Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat treffit/piknik. Mitä tarjoaisit?

Vierailija
30.07.2018 |

Eli ekat treffit kyseessä ja ajattelin yllättää pienellä piknikillä. Mies tuo kuulemma pikkupullot viiniä, mitä niiden kanssa? Olisko esim. viinirypäleet, ananas tms sopivan pientä vai mitä muuta pientä keksisitte? Ei mitään liian ylitseampuvaa :).

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kokonainen banaani ole aika klassikko. Siitä, miten tyttö käsittelee banaania, voi päätellä paljon.

Vierailija
42/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokonainen banaani ole aika klassikko. Siitä, miten tyttö käsittelee banaania, voi päätellä paljon.

Suurin osa ihmisistä poistaa päällyskerroksen ja puree palan irti. Päättele sitten siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas ei todellakaan sovi viinin kanssa. Edellisten tapaan ehdotan brietä, patonkia tai suolakeksejä ja mansikoita.

Vierailija
44/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te olette tarkemmin ottaen sopineet? Mennään piknikille vai nähdään puistossa tms? Jos olette menossa piknikille keskipäivällä, niin voiko mies olettaa, että tuot lounasruuan mukana?

Jos on vaan tarkoitus istuskella hetki, ananas ja vaikka sinun lempikarkit tai pähkinät käy hyvin.

Jos haluat viedä juustoa, niin brie ja tuorejuustot ovat aika tyypillisiä piknikillä. Tuore patonki, brie ja mansikat maistuisi ainakin minulle.

Jos ei ole syönyt ennen treffejä aika huono olo voi tulla viinistä marjoista ja hedelmistä. Itselle kelpaisi vaikka täytetyt croisantit.

Sokeri ja alko, alkaa käymään hyvin ja sitten pierettää! Mikäs sen hauskempaa..

Vierailija
45/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vittu sentään! En taida viedä sit yhtään mitään. Ollaan sovittu, että nähdään joen rannassa. Ei olla sovittu mistään lounaista, brunsseista sun muista. Viini oli vähän semmonen inside-juttu, en sitä ala sen enempää selostamaan.  En rupee vetelemään mitään juustotarjottimia kylmälaukusta, eikä ole tarkoitus kenenkään nälkää tyydyttääkään, ajattelin vaan että kiva yllättää jollain extralla. Mutta näköjään menee niin vituiks jo suunnitteluvaiheessa että parempi vaihtaa extrat vaikka kunnon suihinottoon. Vituiks ne treffit menee kuitenkin. 

-ap 

Vierailija
46/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi vittu sentään! En taida viedä sit yhtään mitään. Ollaan sovittu, että nähdään joen rannassa. Ei olla sovittu mistään lounaista, brunsseista sun muista. Viini oli vähän semmonen inside-juttu, en sitä ala sen enempää selostamaan.  En rupee vetelemään mitään juustotarjottimia kylmälaukusta, eikä ole tarkoitus kenenkään nälkää tyydyttääkään, ajattelin vaan että kiva yllättää jollain extralla. Mutta näköjään menee niin vituiks jo suunnitteluvaiheessa että parempi vaihtaa extrat vaikka kunnon suihinottoon. Vituiks ne treffit menee kuitenkin. 

-ap 

Sellaset marttyyriasenteet sieltä :D

Vierailija
47/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap 

Sellaset marttyyriasenteet sieltä :D

Nestehukka saatana. Meni vähän tunteisiin. Pahoittelut. Toivottavasti on parempi fiilis huomenna. 

-ap

Vierailija
48/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava ketju

Vierailija
49/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vaan ap Soavet huiviin ja ananakset päälle. Mitä välii.

Vierailija
50/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava ketju

Ihme ettei kukaan oo vielä tullut provoa huutelemaan. Eihän tää voi olla kuin provo, koska kuka täysjärkinen edes harkitsis jotain viinirypäleitä

-ap

Vierailija
51/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kossukisat. Häviäjä hyppää jokeen.

