Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun paino ei laske?

Vierailija
30.07.2018 |

Olen syönyt 1600 kaloria nyt kuukauden. Ekalla viikolla paino laski ihan ok mut junnaa vaan vaikka pudotettavaa on reilu 10kg. Siis junnannut pari viikkoa. Juon paljon vettä ja käyn urheilemassa n. 4 kertaa viikossa, salilla ja lenkillä. Apuja, vinkkejä?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et laihdu, muuta syömisiäsi. Älä vähennä, vaihda sisältöä.

Vierailija
2/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten pitäisi vaihtaa? Syön nytkin jo salaattia, kana, kalaa, vähän pastaa, munia, rahkaa, marjoja, hedelmiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuko ovulaatio tuohon jumituksen aikaan? Minulla puolenvälin tienoilta vuodon alkuun aina painonlasku jumissa.

Vierailija
4/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sökeripöhö?

Vierailija
5/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihomisesi on kestänyt pitempään kuin kuukauden, joten  siitä myös laihduttaminen saattaa kestää pitkään. Syömisen ja lihomisen välistä yhteyttä tiede ei ole vielä pystynyt todistamaan

Vierailija
6/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden juonnilla ei ole mitään tekemistä laihduttamisen kanssa. Vanha ja väärä tieto.

Miten osaat arvioida että syömäsi on juuri 1600 kcl, ?

Vierailija
7/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veden juonnilla ei ole mitään tekemistä laihduttamisen kanssa. Vanha ja väärä tieto.

Miten osaat arvioida että syömäsi on juuri 1600 kcl, ?

Punnitsen ruoat ja käytän kalorilaskuria.

Ap

Vierailija
8/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sökeripöhö?

Sokeria syönyt nyt todella vähän, ei karkkeja, pullaa, jätskiä tmv.

Ap

Vierailija
9/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lihomisesi on kestänyt pitempään kuin kuukauden, joten  siitä myös laihduttaminen saattaa kestää pitkään. Syömisen ja lihomisen välistä yhteyttä tiede ei ole vielä pystynyt todistamaan

"Syömisen ja lihomisen välistä yhteyttä tiede ei ole vielä pystynyt todistamaan"

Siis mitä vittua minä juuri luin!?

Vierailija
10/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
11/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö lääkkeitä?

Vierailija
12/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pienikokoinen nainen ja työsi on istumatyötä, voi valitettavasti olla niin, ettet tuon liikunnan kanssakaan kuluta kuin 1600 kcal. Itselläni on näin, että noin 1500-1600 kcal / pv pysyn nykyisessä painossani, en liho enkä laihdu. Jos haluaisin laihtua, pitäisi tiputtaa jonnekin 1200 kcal tienoille.

Vierailija
13/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP!

Mainitsit syöväsi pastaa? Täysjyvä vai sitä vaaleata - / höttöpastaa? Mikäli jälkimmäistä niin vaihda se ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minkälainen on ruokailurytmisi ja millaiset ovat annoskokosi?

Myöskin täytyy ottaa huomioon, että jokainen meistä on yksilö. Oletko pitkä, harteikas ja lihaksikas? Sillä jos olet niin oletko ottanut huomioon myös sen, että lihas painaa?

Nukutko riittävästi, koska lihakset tarvivat palautusta ja jos käyt töissä niin teetkö fyysistä työtä?

Laihduttamisella on monia vaikuttavia tekijöitä, ei pelkkä ruoka ja liikunta. Se mitä yrität karistaa, niin oletko kokeillut karistettavan kohteen täsmäliikkeitä? Esimerkiksi pyykkilautavatsan saamiseksi täytyy tehdä esim. alavatsatreenejä? Jos pumppaat salilla kauheilla painoilla niin tällöin lihaksesi kasvaa ja junnaat paikoillaan. Toki naisen hormonit vaikuttaa merkittävästi.

Vierailija
14/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt laihduttanut kolme viikkoa siten, että vuorokaudessa kalorit pysyy keskimäärin 1500:ssa riippumatta liikunnan tuomasta lisäkulutuksesta. Liikun neljä tai viisi kertaa viikossa monipuolisesti (300-600 kaloria per kerta). Perusaineenvaihduntani on laskurin mukaan 2000 eli vuorokaudessa vajausta tulee 500-1100 (kilo)kaloria riippuen päivästä. Askelia arkikulkemisessa tulee noin 7000 per päivä, jota en tietenkään laske tuohon liikuntaan. Tällä tahdilla paino on pudonnut tasaisesti 0,5 kiloa viikko. Ikää 40 ja perussairautena kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
15/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkimies nönnönnöö kirjoitti:

AP!

Mainitsit syöväsi pastaa? Täysjyvä vai sitä vaaleata - / höttöpastaa? Mikäli jälkimmäistä niin vaihda se ensimmäiseen vaihtoehtoon. Minkälainen on ruokailurytmisi ja millaiset ovat annoskokosi?

Myöskin täytyy ottaa huomioon, että jokainen meistä on yksilö. Oletko pitkä, harteikas ja lihaksikas? Sillä jos olet niin oletko ottanut huomioon myös sen, että lihas painaa?

Nukutko riittävästi, koska lihakset tarvivat palautusta ja jos käyt töissä niin teetkö fyysistä työtä?

Laihduttamisella on monia vaikuttavia tekijöitä, ei pelkkä ruoka ja liikunta. Se mitä yrität karistaa, niin oletko kokeillut karistettavan kohteen täsmäliikkeitä? Esimerkiksi pyykkilautavatsan saamiseksi täytyy tehdä esim. alavatsatreenejä? Jos pumppaat salilla kauheilla painoilla niin tällöin lihaksesi kasvaa ja junnaat paikoillaan. Toki naisen hormonit vaikuttaa merkittävästi.

162cm ja paino 80kg. Tavoite 67kg. Lihasmassaa on aika paljon ja tiedän, että se painaa mutta olen ennenkin tiputtanut painoa, ja nyt vaan tuntuu ettei se lähde.

Täsmätreenit eivät laihduta kyseisestä kohdasta, vaan rasva lähtee joka paikasta kun paino putoaa.

Ap

Vierailija
16/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säännöllisesti vetää dieetillä yksi päivä plussakaloreilla esim 2-3 viikon välein. Näin kroppa ei pidä kynsin ja hampain kiinni rasvoistaan. Netistä löytyy paljon lisää aiheesta. Itselläni ainakin se yksi "mättöpäivä" toimii, kunhan ei totaalisen överiksi vedä silloin.

Vierailija
17/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syötkö lääkkeitä?

En syö mitään lääkkeitä.

Ap

Vierailija
18/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni on tärkeää laihtumisen onnistumiselle.

Vierailija
19/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uni on tärkeää laihtumisen onnistumiselle.

Nyt loman aikana olen nukkunutkin mielestäni tarpeeksi. Eikä stressikään ole vaivannut nii kuin yleensä. Siksi en ymmärräkään, miksi paino ei laske kun kaiken palasten pitäisi olla aikalailla kohdillaan. Ja olen siis laihduttanut 10-15kg ennenkin. Ja 3 v sitten painoin 67kg, nyt tämä massa on saatava pois.

Ap

Vierailija
20/87 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsispurker tsispurker

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi