Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen

Vierailija
30.07.2018 |

Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.

Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.

Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.

Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.

En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.

Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.

Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Kommentit (424)

Vierailija
61/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna miehelle sitä iloa, että itket hänen peräänsä. Kukaan ei ole sen arvoinen.

Vierailija
62/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähän asti kaikesta. Jos joku olisi sanonut,että turvaudun hädässä "Aihe vapaa" palstaan,olisin hymähtänyt ja naurahtanut.

Arvostan teitä ja ajatuksianne.

Kiitos

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselle naiselle puhuminen oli varmasti ajatus, että hän vakuuttaisi sulle olevansa vaan hetken hairahdus ja sua se mies rakastaa + et kertois samat asiat kuin miehesi eli voisit luottaa miehen kertomukseen.

Joo, tyhmä ajatus mutta mies selvästi hädissään.

Oi tätä sinisilmäisyyden määrää! Kyllä se mies nyt ap:ta rakastaa, kun narahti. Kummasti se sama rakkaus ei ollut mielessä, kun toista naista nai.

Voi hyvin rakastaakin. Miehet ovat kautta aikojen olleet kovia paneskelemaan muita naisia ja hakemaan huomiota vaikka rakastavaisitkin vaimojaan. Sellaista se nyt vaan on. Testosteronit jyllää ja muna vie ihan vaan siksi, että saisi lauettua. Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Vierailija
64/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kesäasunnollemme, josta alunperin lähdinkin tankille ja kahvia ostamaan kotimatkalle.

En jaksa ajaa kotiin. En pysty. Enkä edes uskalla. Tässä olotilassa jokainen metri on hulluutta.

Tuntuu, että päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Mies meni siis hakemaan naista vuokramökiltä ja heittää hänet bussille tai junalle. Ei ketään voi metsään kai jättää...

Puistattavaa ajatella että heidän "rikospaikkansa" sijaitsee puolen tunnin matkan päässä kesäasunnostamme.

Paha olla. Luin tuon lapsihaaveeseemme liittyneen kommentin. Niin,sellaista ei enään ole.

Ehkäpä tämä tatuoitu kaunis nainen huoltoasemalla, pystyi tarjoamaan hänelle jotakin äidillistä ja ihanaa.

Kaikista surkuhupaisin asia mikä tulee mieleeni, on se, että minä sinisilmäinen vaimo teetätin tänne tontille kesäkeittiön yllätykseksi miehelleni jonka piti saada lahja pe kun saavumme tänne yhdessä.

Tuli oikeasti tippa linssiin kun luen sun kommenttia. Sinä hyväntahtoisesti tehnyt yllätystä miehellesi ja samaan aikaan hän paneskelee jotain nuorta akkaa.. huhhuh🙁 Tulee varmasti olemaan raskasta aikaa, mutta lopulta pääset tästä yli, jolloin olet entistä vahvempi ja toivottavasti vielä löydät miehen, joka sinua kunnioittaa eikä satuta!

Jos hän saapuu kodin sijasta tänne, haluan nähdä hänen ilmeensä. Katos,patio, mieletön grilli ja ihanat kalusteet. Joita hän ei koskaan olisi edes ansainnut.

Raksamiehet tekivät kaiken sillä aikaa,kun hän vietti seksihelteitä vuokramökillä. En kestä tätä.

Ap

Vierailija
65/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että jouduit tälläiseen tilanteeseen. Koita jaksaa, asiat tulevat kyllä selkiytymään.

Sinuna eroaisin, mutta tee sellainen ratkaisu, johon itse voit olla tyytyväinen.

Vierailija
66/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kesäasunnollemme, josta alunperin lähdinkin tankille ja kahvia ostamaan kotimatkalle.

En jaksa ajaa kotiin. En pysty. Enkä edes uskalla. Tässä olotilassa jokainen metri on hulluutta.

Tuntuu, että päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Mies meni siis hakemaan naista vuokramökiltä ja heittää hänet bussille tai junalle. Ei ketään voi metsään kai jättää...

Puistattavaa ajatella että heidän "rikospaikkansa" sijaitsee puolen tunnin matkan päässä kesäasunnostamme.

Paha olla. Luin tuon lapsihaaveeseemme liittyneen kommentin. Niin,sellaista ei enään ole.

Ehkäpä tämä tatuoitu kaunis nainen huoltoasemalla, pystyi tarjoamaan hänelle jotakin äidillistä ja ihanaa.

Kaikista surkuhupaisin asia mikä tulee mieleeni, on se, että minä sinisilmäinen vaimo teetätin tänne tontille kesäkeittiön yllätykseksi miehelleni jonka piti saada lahja pe kun saavumme tänne yhdessä.

Jos hän saapuu kodin sijasta tänne, haluan nähdä hänen ilmeensä. Katos,patio, mieletön grilli ja ihanat kalusteet. Joita hän ei koskaan olisi edes ansainnut.

Raksamiehet tekivät kaiken sillä aikaa,kun hän vietti seksihelteitä vuokramökillä. En kestä tätä.

Ap

[/quote

Tuli oikeasti tippa linssiin kun luen sun kommenttia. Sinä hyväntahtoisesti tehnyt yllätystä miehellesi ja samaan aikaan hän paneskelee jotain nuorta akkaa.. huhhuh🙁 Tulee varmasti olemaan raskasta aikaa, mutta lopulta pääset tästä yli, jolloin olet entistä vahvempi ja toivottavasti vielä löydät miehen, joka sinua kunnioittaa eikä satuta!

Vierailija
67/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hoidoilla on sentään joku ikäraja...

Vierailija
68/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselle naiselle puhuminen oli varmasti ajatus, että hän vakuuttaisi sulle olevansa vaan hetken hairahdus ja sua se mies rakastaa + et kertois samat asiat kuin miehesi eli voisit luottaa miehen kertomukseen.

Joo, tyhmä ajatus mutta mies selvästi hädissään.

Oi tätä sinisilmäisyyden määrää! Kyllä se mies nyt ap:ta rakastaa, kun narahti. Kummasti se sama rakkaus ei ollut mielessä, kun toista naista nai.

Voi hyvin rakastaakin. Miehet ovat kautta aikojen olleet kovia paneskelemaan muita naisia ja hakemaan huomiota vaikka rakastavaisitkin vaimojaan. Sellaista se nyt vaan on. Testosteronit jyllää ja muna vie ihan vaan siksi, että saisi lauettua. Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.

Eipä kannata tuohon kliseeseen kovin tuudittautua. Suurin osa ihmisistä, naisista tai miehistä, näet ei pitele salasuhteita, jos rakastavat puolisoaan syvästi.

Vierailija
69/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitat ystävälle tai äidille tai isälle tai jollekin. Jollekin. Älä jää yksin ajatustesi kanssa äläkä ainakaan ala "häpeämään" tilannetta mihinkään suuntaan. Vielä on shokki päällä, ja se turruttaa tunteita. Mutta tulee hetki, jolloin ne lyövät kovaa päälle ja tarvitse muita ympärillesi kuuntelemaan.

Kun oma mieheni jäi kiinni, halusin puhua toisen naisen kanssa. Keskustelu helpotti. Tuli olo, että minä tunnen miehen ja tuo nainen tuntee vain yhden pintaraapaisun. Ei se anteeksiantamista helpottanut, mutta sai voimakkaamman olon. Olon siitä, että mies todellakin menettää paljon kun meidän suhteemme laittoi peliin.

Unohtaa ei voi koskaan ja miehen on venyttävä äärimmilleen jotta voi voittaa luottamusta pala palalta takaisin. Elämän aikana sitä luottamusta ei koskaan saa täysin kasaan, mutta Sinulla on valta päättää koko ajan haluatko jatkaa. Älä tee mitään päätöstä jatkosta, mutta elä hetki kerrallaan sen mukaan mikä tuntuu itsellesi hyvältä teidän suhteessa. Sinun ei ole aika tehdä kompromisseja.

Vierailija
70/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suunnitelmallista ja härskiä touhua kuitenkin vuokrata mökki panemista varten kesäasuntonne lähistöltä. Piipahtaa sitten välillä ”vuokramökillä”.

Vierailija
71/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies käymään, ap? Mitä sanottavaa oli?

Vierailija
72/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt soitat ystävälle tai äidille tai isälle tai jollekin. Jollekin. Älä jää yksin ajatustesi kanssa äläkä ainakaan ala "häpeämään" tilannetta mihinkään suuntaan. Vielä on shokki päällä, ja se turruttaa tunteita. Mutta tulee hetki, jolloin ne lyövät kovaa päälle ja tarvitse muita ympärillesi kuuntelemaan.

Kun oma mieheni jäi kiinni, halusin puhua toisen naisen kanssa. Keskustelu helpotti. Tuli olo, että minä tunnen miehen ja tuo nainen tuntee vain yhden pintaraapaisun. Ei se anteeksiantamista helpottanut, mutta sai voimakkaamman olon. Olon siitä, että mies todellakin menettää paljon kun meidän suhteemme laittoi peliin.

Unohtaa ei voi koskaan ja miehen on venyttävä äärimmilleen jotta voi voittaa luottamusta pala palalta takaisin. Elämän aikana sitä luottamusta ei koskaan saa täysin kasaan, mutta Sinulla on valta päättää koko ajan haluatko jatkaa. Älä tee mitään päätöstä jatkosta, mutta elä hetki kerrallaan sen mukaan mikä tuntuu itsellesi hyvältä teidän suhteessa. Sinun ei ole aika tehdä kompromisseja.

Ja sinä suostuit jäämään kynnysmatoksi pettävälle miehelle? Eletään kuitenkin 2000-lukua...

Vierailija
73/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin verran kohdattu, halatessa minua hän tuoksui aivan toisen naisen hajuvedeltä. Alkoi oksettaa.

Sä olet kulta ihan shokissa,hän hoki joka toisena lauseena ja silitti.

Yhteinen keskustelumme päättyi, kun mies sanoi, että heitin NE junalle.

Tällä naisella oli lapsi mukana mökillä. Enpä huomannut pikkuista autossa, jonka viereltä otin kuvan lomaromanssia viettävistä.

Mä oon niin rikki. Niin rikki.

Ap

Vierailija
74/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin verran kohdattu, halatessa minua hän tuoksui aivan toisen naisen hajuvedeltä. Alkoi oksettaa.

Sä olet kulta ihan shokissa,hän hoki joka toisena lauseena ja silitti.

Yhteinen keskustelumme päättyi, kun mies sanoi, että heitin NE junalle.

Tällä naisella oli lapsi mukana mökillä. Enpä huomannut pikkuista autossa, jonka viereltä otin kuvan lomaromanssia viettävistä.

Mä oon niin rikki. Niin rikki.

Ap

Ja sinä vielä suostuit halaamaan tuollaista upeaa pettäjämiestä?

Vierailija
75/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudesta kärsivän vaimon voi rikkoa panemalla vierasta naista.

Murskata kokonaan voi leikkimällä kaksi päivää perhettä toisen taaperon kanssa.

Mies itki,kun näki kesäkeittiön.

Sanoin myöhemmin, etten tajunnut asennuttaa mikroa pilttipurkeille. Ja pyysin anteeksi tyhmyyttäni.

Ei kuulemma koskaan ollut kuullut suustani mitään niin ilkeää.

Ap taas

Vierailija
76/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän halasi kun saapui ja minä irroittauduin halauksesta.

Ap

Vierailija
77/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kirjallista ilmaisukykyä kyllä. Jos aika käy yksin pitkäksi, niin ala kirjoittaa. 

Vierailija
78/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä, mies kysyy helpottaisiko minua jos puhuisin tämä naisen kanssa puhelimessa?

Siis miksi ja minkä hemmetin vuoksi?Kohta menee hermo.

Ap

Minun mies petti ja toinen nainen halusi jutella puhelimessa. Kokosin itseni, en tiedä miten. En syytellyt enkä huutanut, kuuntelin vain koska Hän halusi soittaa. En edelleenkään ymmärrä, mistä tähän sain voimat.

Olin petetty, mutta säilytin oman arvon tuntoni.

Myöhemmin puhuttiin ja mentiin terapiaan. Avioliittoa ja yhteiselämää jatkettiin. Edelleen yhdessä ja lapsiakin jo.

Meille kävi hyvin.

Tsemppiä sinulle.

Vierailija
79/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Tiedän tunteesi, sinulta on vedetty matto jalkojen altalla huolella😕

Vierailija
80/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan rakentanut elämääni yhden ihmisen varaan niin,että hengittäisin vain ollakseni hänen toinen puoliskonsa.

Silti jokin osa minusta ei pysty hyväksymään tapaa, jolla toinen ihminen voi repiä hetkellisesti toisen näin rikki.

Olen ehkä lapsellinen sanoessani, että kaikista kipeintä tässä on se,että mies on ihastunut naiseen, äiti-ihmiseen. Sellaiseen ihmistyyppiin, jollainen itse halusin olla,tuloksetta.

Minun sydäntäni repii ajatus hänestä leikkimässä täysin tuntemattoman lapsen kanssa ja pelehtimässä hänen äitinsä kanssa,kun lapsi nukkuu. Ikäänkuin ihminen haluaisi leikkiä hetken kotia oikeilla ihmisillä.

Minä jäin tänne, hän lähti kotiin.

Onneksi minulla on loma.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä