Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halut takaisin?

voi hitto
29.07.2018 |

Olen 15v ja käytän e-pillereitä. Minulla on vakituinen kumppani ja seksi ei ole uusi asia. Seksi tuntuu epämukavalta ja odotan aina että mies tulisi, että pääsisin tilanteesta pois. Suhteen alussa seksi kiinnosti ja halutti, vaikkei se silloinkaan tuntunut kovin kummoiselta. Nyt on halut kadonneet kokonaan, yksin ollessani kyllä itsetyydytän. Mies haluaisi kokoajan koskettaa ja hyväillä ja se saa minut tuntemaan itseni objektiksi. Yritän loppuun asti vältellä yhdyntää.

En uskalla asiasta hänelle puhua sillä pelkään että tulee ero, se on sitten suuri häpeä sillä hän on minut esitellyt koko suvulleen ja olen ollut sukujuhlissa mukana. Olen myös saanut hänen vanhemmiltaan tavaraa, kun muutan omaan asuntoon.
Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö osaa kukaan auttaa? :/

Ap

Vierailija
2/8 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisit joutunut liian nuorena aikuiseksi, en tarkoita seksiä vaan tuota sitoutumista ja suvun kanssa sitoutumista. Tuommonen stressi voi hyvin viedä halut ja se on normaalia.

Pohdippa ystävän tai jonkun aikuisen kanssa onko sulle hyväksi sitoutua jo nyt??

Vierailija
4/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit vievät monilla halut.

Itse olen huomannut, että seksi tuntuu huomattavan paljon paremmalta kun en ole lähiaikoina masturboinut.

Mieti millaista läheisyyttä ja seksiä kaipaat. Ota nämä asiat puheeksi poikaystävän kanssa. Seksi haluihin vaikuttaa tosi paljon oma asennoituminen ja ajatukset, jo halusi saada asia paremmaksi on yksi askel.

Yhdynnän aikana kun testailee miten parhaalta tuntuu ja keskittyy aina niihin hyviin tuntemuksiin tuntuma paranee kokoajan. Emättimen lihasten supistelu yhdynnän aikana ja lantion puskeminen esim lähetyssaarnaassa kumppania vasten parantaa omaa tuntumaa sekä tietysti myös miehen.

Saatko suuseksiä ja käsin hyväilyä ennen yhdyntää? Kiireetön vartalon hively ja suuseksi voisi virittää sinut tunnelmaan jolloin veri virtaa pimpissä ja paikat valmistautuu seksiin, tällöin yhdyntä on ihan erituntuista kuin pikaisesti aloitettuna.

Lisäksi löytyy luontaistuotteita jotka kasvattavat seksihaluja. Esimerkiksi punariisi valmiste.

Vierailija
5/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni luin juuri, että et halua olla suhteessa, kemiat ei klikkaa kunnolla yhteen, ulkoinen paine on sinulle liikaa. Muista tyttö hyvä, että se on sinun elämäsi, jos et halua, ei tarvitse. Palautat vain anopin antamat tavarat.

Vierailija
6/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et rakasta etkä halua, niin totta kai ero. Huoh.

Vierailija
7/8 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin nuori, että ei kannata alkaa vakavaan suhteeseen. Kuulostaa ettet edes halua olla poikkiksen kanssa. Ainoa järkevä teko on erota. Elämässä on monia hetkiä jatkossakin, kun pitää vain kehdata tehdä niin kuin itse tuntee oikeaksi. Se on sinun oma elämäsi, ei kenenkään muun!

Vierailija
8/8 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi