Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen

Vierailija
30.07.2018 |

Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.

Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.

Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.

Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.

En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.

Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.

Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.

Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.

Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?

Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.

Kommentit (424)

Vierailija
21/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puoli vuotta.

M43

Vierailija
22/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu puoli vuotta.

M43

Etkä koko tuona aikana tajunnut rakastavasi sitä kotona odottavaa ihmistä? Kun menit kotiin panoreissuiltasi, et tuntenut huonoa oloa etkä katumusta? Ymmärsit siis suuren rakkautesi puolisoa kohtaan sen jälkeen, kun hän oli jättänyt sut. Sun tarinassa jokin haisee ja pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin kesäasunnollemme, josta alunperin lähdinkin tankille ja kahvia ostamaan kotimatkalle.

En jaksa ajaa kotiin. En pysty. Enkä edes uskalla. Tässä olotilassa jokainen metri on hulluutta.

Tuntuu, että päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Mies meni siis hakemaan naista vuokramökiltä ja heittää hänet bussille tai junalle. Ei ketään voi metsään kai jättää...

Puistattavaa ajatella että heidän "rikospaikkansa" sijaitsee puolen tunnin matkan päässä kesäasunnostamme.

Paha olla. Luin tuon lapsihaaveeseemme liittyneen kommentin. Niin,sellaista ei enään ole.

Ehkäpä tämä tatuoitu kaunis nainen huoltoasemalla, pystyi tarjoamaan hänelle jotakin äidillistä ja ihanaa.

Kaikista surkuhupaisin asia mikä tulee mieleeni, on se, että minä sinisilmäinen vaimo teetätin tänne tontille kesäkeittiön yllätykseksi miehelleni jonka piti saada lahja pe kun saavumme tänne yhdessä.

Jos hän saapuu kodin sijasta tänne, haluan nähdä hänen ilmeensä. Katos,patio, mieletön grilli ja ihanat kalusteet. Joita hän ei koskaan olisi edes ansainnut.

Raksamiehet tekivät kaiken sillä aikaa,kun hän vietti seksihelteitä vuokramökillä. En kestä tätä.

Ap

Vierailija
24/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoin kesäasunnollemme, josta alunperin lähdinkin tankille ja kahvia ostamaan kotimatkalle.

En jaksa ajaa kotiin. En pysty. Enkä edes uskalla. Tässä olotilassa jokainen metri on hulluutta.

Tuntuu, että päässäni ei ole yhtään järkevää ajatusta. Mies meni siis hakemaan naista vuokramökiltä ja heittää hänet bussille tai junalle. Ei ketään voi metsään kai jättää...

Puistattavaa ajatella että heidän "rikospaikkansa" sijaitsee puolen tunnin matkan päässä kesäasunnostamme.

Paha olla. Luin tuon lapsihaaveeseemme liittyneen kommentin. Niin,sellaista ei enään ole.

Ehkäpä tämä tatuoitu kaunis nainen huoltoasemalla, pystyi tarjoamaan hänelle jotakin äidillistä ja ihanaa.

Kaikista surkuhupaisin asia mikä tulee mieleeni, on se, että minä sinisilmäinen vaimo teetätin tänne tontille kesäkeittiön yllätykseksi miehelleni jonka piti saada lahja pe kun saavumme tänne yhdessä.

Jos hän saapuu kodin sijasta tänne, haluan nähdä hänen ilmeensä. Katos,patio, mieletön grilli ja ihanat kalusteet. Joita hän ei koskaan olisi edes ansainnut.

Raksamiehet tekivät kaiken sillä aikaa,kun hän vietti seksihelteitä vuokramökillä. En kestä tätä.

Ap

Mulla on niin paha olo sun puolesta jo että kyyneleet meinaa tulla silmiin! Ihan hirveä tilanne!!! Haleja <3 

Vierailija
25/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan viisainta jäädä sinne mökille nyt ja soittaa joku ystävä seuraksi?

Miehen voit nähdä sitten, kun pahin tunnekuohu laantunut.

Vierailija
26/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti uskoo näitä ”ei se merkinnyt mitään”- juttuja? Joku känninen yhden illan pano ei varmaan merkinnytkään, mutta jos miehellä ollut yhtään pidempi suhde...voi,voi.

Olin vuosia toisena naisena, se mies oli elämäni rakkaus. Me rakastimme toisiamme. Olimme parhaat ystävät ja seksi oli upeaa. Välitimme toisistamme syvästi ja varmasti tulemme välittämään loppuelämän, vaikka emme olekaan tekemisissä enää.

Älkää olko naiiveja ja uskoko miehen hätäselityksiä.

Se että mies pitää sinua kakkosena niin tottakai sen kuuluu kertoa sinulle miten sinua rakastaa

Et sinä olisi ollut sen kanssa jos ei kertoisi.

Kotona on kertonut samaa rakkautta, koska vuosia eli noin.

Vierailija
27/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu puoli vuotta.

M43

Etkä koko tuona aikana tajunnut rakastavasi sitä kotona odottavaa ihmistä? Kun menit kotiin panoreissuiltasi, et tuntenut huonoa oloa etkä katumusta? Ymmärsit siis suuren rakkautesi puolisoa kohtaan sen jälkeen, kun hän oli jättänyt sut. Sun tarinassa jokin haisee ja pahasti.

Perus tuomitsija joka tulee itse lopulta lankeamaan, vaikka kuinka uhosi "en ikinä".

Vierailija
28/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu puoli vuotta.

M43

Perus tuomitsija joka tulee itse lopulta lankeamaan, vaikka kuinka uhosi "en ikinä".

En tuomitse. Tämän miehen tarina vaan on täysin epälooginen. Kävi paneskelemassa vierasta naista puoli vuotta, mutta väittää samalla että kotona odotti elämänsä rakkaus ja panot tuon vieraan kanssa oli kuin olisi tupakalla käynyt. Täyttä potaskaa. Jos siellä kotona olisi niin rakkauspakkaus, niin eiköhän se kerta vieraan kanssa olisi riittänyt parantamaan ”ikäkriisin” ja avaamaan silmät suuresta rakkaudesta vaimoa kohtaan.

Vierailija
29/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi mitä mieheni viestittää.

Hän kertoo viestillä saapuvansa heti,kun on vienyt tämän X:n julkisille.

Pyytää että pidän huolen itsestäni ja ajan varovasti.

Sanoo olevansa pahoillaan,että särki sydämeni.

Ja sanoo kantavansa vastuun teoistaan,joita ei voi eikä halua vähätellä.

Jne.

Ja minun tekisi mieli vastata jokaiseen viestiin samalla vastauksella.

" OLEN LIIAN HYVÄ IHMINEN RIKOTTAVAKSI"

Vierailija
30/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä äskeinen menikin niin,etten edes kysellyt juuri mitään. Mies selitti panemiset ja tapaamiset ja kuka tämä nainen on. Enemmän kuin olin valmis kuulemaan juuri nyt.

Lopussa kysyin "Miksi?" Mies vastasi,että: Joku siinä kielletyssä houkutti.

Minä luulin että meidän elämä on hyvää. Harrastetaan yhdessä,mieletön ystäväpiiri, yhteinen mökkiprojekti. Hellyyttä ja seksiä usein. En käsitä mitä tästä uupuu,paitsi lapset.

En olisi koskaan uskonut hänen haluavan rikkoa kaiken.

Ap

Olisiko ollut parempi, että miehesi ei olisi ollut halukas kertomaan mitään eikö olisi osannut selittää miksi? Näin meillä kun vaimo jäi kiinni. Voin kertoa että se vasta sattuukin.

Vierailija
31/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti uskoo näitä ”ei se merkinnyt mitään”- juttuja? Joku känninen yhden illan pano ei varmaan merkinnytkään, mutta jos miehellä ollut yhtään pidempi suhde...voi,voi.

Olin vuosia toisena naisena, se mies oli elämäni rakkaus. Me rakastimme toisiamme. Olimme parhaat ystävät ja seksi oli upeaa. Välitimme toisistamme syvästi ja varmasti tulemme välittämään loppuelämän, vaikka emme olekaan tekemisissä enää.

Älkää olko naiiveja ja uskoko miehen hätäselityksiä.

Se että mies pitää sinua kakkosena niin tottakai sen kuuluu kertoa sinulle miten sinua rakastaa

Et sinä olisi ollut sen kanssa jos ei kertoisi.

Kotona on kertonut samaa rakkautta, koska vuosia eli noin.

Ei siinä todisteltu rakkautta millään lailla. Ei tarvinnut, sen tunsi. Tiesin kyllä alusta saakka, että mies ei ala viikonloppuisäksi, vaan haluaa kasvattaa lapsensa itse aikuisiksi saakka. Puolisosta emme jutelleet, ei se minulle kuulunut.

Vierailija
32/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täydellinen mies petti myös avioliiton alkutaipaleella. Meillä oli kaikki ihanasti, ei vielä lapsia. Kun jäi kiinni, reagoi samalla tavalla kuin sun mies: ei selitellyt, itki, oli murtunut, kertoi kaiken mitä halusin jne. Oli immarreltu vieraan naisen huomiosta vaikka rakasti mua. Pitkän aikaa meni ennen kuin luottamus palautui. Lapsia tuli ja elämä jatkui. Äsken vietimme 25-vuotishääpäivää. Mies on ollut mieletön isä lapsille ja mulle paras elämänkumppani. Annoin anteeksi, kun näin, miten aidosti katui. Ja siitä olen onnellinen, että pystyin tekemään sen.

Harkitse rauhassa, mitä teet. Miehen tulevien viikkojen käytös ratkaisee varmasti paljon.

Vierailija
33/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, arvostan hänen "avoimuuttaan". Sen mitä arvostusta juuri nyt kykenen tuntemaan.

Arvostan myös sitä,ettei hän sekopäisyyksissään jättänyt tätä toista naista kuin nallia kalliolle vaan saattaa hänet asiaan kuuluvalla tavalla sinne mistä pääsee kotiin lapsensa luo.

En tunne vihaa enkä raivoa (vielä)

Olen vain todella hämmentynyt ja surullinen tästä hänen työromanssistaan.

Ja siitä että meidän auhde ei riittänyt hänelle.

Ap

Vierailija
34/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä roiku miehessä. Rakasta itseäsi ja sitten muita. Elämäsi tärkein henkilö olet sinä. Viimeinen viestisi miehelle olkoon että koska pahoinpitelit minun uskoni tähän suhteeseen niin usko sinä tämä että kun tulen omaan kotiini olet sinä ja rojusi muualla. Tämä oli tässä. Kiitos.

Älä anna pyörittää. Mua sellainen oksettaa. Toivo meni ja Yrjö tuli.

Aloita prosessi ettei prosessi aloita sua. Jos lähipiiristäsi löytyy raavaita uroksia ne kantsii värvätä pakkaamis- ja avaintenluovutustilaisuuteen. Poliisi on myös hyvä vaihtoehto.

Lycka till.

Vierailija
35/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin ajamaan kotiin. Kiitos,kun olette niin empaattisia. Päätin etten soita asiasta vielä ystäville. Menen kotiin ja koitan saada ajatuksia kasaan. Mies laittaa viestejä kokoajan. Aivan kuin joku tosiaan olisi kuollut.

Ap

Tiedän tunteen, teidän parisuhde sellaisena kuin se on ollut tähän asti, on kuollut.

Vierailija
36/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että en haluaisi nähdä miestä tuon jälkeen pitkiin aikoihin. Jos koskaan enää.

Vierailija
37/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sulle ap. Tuli ihan pala kurkkuun kun näitä luki, asiolla on aina tapana mennä eteenpäin jollain tapaa, mieti rahassa äläkä hätiköi.

Vierailija
38/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jostain novellista?

Vierailija
39/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika itsellesi ammattiauttajalle. Sulta vietiin juuri iän takia mahdollisuus äitiyteen. Tuohon suhteeseen ei voi lapsia tehdä ja kenenkään uuden kanssa ei heti aleta lapsia värkkäämään. Niin iso asia, että tarvitset apua.

Täysin turhaa mustamaalata ap:n tulevaisuutta noin! Äitiyden mahdollisuus ei ole mitenkään menetetty, suututtaa että joku tämmöistäkin haluaa iskostaa toisen päähän. Toki, raskausmahdollisuudet heikkenevät vuosi vuodelta iän myötä, mutta silti niitä lapsia saadaan vielä pitkälle viidettäkymmentä. Omassa lähipiirissäni on muutamiakin 45+ raskautuneita joiden elämä (ja lapset) hymyilevät.

Siinä olen toki samaa mieltä kanssasi, ettei tuohon suhteeseen tässä tilassa kannatakaan lapsia tehdä. Jos jostain syystä suhde saataisiin vielä raavittua kasaan niin parin vuoden kuluttua tilanne voikin olla toinen. Samoin mikäli ap eroaa miehestään ja tapaa vaikka vuoden kuluttua isäehdokkaan :-) Ja mikäli ap on henkisesti niin vahvoilla miltä vaikuttaa, pärjäisi hän varmasti myös loistavasti yksinhuoltajana.

Vierailija
40/424 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, olet liian hyvä ihminen rikottavaksi. Itsekin petetyksi tulleena tiedän, mitä käyt nyt läpi. Tekee todella pahaa lukea tuosta, mitä sinulle on tehty. Nyt vain selviät tästä hetkestä, muuta et voi tehdä. Päivä päivältä helpottaa, vaikka nyt päälimmäinen ajatus voi olla, että maailma on romahtanut etkä ikinä selviä. Mutta sinä selviät. Ansaitset niin paljon enemmän. Älyttömästi voimia! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme