Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani täytti tänään 4 vuotta :)

Vierailija
30.04.2006 |

Uskomattoman nopeasti taas aika mennyt. Ihan kuin olisi viikko sitten vasta syntynyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelin tossa jo, että miten isoja ne onkaan. Esikoinen meni jo tyttöjen kanssa kerhohuoneelle juttelemaan tyttöjen juttuja ja hengailemaan. Sitä ei itse pysykään 17-vuotiaana ikuisesti. :)

Vierailija
2/2 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui, että aiemmin aika meni paljon hitaamminen. Nyt ei mene kuin hetki niin on jo kaksi vuotta kulunut.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan