Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: mikä on paras tapa saada sinut laukeamaan KUNNOLLA?

mahtisonni
30.07.2018 |

Seksistä siis kyse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nuolemalla. En koskaan saa niin räjähtävää orgasmia kuin nuolemalla :)

Vierailija
2/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman samoilla linjoilla kuin edellinen. Saan parhaan orgasmin tekopeniksen ja kielen  yhteistyöllä. Se että toinen hoitaa mun klittaa kielellä ja samalla tuntee olevansa täynnä jotain, saa minut ihanan voimakkaan orgasmin partaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuolet 69-asennossa mua ja samalla sormetat peppuun.

Vierailija
4/12 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas klittakiihotin.

Vierailija
5/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukaste. Sormi sisään ja G piste hieronta. Dildo lisäksi niin on hyvä puristus. Sitten miehen kieli hommiin. Lopuksi toisella kädellä nännien hierontaa. Tästä saan ihanan räjähdyksen. Ja mies tykkää. Onneksi.

Vierailija
6/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika työlästä. Lähinnä siten, että itse hieron omaa klitorista ja mies sormettaa peräreikää samaan aikaan. Pitää osua millilleen oikeaan kohtaan.

Vierailija
7/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi pyllyyn, surisevalla g-pistesauvalla pimppiin ja kieltä klitalle. Ja jos sitten vielä bonuksena mies tulee 69:ssä vierelle ja työntää munansa mun suuhuni, niin kyllä olen tyytyväinen. Tulee tunne, että nyt mua hoidellaan oikein kunnolla ja orkku on sen mukainen.

Vierailija
8/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväilen klittaani samalla kun otan mieheltä suihin ja tulemme samanaikaisesti. 

Vierailija
9/12 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuolee taitavasti ja sormettaa samslla. Harmi kun mies ei ole tehnyt sitä enää vuosiin.

Vierailija
10/12 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan panemalla, ilman leluja, persetappeja tms. Vaihtelet rytmiä, asentoja jne. ja panet kunnolla, rakastelet hellästi...sillä tavalla mä laukean joka kerta.

Vierailija
11/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan panemalla, ilman leluja, persetappeja tms. Vaihtelet rytmiä, asentoja jne. ja panet kunnolla, rakastelet hellästi...sillä tavalla mä laukean joka kerta.

Sama täällä. Ihan perus jyystökin käy.

N30

Vierailija
12/12 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voimakkaimmat tulee peppuseksistä, kun mies hieroo samalla klitorista. Hyvänä kakkosena suuseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä