Toinen nainen
Siinä se seisoi, mieheni kanssa huoltoaseman pihalla. Nuori ja kaunis, muodokas ja tatuoitu.
Miten suurta ivaa voi olla että me törmäämme täysin vieraalla paikkakunnalla huoltoasemalla.
Laitoin miehelleni kuvaviestin whatsappiin. Ja itkin. Onneksi meillä ei ole lapsia, vain hoitoja jotka eivät tuota tulosta.
Kamala paniikki miehellä, yritti soittaa kymmeniä kertoja. Ja pyysi treffejä. Käytiin äsken ajelulla,oli vienyt naisen vuokramökille siksi aikaa että jutellaan. Naista kuulemma pelotti olla siellä ja odottaa miten kauheita tapahtuu kun asiat selvisivät.
En tunne naista kohtaan mitään, en vihaa enkä raivoa. Katsellessani miestäni suru iski lävitseni niin lujaa etten kyennyt sanomaan juuri mitään. Istun vieläkin tässä parkkipaikalla, hän lähti hakemaan toista naista ja vie kuulemma sitten kotiin. Siis naisen kotiin.
Ajaa illasta sitten meidän kotiimme. Minunkin pitäisi. Olenko mä jotenkin tunnevammainen kun kaikki tuntuu harhaiselta puurolta??
Olen kyllä rauhallinen ihminen,enkä nalkuta ja skitsoile mutta nyt aivan jäässä.
Mies laittoi äsken vielä viestiä,jossa kehotti ajamaan varovasti. Ja sanoi tekevänsä kaikkensa,että suhteemme säilyy.
Miten ihmeessä mä tämän selvitän?
Tai voin antaa anteeksi. Olivat tavanneet kesäkuun alussa työn merkeissä. Kuulemma kolmas kerta kun näkivät. Ovat rakastelleet kuulemma kaksi kertaa, eilen ja tänä aamuna.
Millainen mies avaa rehellisesti kaiken,kertoo naisen nimenja hänen lapsensa iän eikä edes selittele peitetarinoita?
Auttakaa mua jäsentämään ajatuksia. En tiedä kenelle soittaisin.
Kommentit (424)
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi mitä, mies kysyy helpottaisiko minua jos puhuisin tämä naisen kanssa puhelimessa?
Siis miksi ja minkä hemmetin vuoksi?Kohta menee hermo.
Ap
Jos asunto on kerran kategorisesti sinun ilmoitat miehelle että hänellä ei ole enää asiaa sinne muuta kuin hakemaan tavaransa, ja ettei sinulla ole tarvetta soitella naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Suhteenne on ohi. Mitään paikattavaa ei ole. Kannattaa alkaa järjestellä käytännön asioita, missä tulet asumaan jatkossa jne.
Olen samaa mieltä.
Keskity itseesi ja käytännön asioihin nyt.
🇺🇦🇮🇱
Eli sinua petettiin eikä teillä ole lapsia. Todella helppoa, mies vaihtoon. Pettäjät eivät muuksi muutu, koskaan
Vierailija kirjoitti:
Siis anteeksi mitä, mies kysyy helpottaisiko minua jos puhuisin tämä naisen kanssa puhelimessa?
Ap
Mies on paniikissa. Koittaa keksiä kaikenlaisia ratkaisuja tilanteeseenne.
Jos suhteessa /liitossa on kaikki hyvin, ei siihen kukaan mahdu väliin!! Mies voi jälkikäteen selittää ummet ja lammet ja katua ja itkeä, ei kannata luottaa tippaakaan niihin lätinöihin. Minä en pystyisi mitenkään jatkamaan enää liittoa missä ukko on käynyt toisen akan kanssa panemassa! En vaan pystyisi. Kunnioitan ja arvostan itseäni Naisena niin paljon että se on välittömästi kiitos ja näkemiin jos miehen täytyy toisen kanssa mennä muhinoimaan! Ikinä en antaisi anteeksi. Joka siihen pystyy, on kyllä ihme nainen.
Miten voi olla sekä yhteinen kesäpaikka että vuokramökki? 0/5
Asunto on minun ja meillä on avioehto.
Mutta se nyt on jonnin joutavaa suhteessa siihen mitä ihminen on toiselle ihmiselle.
Mitä,mun järkevästi ajattelevalle,minua palvovalle miehelle on tapahtunut?
Sille,ihmiselle jonka pitäisi tuntea minut ja tietää etten koskaan soittaisi toiselle naiselle.
Ap
Meillä on yhteinen kesäasunto.
Ja tämän vuokramökin olivat mies ja tämä nainen kaiketi vuokranneet piilopirtiksi romanssilleen. Ainakin mies sanoi olleensa vuokramökillä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mieslapsen päiväunissa sinä ja nainen sopisitte "riidan" keskenänne niin ettei hänen tarvitsisi lainkaan sekaantua välien selvittelyyn. En usko että hän on ajatusta kovinkaan paljon jäsennellyt mutta putkahti jostain alitajunnasta esiin hyvänäkin ideana...
Voit jo suorilta sanoa sille miehellesi, ettei sinua tämä nainen kiinnosta. Eihän tämä nainen sinua ole pettänyt vaan miehesi, jonka kuuluu kantaa vastuu tekemisistään ja tekemättä jättämisistään, olipa lopputulos mikä tahansa. Eli turhaa tähän yrittää sitä naista sotkea mukaan.
Et voi omistaa etkä muuttaa ketään pakosta. Itse valintasi teet. Kaikki tunnereaktiot tähän elämäsi pikkuasiaan liittyen kieputtavat ja koukuttavat ja näin ne jotkut pelaa.
Miltä kuulostais avoin suhde tai kolmen kimppa?
Mikä ominaisuus itsessäsi estää toimimasta itsellesi parhaalla tavalla?
Minä en ole koskaan pyrkinyt omistaan ketään enkä ole roikkuja luonne.
Olen hyvin omillani toimeentuleva enkä sidoksissa keneenkän ihmiseen taloudellisesti.
Jokainen aikuinen ihminen arvottaa itse elämänsä ja tekee ratkaisunsa. En minä niistä voi olla vastuussa.
Hän saapuu tovin kuluttua tänne.
Enkä tiedä yhtään, onko se hyvä idea.
Ota rauhallisesti. Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Pyörremyrskyn silmässä ei koskaan kannata tehdä merkittäviä päätöksiä. Juttele ammattiauttajalle. Tai ystävälle, jos hän osaa olla puolueeton, reilu ja suora. Kaunistelut ei auta eikä kenenkään syyttelyt. Usko huomiseen. Jaksamista!
Vierailija kirjoitti:
Mutta se nyt on jonnin joutavaa suhteessa siihen mitä ihminen on toiselle ihmiselle.Mitä,mun järkevästi ajattelevalle,minua palvovalle miehelle on tapahtunut?
Sille,ihmiselle jonka pitäisi tuntea minut ja tietää etten koskaan soittaisi toiselle naiselle.
Ap
Ehkä se kertoo siitä hädästä mikä hänellä on= Ei enää ajatus kulje kirkkaasti kun pelkää menettävänsä sinut.
Toiselle naiselle puhuminen oli varmasti ajatus, että hän vakuuttaisi sulle olevansa vaan hetken hairahdus ja sua se mies rakastaa + et kertois samat asiat kuin miehesi eli voisit luottaa miehen kertomukseen.
Joo, tyhmä ajatus mutta mies selvästi hädissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se nyt on jonnin joutavaa suhteessa siihen mitä ihminen on toiselle ihmiselle.Mitä,mun järkevästi ajattelevalle,minua palvovalle miehelle on tapahtunut?
Ap
Ehkä se kertoo siitä hädästä mikä hänellä on= Ei enää ajatus kulje kirkkaasti kun pelkää menettävänsä sinut.
= pelkää menettävänsä tutun ja turvallisen sekä putoavansa tyhjän päälle.
VOIMIA❤️Mitä sitten ikinä päätäkään tehdä.
Itse en voisi antaa pettämistä koskaan anteeksi, se on niin paha tapa loukata toista. Miehesi sanaan ei kannata luottaa, kun on kerran mennyt pettämiseen asti!
Ikävä kyllä näyttää siltä, että miehesi ei ole pahoillaan pettämisestä vaan siitä, että jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Toiselle naiselle puhuminen oli varmasti ajatus, että hän vakuuttaisi sulle olevansa vaan hetken hairahdus ja sua se mies rakastaa + et kertois samat asiat kuin miehesi eli voisit luottaa miehen kertomukseen.
Joo, tyhmä ajatus mutta mies selvästi hädissään.
Oi tätä sinisilmäisyyden määrää! Kyllä se mies nyt ap:ta rakastaa, kun narahti. Kummasti se sama rakkaus ei ollut mielessä, kun toista naista nai.
Miehillä on aika paljon näitä toisia naisia. Naiset vain omistelevat nimiään aviomiehilleen, miesten sitoutumistaso ei ole ihan samalla levelillä.
Ap