Miehelle ei muuten kannata tunnustaa tunteitaan
Wääh miksen opi koskaan!? Menin epäsuorasti tunnustamaan tunteeni, mies katosi täysin. Aiemmin olen saanut vastakaikua kyseiseltä herralta, mutta nyt tuli ehkä sanottua jotain sellaista että oli vähän liikaa. Mahtavaa. 😎 Melko voittajafiilis... No onneks selvisi ”jo” nyt.
Kommentit (32)
Vähän sama. Vaikka mies kertoi tunteistaan ensin, tuntuu, kuin olisi laimennut kun minäkin kerroin. Naurettavaa, mutta tuli sellainen olo että olisi juuri pitänyt pelata ja olla vaikeasti saavutettava ym, millaista en siis koskaan, koskaan tee!
Suhde jatkuu kyllä, hän haluaa, että muutan hänen luokseen, mutta silti jotenkin niin kuin olisi menettänyt mielenkiintoaan.
Sanoin varmaan kuitenkin liian aikaisin.
Paljastan tunteeni, myös ihastukseni, aina. Olen varmaan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ddksskdkdck kirjoitti:
Ite haluun ainaki vahan nykyaikasemman miehen ku jonku jonka ainoo ilo on toimii jollai 50 luvum saannoil et jee saalistetaa .lol
Ei se ole sääntöjä, vaan biologiaa.
Juuri näin.
Mutta siinä mielessä tilanne on helpottanut, että nykyään on yhä enemmän näitä "soijapoikia" joilla ei ole saalistusviettiä matalien testosteronitasojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ddksskdkdck kirjoitti:
Ite haluun ainaki vahan nykyaikasemman miehen ku jonku jonka ainoo ilo on toimii jollai 50 luvum saannoil et jee saalistetaa .lol
Minä en ainakaan halua saalistaa miehenä ketään! Jos ei halua enää tavata tai ei kiinnosta, niin sitten se oli siinä ja kotiin nuolemaan haavoja ja uusille treffeille. Mielestäni mikään ole niin vastenmielistä, kuin tuollaiset ihmissuhdepelaajat. Arki tulisi olemaan ihan samaa helvettiä, kun mistään ei voisi suoraan puhua ja pitäisi yrittää kikkailla ja manipuloida toista puolin ja toisin. Tai sitten tulisi fiilis, että toinen tyytynyt minuun väsytystaistelun jälkeen ja lähtee heti, kun löytää parempaa. Ei kiitos.
Minä halusin aikuisen naisen kumppaniksi, jonka ei tarvitse piilotella tunteitaan tai leikkiä mitään leikkejä.
Naiset pelaa pelejään siinä kuin miehetkin, narsisteja joille mikään muu ei merkitse mitään kuin raha ja komeat kulissit, mies on ainoastaan kukkaron kantaja.
Mitä arki olisi näitten pelurinaisten kanssa, yhtä helvettiä.
Onneksi vielä löytää aikuisia tervejärkisiäkin naisia, hyvää tuuria kyllä tarvitaan että kohtaat hyvän.
Tavismiehenä sanoisin, että kyllä tunteiden tunnustaminen jo siinä 3. tai 4.treffien jälkeen olisi mun mielestä ihan todella kiva juttu, koska yleensä toisen fiiliksiä voi vain arvailla.
Olen ihan oikeasti sitä mieltä että mies ei vain ole ollut alunperinkään kiinnostunut jos perääntyy tuossa vaiheessa. Hyvä että selvisi nopeasti.
Tuo "saalistaminen" ja "vaikean esittäminen" on ihan huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ddksskdkdck kirjoitti:
Juuri näin.
Mutta siinä mielessä tilanne on helpottanut, että nykyään on yhä enemmän näitä "soijapoikia" joilla ei ole saalistusviettiä matalien testosteronitasojen vuoksi.
hahaha :)
Tai sitten ”klassisilla” miehillä on vain niin huono itsetunto ja yksinäisyydenpelko, ettei ymmärretä mitä ”ei” tarkoittaa ja takerrutaan jokaiseen naiseen, kuin hukkuva pelastusrenkaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ddksskdkdck kirjoitti:
Jos mies toimisi biologisesti, hänen intressinsä olisi heti nuorena pistää vähintään yksi nainen paksuksi, sitten pitää lapsesta huolta, että kasvaa aikuiseksi asti. Muutenhan ne miehen geenit eivät leviä. Eli biologisesti katsoen moniavioinen avioliitto olisi miehen kannalta paras vaihtoehto.
Joten hui hai! Ei ghostaamisessa ole kyse biologiasta vaan kulttuurisesta käytösmallista. En usko mitenkään että suurin osa nuorista miehistä ajattelee naista lähestyessään lapsen hankkimista ollenkaan, vaan mielessä on enemmänkin saada seksiä ilman että siitä koituu jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama. Vaikka mies kertoi tunteistaan ensin, tuntuu, kuin olisi laimennut kun minäkin kerroin. Naurettavaa, mutta tuli sellainen olo että olisi juuri pitänyt pelata ja olla vaikeasti saavutettava ym, millaista en siis koskaan, koskaan tee!
Suhde jatkuu kyllä, hän haluaa, että muutan hänen luokseen, mutta silti jotenkin niin kuin olisi menettänyt mielenkiintoaan.
Sanoin varmaan kuitenkin liian aikaisin.
Paljastan tunteeni, myös ihastukseni, aina. Olen varmaan tyhmä.
Siis mies on tunnustanut pitävänsä sinusta, suunnittelette yhteen muuttoa, sitten tunnustat että pidät hänestä --- ja mies hämmentyy? Miksi?
Onko miesten ihanne olla suhteessa naiseen, joka ei välitä hänestä? Haluaako mies siis jopa muuttaa yhteen naisen kanssa, joka hänestä vähät välittää?
Eiköhän tässä joku muu kuin sinä ole tyhmä.
Näin mä sen päättelin että jos mies oikeasti riittävän kiinnostunut, ei säikähdä. Mut sit taas näitäkin on saanut ympärillä seurata, jos nainen kohtelee miestä ”huonosti” mies ei lähde mihinkään. Itse olen liian kiltti tuollaiseen ja näytän aina tunteeni. Ja sit kärsin. Koska johonkin se jännitys tuntuu sit katoavan. Ikään kuin ne mun tunteet ei haalenis jos toinen kohtelee huonosti. Wää.
Ja me ei edes deittailtu, kunhan oli ihastumista ja kivaa, ja menin sanomaan että oot ihana. Enkä edes suoraan päin naamaa. Aiemmin mies on tykännyt. Tätä on kestänyt aika kauan jo tätä silmäpeliä ja hymyhippaa, ja muita kivoja juttuhetkiä. Vaan se loppui siihen.
Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Olimme tavanneet kerran, kun tunnustin rakkauteni. Mies otti yhteyttä heti kun onnistui saamaan yhteystietoni. Nyt olemme olleet yhdessä yli 20 vuotta, ja hyvin menee edelleen.
Yhtä hyvin toimii myös toisinpäin!