Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jäätelöä/mehujäätä teillä on mennyt tänä kesänä eniten?

Vierailija
29.07.2018 |

Meillä Pirkan Koppis- ja Leppis-mehujäitä. Niitä on tullut ostettua kokoajan kun meidän lähikaupassa on ollut koko kesän tarjous 5kpl/2€.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan joka kerta eri jätskin itselleni, mutta maitoallerginen lapsi haluaa aina Choicen päärynätuutin. On muuten hassua, että maidottomia tuutteja on edelleen vain pari vaikka jugurttien valikoima kasvaa kokoajan.

Vierailija
22/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehukatti ja sun mehujäät. Perinteisiä kolmiomehujäitä ja kätevä tuoda kaupasta kun jäädytetään vasta kotona.

Niitähän voi jäädyttää ihan itsekin mehusta

Onnistuuko? Itse yritin jäädyttää tavallista mehua mehujäämuoteissa. Silloin ei onnistunut koska se mehu jotenkin ”valahti” sinne pohjalle eli se mehujään pää oli vahvan mehun makuista ja loppuosa maistui pelkälle vedelle. Eli ei tullut tasaisen makuiseksi. Ap

Itse tehdyistä mehujäistä tosiaan lähtee maku ekoilla imasuilla ja jäljelle jää mauton jääpuikko. Millähän ne noista kaupan mehujäistä saa tuollaisia kun ovat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehukatti ja sun mehujäät. Perinteisiä kolmiomehujäitä ja kätevä tuoda kaupasta kun jäädytetään vasta kotona.

Onnistuuko? Itse yritin jäädyttää tavallista mehua mehujäämuoteissa. Silloin ei onnistunut koska se mehu jotenkin ”valahti” sinne pohjalle eli se mehujään pää oli vahvan mehun makuista ja loppuosa maistui pelkälle vedelle. Eli ei tullut tasaisen makuiseksi. Ap

Lyllä meillä on onnistunut

Vierailija
24/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan Amppari.

Paras mehujää mitä on ja olleet koko kesän K-Marketissa hintaan 1 €/2 kpl. Ja siksi aina loppu.

Vierailija
25/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Glukoosisiirappi on se taika-aine joka muuttaa rakenteen jäisestä nesteestä mukavaksi mehujääksi, mm. Kinuskikissalla on ohjeita. Glukoosisiirappia löytyy sokerihyllystä aika taviskaupoistakin, pienen kirkkaan siirappipullon näköinen pakkaus.

Vierailija
26/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampparit ja koppikset. Leppiksistä ja murkuista en tykkää.

Vierailija
27/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

me ollaan tehty jo mun lapsuudessa (70-luvulla) mehujäitä mm. coca-colasta ja appelsiintuoremehusta. Sanoisin että nää kaksi toimii parhaiten.

Totta on, että jos sitä kovasti imee, niin se maku lähtee ja jäljelle jää pelkkä väritön jääpuikko. Mutta se pitääkin syödä pureskelemalla pieniä palasia. Mä teen näitä esim. coca-cola zerosta - kaloritonta jätskiä, voi syödä vaikka kymmenen kerrallaan.

Vierailija
28/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ässä mix mehujää

Vierailija
29/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

me ollaan tehty jo mun lapsuudessa (70-luvulla) mehujäitä mm. coca-colasta ja appelsiintuoremehusta. Sanoisin että nää kaksi toimii parhaiten.

Totta on, että jos sitä kovasti imee, niin se maku lähtee ja jäljelle jää pelkkä väritön jääpuikko. Mutta se pitääkin syödä pureskelemalla pieniä palasia. Mä teen näitä esim. coca-cola zerosta - kaloritonta jätskiä, voi syödä vaikka kymmenen kerrallaan.

Mikä järki kun kaupasta ostettuja mehujäitä tulee syötyä vain yksi tuon kymmenen sijasta? 😲 Kaupan mehujäät sentään on täyttä kamaa. Enkä mä tykkää pureskella mehujäitä caan imeskellä ja nuolla.

Vierailija
30/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan...

Vierailija
31/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös jäätelöä voi tehdä ihan itse valitsemistaan aineksista.

Vierailija
32/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös jäätelöä voi tehdä ihan itse valitsemistaan aineksista.

Mä muistan aina kun isä teki mun lapsuudessa kermasta kunnon jäätelöä jäätelökoneella. Ah, vieläkin muistan sen maun suussani. 😋 Ap

Vierailija
33/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Choco Grande manteli

Vierailija
34/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

magnumit ja classicit

Vierailija
35/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daim -tuutit!

Vierailija
36/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä nyt ainoa joka ei ole vielä tänä kesänä syönyt yhtäkään jätskiä?

Vierailija
37/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Amppareita on mennyt useampi laatikko

Vierailija
38/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 jäätelöä koko kesässä. Ihme ettei kaikki suomalaiset ole 200kilosia kun seuraa mitä ja miten paljon ihmiset oikeasti syövät. En ikinä pystyisi syömään mitään herkkuja, paitsi jossain kylässa tarjottaessa muutaman kerran vuodessa!

Vierailija
39/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaatuutteja, ihan niitä tavallisia. Nam.

Vierailija
40/50 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twister, suklaapingviinit ja puffetit.