50+ mies, miltä vanha vaimo tuntuu?
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä teini-iästä lähtien. Nyt ikää n. 50 v. Oltiin ennen nuoria ja nättejä, nyt ei kumpaakaan. Mitä 50 + mies ajattelee saman ikäisestä, tavallisesta naisesta?
En ole timmi, mutta ei ole mieskään. Olen normaalipainoinen ja ihan tavis, en erityisen hehkeä. Välillä mietin, että voiko kukaan oikeasti kiinnostua tällaisesta vanhasta naisesta. Vastaavasti kyllä tuo mies ihan kelpaa, mutta kieltämättä ilman isoa mahaa olisi kyllä seksikkäämpi.
Valot pois vaan?
Kommentit (27)
Ei ole kokemusta omasta vaimosta, kun erosimme hänen ollessa 49. Toisten vaimoista on ja kyllä ovat olleet timmejä ja mukavia. Tässä iässä liika jännitys ja epävarmuus on pois ja voi keskittyä omaan ja toisen nautintoon.
53v vaimo on varsin hyvässä kunnossa, ei roiku paikat ja pitää itsestään huolta, ilman turhaa pingottamista. Käy 2krt/ kk kampaajalla, kivoja vaatteita, tyylikäs kokonaisuus. Yhdessä huolletaan pimppikarvat siistiksi, kuviota vaihdellaan huumorimielessäkin, seksiä ja parisuhteen hoitamista vähintäänkin riittävästi.
Harrastaa ja harrastetaan yhdessä, eikä vaan nyhjää sohvalla.
Tilillä on massia ja joka kuukausi tulee lisää, sekin pitää vaimon pirteänä kun voi matkustella ja elää huolettomasti.
Eihän se hyvältä tunnu, tein vaihdon kaksi vuotta sitten, laitoin saman ikäisen vaimon luiskaan ja otin 35-vuotiaan.
M.50v
Oikein hyvältähän tuo 50+ vaimo eilen illallakin tuntui kun sekstailtiin. Vaihdevuodet ovat kyllä vieneet sellaista spontaania syttymistä, mutta kun kaikessa rauhassa hieroo, nuolee ja sormettaa, niin kyllä se vanha kiihko sieltä herää. Herkässä oli minullakin.
Kyllä seksi toimii, kun ei vaan erehdy kuvittelemaan, että sen pitäisi tapahtua yhtä usein ja yhtä itsestään kuin silloin joskus nuorena. Vähän pitää panostaa itseensä ja toiseen niin homma toimii.
M55
Olen yli viisikymppinen mies, ja parisuhteessamme on hyvin samanlainen tilanne kuin aloittajalla. Edelleen rakastan vaimoani ja haluaisin hänen kanssaan samaa ihanaa monipuolista seksiä kuin 25-30-vuotiaanakin. Ja ikääntymisestä huolimatta pidän hänen vartaloaan seksikkäänä ja haluttavana. Mutta valitettavasti kiihko on vaimoni puolelta vähän laimentunut. Onneksi ei kuitenkaan loppunut. Mutta esimerkkinä voisi sanoa vaikka, että kun ennen saattoi seksi alkaa esim. sillä tavalla että hän oli ajellut itsensä posliiniksi ja laittanut seksiasusteet päälle, ovat nykyisin hepeneet olleet kaapista useamman vuoden koskemattomana ja posliinina olo ei häntä niin kiinnosta, vaikka olisin itse valmis toimimaan "kosmetologina" ja hänen ei tarvitsisi kuin nauttia palvelusta. Taikka hän ei enää juurikaan halua sormea pyllyyn nuolemisen aikana kuten ennen. Yleensäkin ottaen vaimon puolelta tulee erittäin harvoin mitään yllättävää aloitetta. Rakastan pimpin nuolemista ja olen nuollut häntä lähes joka rakastelukerralla läpi kaikki nämä vuosikymmenet. Mutta siinä mielessä tilanne on kuitenkin vielä ihan mukava, että hän yleensä noin 1-2 kertaa viikossa kyllä vielä lähtee mukaan leikkiin kun itse teen aloitteen. Ja saan nuolla ja rakastella hänen ihanaa pimppiään! Ja toivon että tilanne jatkuu vähintään tämmöisenä vielä seitsenkymppisenäkin. Toki määrät ovat harventuneet, enkä itsekään jaksaisi niin usein kuin ennen.
Mutta se mitä olen jäänyt kaipaamaan nuoruudesta on sellainen villiys, spontaanius, yllätyksellisyys ja leikkimielisyys seksissä. Itse voisin hyvinkin sänkysessioissa vielä heittäytyä kiimaisen ja vähän pervohkon teinin rooliin, ja samaa heittäytymiskykyä toivoisin häneltäkin.
En kuitenkaan valita tai etsi uutta. Rakastamme toisiamme, seksi on vielä ihan mukavaa, ja uskon että seksielämämme on reilusti parempaa kuin useimmilla muilla 30v seurustelleilla yli viisikymppisillä.
En tiedä, vaihdoin parikymppiseen.
No ei tuo 52v vaimo ainakaan vanhalta tunnu. Ennemminkin voisi hieman jo alkaa himmata vauhtiaan, mutta parempi näin päin varmaan.
61 mittarissa ja vaimo samanikäinen, seksiä on edelleen noin kerran viikossa. Vaimo käyttää hormonilaastareita tm. ja liukuvoidetta on tarvittu yhdyntään jo pari vuotta. Hyvin toimii näillä järjestelyillä, ja molemmat saavat myös orgasmit omalla vuorollaan.
Ikää ei kannata pelätä. En itse ainakaan kaipaa enää aikoja 20-vuotiaana kun panetti suunnilleen joka sekunti ja touhu meni erittäin tunnepohjalta vähän sinne sun tänne ja varsinkin sinne. Aikansa kutakin ja eri murheita joka iässä.
Pahalta tuntuu. Siis agressiivisen ja epämiellyttävän luonteensa vuoksi. Mukavan ja positiivisen mahamakkarat eivät haittaisi yhtään.
60+ vaimo on omissa silmissäni hottis. Ja varmaan muidenkin, kun olen omin korvin todistanut miten satunnaiset ihmiset, miehet ja naiset spontaanisti kehuvat hänen ulkonäköään. Olen siis onnenpoika, koska visuaalisesti syttyvälle ennen aikojaan nuupahtanut kumppani olisi paha rasti. Vastineeksi pidän itseni erittäin fittinä. ja siis tärkeintä; hänellä himot hyrräävät, kuin sanottomasta sopimukset vkl aamuisin seksisessiot. Jos on jotenkin jäämässä väliin kysyy itse aktiivisesti, että miksei panna. Ei voi valittaa.
Varttunut nainen on upea. Eletty elämä saa näkyä. +50 naiset..olkaa ylpeitä itsestänne. Olette upeita.
T.m 45
Synnytykset ja imettämiset ovat muuttaneet vaimoni ulkonäköä: tissit roikkuvat, alapää on löystynyt, maha on venynyt. Vaimoni on täyttänyt 50 vuotta ja kaipaa seksiä. Kiitokseksi siitä, että hän on synnyttänyt lapseni, panen häntä muutaman kerran kuukaudessa vaikka ei oikein haluttaisi.
Itse pian 60v ja ei kyllä suurin isa sytytä lainkaan, itse todella hyvässä kunnossa: juuri sanoi lääkäri terveystarkastuksessa, että hyvin menisi kymmenen vuotta nuoremmasta ulkoisesti ja arvot kuin 3-kymppisellä!
Ei sitä kyllä oman ikäiset naiset sytytä, aniharva 5-kympinenkään on huolehtinut oikeasti itsestään. Täytyy olla terveet elintavat ja aktiivikuntoilija. 4-kymppiset on eniten kiinnostavia, 3-kymppiset sitten ehkä joskus myöhemmin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Synnytykset ja imettämiset ovat muuttaneet vaimoni ulkonäköä: tissit roikkuvat, alapää on löystynyt, maha on venynyt. Vaimoni on täyttänyt 50 vuotta ja kaipaa seksiä. Kiitokseksi siitä, että hän on synnyttänyt lapseni, panen häntä muutaman kerran kuukaudessa vaikka ei oikein haluttaisi.
Eikö synnytykset ja imettämiset ole tapahtunut 20-30v sitten? J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö synnytykset ja imettämiset ole tapahtunut 20-30v sitten? J
Synnytysten jälkeen vartalo ei ole muuttunut entiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on sentään synnyttänyt, mutta teillä miehillä tuppaa tulemaan "raskauskilot" ilman synnytystäkin..tynnyrimahoja suurin osa jo +40 v miehistä. Silti kuvittelette olevanne niiin nuorekkaita ja timmejä vaimoihinne verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on sentään synnyttänyt, mutta teillä miehillä tuppaa tulemaan "raskauskilot" ilman synnytystäkin..tynnyrimahoja suurin osa jo +40 v miehistä. Silti kuvittelette olevanne niiin nuorekkaita ja timmejä vaimoihinne verrattuna.
Päivän paras ja täysin totta 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Oletpas jalo! Toivon toisaalta, että joku on keksinyt tuon tekstin, niin ikävästi on kirjoitettu.
M60
Kymmenen vuotta eläkkeellä ja rupesi sängyssä vaimon kanssa sujumaan hankalammin. Joutui jyystämään ja jyystämään yhä pidempään, kun kuitenkin teki mieli lempipelissä maali tehdä eikä kesken tahtonut jättää. Luulen että siihen vaikutti sinisten pillerien kasvava annos, johon käytännön tosiasiat pakottivat. Isot annokset toivat tunnottomuutta tai vaikeutta laueta.
Me ratkaisimme asian siten, että perinteisen session päätteeksi siirryn kakkospesälle grande finaleen asti. Että miltäkö vanha vaimo tuntuu? Kireältä, kuin nuori neitsyt. Nyt homma toimii taas joka kerta. Pieni esivalmistelu toki kuuluu kupletin juoneen, mutta nykyään minä innostun jo siitä, että kuulen hänen aloittavan vessassa omatoimisen alapääpesun, vaikka mistään ei ole puhuttu.
Ei tämä ehkä ihan niin mennyt, mitä nuorempana tästä iästä kuvitteli. Kai olen onnekas, kun kaikkea saa vielä puolin ja toisin tehdä ja elämä on niin hyvää. Muistakaa nuorena opetella ne taidot, joita vanhana tarvitsee!
En tiedä, olen 55 ja vaimoni 37