Mitä naiset haluaisivat kysyä miehiltä?
Mitä te naiset haluaisitte kysyä meiltä miehiltä mutta ette jostain syystä uskalla tai kehtaa?
Kommentit (87)
Voiko mies rakastua naiseen jos näkee pelkän kuvan(jos nainen on kaunis)
Miksi on niin vaikea sanoa NE kolme sanaa? Vaikka siis rakastaa satasella.
Kyllä mä kehtaan ja uskallan kysyä ihan mitä vaan mieltäni askarruttavaa omalta mieheltäni.
Miksi niin moni mies tykkää, että naisella on pitkät hiukset (esim. oma mieheni, vaikka omasta mielestäni lyhyet sopivat minulle paremmin)?
Mä luulen, että tällä palstalla aktiivisesti kirjoittavilta/valittavilta miehiltä en lähes poikkeuksetta haluaisi kysyä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kun kolahtaa, ei tuossa ole mitään vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kiinnostua mut ei kyllä ihan rakastumiseen valokuva riitä.
Miksi miesten on mahdotonta kokea empatiaa naisia kohtaan? Miksi miehet eivät ajattele naisia ihmisinä vaan panopuina? Miksi miehet eivät hoidata mielenterveyttään?
Vierailija kirjoitti:
Ihastumaan pystyy, rakastumaan sitten tavatessa.
Haluaisin kysyä miksi ei halua seksiä kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeata, mutta jatkuvasti hokeminen vie tärkeiltä sanoilta merkityksen. Ei kukkiakaan joka päivä pidä saada.
Mä haluaisin kysyä, että mikä musaa on vikana ja miks en riitä, mutta siihen on vaikea vastata ku ei tunneta.
Ehkä kysyn, miten seksiseuraa saa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin moni mies tykkää, että naisella on pitkät hiukset (esim. oma mieheni, vaikka omasta mielestäni lyhyet sopivat minulle paremmin)?
Voin vastata vai. omalta osaltani, mutta minö pidän lyhyistä hiuksista, jos leikkaus on hyvä. Ei pitkissäkään mitään vikaa ole.
Jos heteromies on paljon tekemisissä jonkun naisen kanssa ei-romanttisessa mielessä (esim. töissä, harrastuksessa, naapureina tms.), niin miettiikö hän naisesta sellaisia kuin miltä tämä näyttäisi nakkena tai millainen olisi sängyssä tms.? Siis jos ei ole edes ihastunut. Vai ajatteleeko samalla tavalla, kun jos tämä henkilö olisi mies?
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten on mahdotonta kokea empatiaa naisia kohtaan? Miksi miehet eivät ajattele naisia ihmisinä vaan panopuina? Miksi miehet eivät hoidata mielenterveyttään?
Äläpäs yleistä.
Millaisista selfieistä miehet pitää, eniten??
Miksette hoida masennustanne asianmukaisesti lääkärin avulla, vaan valitse puolisoillenne?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tapailet vain tuollaisia miehiä? Harvalta naiseltakaan löytyy pahemmin empatiaa miestään kohtaan. Varmaan todellinen empatia valitettavasti melko harvinaista ihmisten keskuudessa?
Minkä takia teidän pitää aina olla niin tyhmiä?