Lue keskustelun säännöt.
Poikani täytti tänään 4 vuotta :)
30.04.2006 |
Uskomattoman nopeasti taas aika mennyt. Ihan kuin olisi viikko sitten vasta syntynyt.
Kommentit (2)
Tuntui, että aiemmin aika meni paljon hitaamminen. Nyt ei mene kuin hetki niin on jo kaksi vuotta kulunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kauhistelin tossa jo, että miten isoja ne onkaan. Esikoinen meni jo tyttöjen kanssa kerhohuoneelle juttelemaan tyttöjen juttuja ja hengailemaan. Sitä ei itse pysykään 17-vuotiaana ikuisesti. :)