Mitä jäätelöä/mehujäätä teillä on mennyt tänä kesänä eniten?
Meillä Pirkan Koppis- ja Leppis-mehujäitä. Niitä on tullut ostettua kokoajan kun meidän lähikaupassa on ollut koko kesän tarjous 5kpl/2€.
Kommentit (50)
Pirulot ku lähikaupassa ei ole parempaa
Soleron mehujäitä olen enimmäkseen syönyt. Ja eskimopuikkoja.
Koppis-mehujäitä ja Magnumin White-jäätelöä.
Twister. Ei pahemmin kaloreita ja voi syödä päivänmittaan useammankin.
Jaffa mehujäät ja semmonen ku rocket mehujää ihan sairaan hyvää ja jälkimmäisessä vaan 40 kcal 🙊
Lidlin vaniljakermajäätelöä (0,90 €/litra) ja Strawberry Crisp -puikkoja.
Magnum tuplavadelma tai Classicin tummasuklaa-puolukka. Litran paketissa tiikeri.
Mehukatti ja sun mehujäät. Perinteisiä kolmiomehujäitä ja kätevä tuoda kaupasta kun jäädytetään vasta kotona.
Mudcake ja muita aino ja creamy jäätelöitä. Menee monta litraa viikossa
Olen ostanut milloin mitäkin, mutta paras on kuitenkin tämä eli Grycanin vadelmasorbetti. Todella raikasta, vadelmaista eikä liian makeaa. Sopii todella hyvin esim. mudcaken tai muun suklaakakun kylkeen taittamaan liikaa makeutta.
Vierailija kirjoitti:
Mehukatti ja sun mehujäät. Perinteisiä kolmiomehujäitä ja kätevä tuoda kaupasta kun jäädytetään vasta kotona.
Niitähän voi jäädyttää ihan itsekin mehusta
Koppiksia ku maksavat vaan 55 snt kappale.
puffetteja. yhteensä 6 kpl kahdelle hengelle.
Tescon, Pirkan, Rainbown ja Magnumin monipakkauksia on mennyt eniten, minipuikot on kivoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitähän voi jäädyttää ihan itsekin mehusta
Onnistuuko? Itse yritin jäädyttää tavallista mehua mehujäämuoteissa. Silloin ei onnistunut koska se mehu jotenkin ”valahti” sinne pohjalle eli se mehujään pää oli vahvan mehun makuista ja loppuosa maistui pelkälle vedelle. Eli ei tullut tasaisen makuiseksi. Ap
Kingilsiä. Eri makuja koska kaikki hyviä ja se keksiversio on paljon parempaa kuin puffetit.
En oo tainnut paljon muuta jätkiä syödä kuin eskimopuikkoja.