Ekat treffit/piknik. Mitä tarjoaisit?
Eli ekat treffit kyseessä ja ajattelin yllättää pienellä piknikillä. Mies tuo kuulemma pikkupullot viiniä, mitä niiden kanssa? Olisko esim. viinirypäleet, ananas tms sopivan pientä vai mitä muuta pientä keksisitte? Ei mitään liian ylitseampuvaa :).
Kommentit (62)
Mitä te olette tarkemmin ottaen sopineet? Mennään piknikille vai nähdään puistossa tms? Jos olette menossa piknikille keskipäivällä, niin voiko mies olettaa, että tuot lounasruuan mukana?
Jos on vaan tarkoitus istuskella hetki, ananas ja vaikka sinun lempikarkit tai pähkinät käy hyvin.
Jos haluat viedä juustoa, niin brie ja tuorejuustot ovat aika tyypillisiä piknikillä. Tuore patonki, brie ja mansikat maistuisi ainakin minulle.
Valkohomejuustoa, mansikoita, suolakeksejä tai kroissantit, vissyä.
Viiniä ja ananasta..?!!! Mitä hittoa? Onko sulla treffit Mr Del Monten kanssa, muuten en käsitä yhdistelmää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä ja viinirypäleitä, mitä ihmettä?!
Eli siis ei, mitä ehdottaisit tilalle?
-ap
Suolakeksit ja juusto, jos kumpikaan ei ole vegaani. Tai esim. croissanteja.
Itse en tykkää juustoista yhtään ja pelkät suolakeksit on varmaan aika nolo esitys sekin. Hedelmiä meinasin sen takia, koska keli on mikä on niin toisi ehkä vähän raikkautta.
-ap
Tällä kelillä kaipaa kyllä jotain suolaista. Eikä hedelmistä lähde nälkäkään. Salamia minulle, kiitos! Ja niitä juustoja, jotain kovaa ja suolaista, se säilyy lämpimässäkin. Voin syödä sinun annoksesi.
Suolattuja pistaasipähkinöitä! Tarpeeksi paljon niin ettei jää nälkä.
Mä varmaan tekisin pieniä kolmiovoileipiä (esim. tonnikalatahnalla + kurkulla) ja vaikka mansikoita ja/kirsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te olette tarkemmin ottaen sopineet? Mennään piknikille vai nähdään puistossa tms? Jos olette menossa piknikille keskipäivällä, niin voiko mies olettaa, että tuot lounasruuan mukana?
Jos on vaan tarkoitus istuskella hetki, ananas ja vaikka sinun lempikarkit tai pähkinät käy hyvin.
Jos haluat viedä juustoa, niin brie ja tuorejuustot ovat aika tyypillisiä piknikillä. Tuore patonki, brie ja mansikat maistuisi ainakin minulle.
Jos ei ole syönyt ennen treffejä aika huono olo voi tulla viinistä marjoista ja hedelmistä. Itselle kelpaisi vaikka täytetyt croisantit.
Croissantit, brie ja mansikat toimii aina, ehkä joku Tilsit-juusto vaihtoehtona.
Jos minun täytyisi tehdä vaikutus mieheen piknikillä niin leipoisin suolaisen piirakan (feta-kinkku-tomaatti-pinaatti) ja sitten brie ja mansikat, Kantolan Valitut suolakeksit ja snäky salamit ja itsetehdyt sipsit, chilidippi. Jälkkärinä Napuesta gintonichyytelö karpaloilla ja litteitä persikoita, vesimeloni viipaleina. Mukaan vain maistipalat ja loput nautitaan seuraavan aamun brunssina. Samalla kun laitan vilttiä nurtsille niin sanoisin et tässä on vain esimakua, parhaat palat on mun kotona, oletko sä muuten brunssi-ihmisiä..?
Vierailija kirjoitti:
Siinä tuli seuraavaks hyvät vinkin, miten treffitilanteet voi seivata.
Mitä olette sopineet? Piknik päivällä, mies kertonut tulevansa autolla ja samalla luvannut ostaa viinit? Mitä ihmettä? :D Erikoinen lähestymistapa, itse aloittaisin miettimällä ruokapuolen (onko tarkoitus ihan syödä vai vaan pikaisesti nähdä ja vähän napostella jotain vai mitä?) mut joo, olette varmaan puhuneet muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain juustoa sit ostaisin niitten suolakeksien kanssa niin mikä olis semmoinen "yleisjuusto"?
-ap
Hyvä suomalainen arkijuusto 1kg
Eikä maksa paljon.
Sie et gourmejuustoista tiedä näköjään mitään. Arkijuusto myydään 1,25kg kokoisena palana.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä jotain juustoa sit ostaisin niitten suolakeksien kanssa niin mikä olis semmoinen "yleisjuusto"?
-ap
Hyvä suomalainen arkijuusto 1kg
Eikä maksa paljon.Sie et gourmejuustoista tiedä näköjään mitään. Arkijuusto myydään 1,25kg kokoisena palana.
Sie et taas taida terävämpää huumoria ymmärtää, miepä repesin tuohon tylytykseen :D
Ei mitään liian monimutkaista. Laittaisin kylmälaukkuun rasiaan mansikoita ja valmiiksi pilkottuja melonin paloja ( hunaja-, cantaloupe- ja vesimeloni), juustotankoja, jotain hyvää, kovaa juustoa, esim mustaleimaa tai keisarinnaa, voi myös paloitella valmiiksi. Voisit tehdä myös folioon käärittyjä pieniä kolmioleipiä.
Mukaan servietit, haarukat ja lautaset ja skumppa- tai viinilasit. Kertakäyttöiset vois olla ok, ettei vastapuolelle tule liikaa paineita jos menet sinne kristallilasien kanssa.
En tiedä, miten paljon muut miehet yleensä haluavat syödä hedelmäpaloja piknikillä, mutta mä antaisin ennemmin ääneni jollekin suolaiselle ja rasvaiselle. Hedelmät koristeeksi muodon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Croissantit, brie ja mansikat toimii aina, ehkä joku Tilsit-juusto vaihtoehtona.
Jos minun täytyisi tehdä vaikutus mieheen piknikillä niin leipoisin suolaisen piirakan (feta-kinkku-tomaatti-pinaatti) ja sitten brie ja mansikat, Kantolan Valitut suolakeksit ja snäky salamit ja itsetehdyt sipsit, chilidippi. Jälkkärinä Napuesta gintonichyytelö karpaloilla ja litteitä persikoita, vesimeloni viipaleina. Mukaan vain maistipalat ja loput nautitaan seuraavan aamun brunssina. Samalla kun laitan vilttiä nurtsille niin sanoisin et tässä on vain esimakua, parhaat palat on mun kotona, oletko sä muuten brunssi-ihmisiä..?
Minä olen! Saako tulla syömään? :D
Varmaan järjestetty tollaset deitit. Kyl mä tajusin ainakin mitä tossa sanotaa.