Vierailija
52/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mua alkoi ottaa päähän se mieskin, treffit menee kuitenkin pilalle niin laitoin sille ensin tekstarin että unoha koko juttu, ja kun se ei vastannut niin arvelin että se on just niitä tyyppejä jotka vaan katoo, yritin soittaa mut raukka ei vastaa ja menee vastaajaan niin mä jätin vastaajaan viestin et haista ja että mä vihaan sitä. Sitte mä söin ne ananakset ja join pari kaljaa et rauhoittuisin ja just sitte se jätkä vastaa että oli suihkussa, mitä ihmettä???! Miksei se voinut heti vastata kun mä laitoin sen tekstarin 10 minsaa sitten!!!!!!

- ap

Vierailija
53/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mua alkoi ottaa päähän se mieskin, treffit menee kuitenkin pilalle niin laitoin sille ensin tekstarin että unoha koko juttu, ja kun se ei vastannut niin arvelin että se on just niitä tyyppejä jotka vaan katoo, yritin soittaa mut raukka ei vastaa ja menee vastaajaan niin mä jätin vastaajaan viestin et haista ja että mä vihaan sitä. Sitte mä söin ne ananakset ja join pari kaljaa et rauhoittuisin ja just sitte se jätkä vastaa että oli suihkussa, mitä ihmettä???! Miksei se voinut heti vastata kun mä laitoin sen tekstarin 10 minsaa sitten!!!!!!

- ap

Ou jee, olen saanut kakkos-ap:n tuuraamaan :D

-ykkös-ap *ei todellakaan peru treffejä*

Vierailija
54/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä ja ananasta..?!!! Mitä hittoa? Onko sulla treffit Mr Del Monten kanssa, muuten en käsitä yhdistelmää..

"Del Monte -mies sanoo KYLLÄ!" 🍍

Vierailija
55/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituiks ne treffit menee kuitenkin. 

Tämä varmaan olisikin miehen toiveissa.

Siitä ananaksesta tulee mieleen Veronica Pimenoffin Loistava Helena -romaanin kohtaus, jossa mies hetken mielijohteesta pujottaa pippelinsä juureen ananasrenkaan ja hyökkää sitten naimaan nimihenkilöä.

Vierailija
56/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin makean perään (suklaa, sidukka ym.) etteivät tule ajatelleeksi, että keskimääräistä miestä kiinnostaa paljon enemmän suolaista ja rasvaista -osasto.

Vierailija
57/62 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituiks ne treffit menee kuitenkin. 

Tämä varmaan olisikin miehen toiveissa.

Siitä ananaksesta tulee mieleen Veronica Pimenoffin Loistava Helena -romaanin kohtaus, jossa mies hetken mielijohteesta pujottaa pippelinsä juureen ananasrenkaan ja hyökkää sitten naimaan nimihenkilöä.

:D repesin. Mulla on kyllä tuoretta ananasta paloina :D

-ap

Vierailija
58/62 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yllätys meni pieleen, koska mies rupesi pohtimaan, että pitäisiköhän syödä jotain myös... Joten ei hätää tytöt, mennään nyyttäriperiaatteella ja mies saa muutakin kuin ananasta

-ap

Vierailija
59/62 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty peltilihapiirakka on aika kova sana piknikeissä. Tosta vaikka reseptiä https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/sivumaku/blogi/peltilihapiirakka-re…

Toimii takuulla, toki sisään voi muokata mausteiden, täytteiden ja oman maun mukaan lähes mitä vain. Kuivattu tatti ja sahrami toimii erinomaisesti itselle.

Kylkeen vähän puolituhtia punkkua ja avot. Jälkkäriksi vaikka ihan vain mansikoita niin ei muuta edes kaipaa.

Vierailija
60/62 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit meni hyvin. Mies toi pasteijoita ja mansikoita, mulla oli vadelmat ja kermavaahto (mies tiesi vadelmista, toi silti mansikoita koska tiesi mun tykkäävän niistä). En kehdannut kaivaa ananaksia esiin.  Toiset treffit tulee

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän