÄ!" 🍍
Vierailija kirjoitti:
Vituiks ne treffit menee kuitenkin.
Tämä varmaan olisikin miehen toiveissa.
Siitä ananaksesta tulee mieleen Veronica Pimenoffin Loistava Helena -romaanin kohtaus, jossa mies hetken mielijohteesta pujottaa pippelinsä juureen ananasrenkaan ja hyökkää sitten naimaan nimihenkilöä.
Naiset ovat niin makean perään (suklaa, sidukka ym.) etteivät tule ajatelleeksi, että keskimääräistä miestä kiinnostaa paljon enemmän suolaista ja rasvaista -osasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituiks ne treffit menee kuitenkin.
Tämä varmaan olisikin miehen toiveissa.
Siitä ananaksesta tulee mieleen Veronica Pimenoffin Loistava Helena -romaanin kohtaus, jossa mies hetken mielijohteesta pujottaa pippelinsä juureen ananasrenkaan ja hyökkää sitten naimaan nimihenkilöä.
:D repesin. Mulla on kyllä tuoretta ananasta paloina :D
-ap
Mun yllätys meni pieleen, koska mies rupesi pohtimaan, että pitäisiköhän syödä jotain myös... Joten ei hätää tytöt, mennään nyyttäriperiaatteella ja mies saa muutakin kuin ananasta
-ap
Itsetehty peltilihapiirakka on aika kova sana piknikeissä. Tosta vaikka reseptiä https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/sivumaku/blogi/peltilihapiirakka-re…
Toimii takuulla, toki sisään voi muokata mausteiden, täytteiden ja oman maun mukaan lähes mitä vain. Kuivattu tatti ja sahrami toimii erinomaisesti itselle.
Kylkeen vähän puolituhtia punkkua ja avot. Jälkkäriksi vaikka ihan vain mansikoita niin ei muuta edes kaipaa.
Treffit meni hyvin. Mies toi pasteijoita ja mansikoita, mulla oli vadelmat ja kermavaahto (mies tiesi vadelmista, toi silti mansikoita koska tiesi mun tykkäävän niistä). En kehdannut kaivaa ananaksia esiin. Toiset treffit tulee
-ap
Eikö kokonainen banaani ole aika klassikko. Siitä, miten tyttö käsittelee banaania, voi päätellä paljon.