Olen ollut neljän miehen kanssa ilman kumia tänä kesänä. Mitä tauteja mulla voi olla vaikka olen täysin oireeton?
Kommentit (16)
No sullahan voi olla kaikki mahdolliset taudit! Mene testeihin!
Ei miehet voi tietää onko niillä vai ei, koska moni tauti voi olla oireeton.
Testeihin äkkiä ennen kuin tartutat lisää.
Nyt kun muutenkin kävin gynellä, niin pyysin lähetteen testeihin. Ei ole mitään kaikenkattavaa sukupuolitautitestiä vaan ihan pitää testata jokainen tauti erikseen. Jos on suomalaisen kanssa suomessa, niin riski on kuulemma todella pieni saada mitään. Mun mielenrauhan vuoksi kirjoitti lähetteen klamydia ja hiv testiin.
Te, jotka testautatte itsenne säännöllisesti, mitkä taudit teillä katotaan?
Ap
"Jos on suomalaisen kanssa suomessa, niin riski on kuulemma todella pieni saada mitään"
Aa, tämmönen trolli. Shaibaa.
Kyllä klamydian esim saa ihan Suomesta.
Lue ja opi: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Tuo oli suora lainaus gynen suusta.
Ap.
Niin ja tossa linkissä sanotaan että 65% tartunnoista todetaan alle 25 vuotiailla. Jos huomasit, olen 48v. Miehet samaa ikäluokkaa. Mutta nyt siis testattu ja tuloksia odotellaan.
Onpa rasistista ajatella että vain suomalainen on "puhdas":).
Mutta oletpa vissiin vähän naivi, jos tänne tulet kyselemään sukupuolitauti vaaraa kun olet tuntemattomia henkilöitä paneskellut paljaalla. Kenelläkään ei koskaan ole mitään tauteja kysyttäessä ja vaikka onkin tuskin ne sen sanoo ettei vaan jää tavara saamatta?. IQ.
Jaa?
Ainakin varatulta naispuoleiselta ja blondilta (vink-vink) kansanedustajalta sai yllätin, joka lähti neljännellä lääkekuurilla. Viimeistä reseptiä kirjoittaessa lääkäri sanoi, että "muuta ei sitten tähän löydy". Siitä lähtien kumiukko on jostain syystä pysynyt mulkussa.
soutaja kirjoitti:
Jaa?
Ainakin varatulta naispuoleiselta ja blondilta (vink-vink) kansanedustajalta sai yllätin, joka lähti neljännellä lääkekuurilla. Viimeistä reseptiä kirjoittaessa lääkäri sanoi, että "muuta ei sitten tähän löydy". Siitä lähtien kumiukko on jostain syystä pysynyt mulkussa.
Mikä tauti sulla sitten oli? Ei ilmeisesti kuitenkaan oireeton?
Provo on pakko olla. Muuten toi olis niin yksinkertainen, ettei vois olla edes elossa enää.
Klamydiasta 30 - 40 % oireettomia ja miehet sanoo, ettei heillä oo mitään.... jaa. Hmm.
Vierailija kirjoitti:
No sullahan voi olla kaikki mahdolliset taudit! Mene testeihin!
Vähintään kumivenelautturin tartuttama aivoja syövästä hyytelöbakteeri joka ilmenee varsinki vihervassareilla ja on alunperin lähtenyt hullunvuohen nussuttelijoilta jonka tartunnan ensi oireet on sateenkaari pukeutuminen jonka jälkeen huimaus aineiden käyttö tarve. Eli on kuin kärpänen joka munii toisten paskaan ja levittää oireettomien leivälle....
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tulokset tuli. Negatiivisia molemmat.
Ap.
Lainaa saa ne joilla on omaa varallisuutta niin etteivät oikeasti tarvitse lainaa.
Suojaamatonta seksiä voi harrastaa sellaisen kanssa joka laittaa kortsun ilman eri kehotusta.
Trolli, koska kukaan ei oo noin tyhmä.
KVG