Mitkä aiheet eivät ole vapaita aihe vapaalla?
Omituinen nimi palstalla. Valheellinen nimi. Valepalsta.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Mon i kultt uur1s uus ja ra sis m1
Jan1ta ja syöpä
Ei yllätä yhtään että juuri sinä olet syöpäsairaan nuoren naisen kimpussa. Sopii niin kuvaan.
Uskonto on kielletty aihe. Olit kirjoittamasssa sitten puolesta tai vastaan.
Etenkin Islaminusko on erityisesti pannassa.
Kaikki moderointia ja viestien poistoa kritisoiva kirjoittelu on kiellettyä. Tuppaavat poistumaan viestit joissa moititaan moderaattoreiden työn laatua.
Koska täällä keskustelulla on säännöt. Siellä kielletään mm. Trollaus, oman agendan mainostaminen, epäkunnioittava ja epäasiallinen kieli, huhujen levittely , kunnianloukkaukset jne. Jokainen voi ilmiantaa epäasialliseksi kokemansa viestin ylläpidolle. Kohta löytyy vastaa ja lainaa nappien alta. Selvissä tapauksissa ei tarvitse pyyntöä edes perustella.
Kolmistaan blogi/ Sallinen-Pentikäinen
Vierailija kirjoitti:
Että ihmiset jaksais olla täällä. Kaksplus aikanaan kuoli siihen sananvapauteen, kun yhtään ei rajoitettu jankkaajia ja odininsotilaita.
Tämä. Kyllähän tännekkin aina pyrkii niitä yhden asian räyhääjiä valtaamaan keskustelua, mutta aika hyvin ja nopeasti ne poistetaan.
Myös Janita Pupunen on pannassa. Tai ehkä se vaan peloissaan itse ilmiantaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Myös Janita Pupunen on pannassa. Tai ehkä se vaan peloissaan itse ilmiantaa kaiken.
Kirjoitusvirhe
Juanita Pupunen kun nimenkin pitää mätsätä wt-olemukseen
Aseisiin ja armeijaan liittyvät keskutelut tuppaa katoamaan.
Esimerkiksi tässä pari päivää sitten oli keskustelua Ylen uutisoimasta jutusta miten Ruotsissa armeijan lentokone oli pudottanut pommin metsäpalon sammuttamiseksi.
En nyt ihan täysin käsitä miksi siitä ei saa keskustella.
Äärifeminismiinkään ei kosketa! Nähty niin monet kerrat.
Fingerporin tyyliset vitsit. Just poistettiin ketju j on herra...
Narsismista ja aspergeristahan ei nykyään enää saa puhua.
Mielialahäiriöt
Tissit, varsinkin pienet sellaiset
Asiallinen ketju Iranin poliittisesta historiasta suhteessa länsimaihin katosi kuin pieru Saharaan parin sivun jälkeen.
Jaa-a. Ainakin se ketju poistettiin jossa mainitsin että uusissa muumi dubeissa ei saa mainita sanoja mies tai vaimo vaan sana on muutettu aviopuolisoksi :D
Hopeaketuista ei saa keskustella edes huumorimielessä. :(
Monesti olen ihmetellyt, mikä on syy koko ketjun poistolle, niiden parin asiattoman viestin sijaan. Usein en ymmärrä, ja olen sentään itsekin ollut keskustelupalstan moderaattori. En tosin tämän.
Ruotsi kieli ja sen ylikorostunut asema.
Pakkoruotsi.
Ruotsin satoja vuosia kestänyt hyväksikäyttö, alistaminen ja Suomen kulttuurin ja edistyksen haittaaminen.
Vuodesta toiseen sama vinkuna. Kun se nyt vaan ei ole niin, että mitä tahansa saa kirjoittaa. Esim. laki asettaa rajat sananvapaudelle. Niin tekevät myös palstan säännöt. Ei täällä ole pakko keskustella, jos säännöt eivät miellytä. Onhan niitä muitakin palstoja.
Että ihmiset jaksais olla täällä. Kaksplus aikanaan kuoli siihen sananvapauteen, kun yhtään ei rajoitettu jankkaajia ja odininsotilaita.