Mä oon mies ja kelpaan naisille vain, kun olen juuti leikannut hiukseni ja mulla on oikein siistit vaatteet
Oon lyhyt 170cm ja siro, hieman keskivartalolihava, heikot kasvon pirteet ja lähes olematon parta,.
Mulla on matala-apina otsa ja hyvin paksut hiukset jotka hyvin äkkiä kasvaessa muuttuvat aivan friikin näköisiksi ja sojottavat joka suuntaan.
Ikää vasta reilu 20v .
Tosiaan kukaan nainen ei noteeraa minua mitenkään ellen ole ihan super laittautunut.
Joudun käyttäämään halpoja marketti vaatteita jne.
Ei ole varaa kallimpaa.
En ilmeisesti vain kelpaa? :(
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pysäyttävää seurata nykyajan nuorten miesten tuskaista kamppailua first world probleemojensa parissa. Yksi kokee ylivoimaisena hiusten leikkauttamisen ja toisella on rankkaa kun krapula-aamuna yhden yön hoidon henki haisee pahalle. Mitäpä tähän voi muuta todeta kuin että voimahali.
Ehkä se ongelma on kuitenkin se, että täytyisi puunata itseään gaymäisesti jatkuvalla syötöllä, jos haluaisi miellyttää nykynaisia.
Pakko on vain syntyä ja kuolla. Aivan vapaasti saa valita ruokoamattoman olemuksen, kukaan ei kiellä. Oletko muuten jo huomannut että toi sinun strategia jossa minkään eteen ei voi nähdä tippaakaan vaivaa, johtaa siihen ettei sulla ole elämässä yhtään mitään.
Hahah, tietäisit vaan mitä kaikkea mulla jo on. Tottakai saan valita mitä huvittaa. Kuten sanoin, jos haluaa miellyttää nykynaisia, niin se on jynssättävä itseään jatkuvalla syötöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä pysäyttävää seurata nykyajan nuorten miesten tuskaista kamppailua first world probleemojensa parissa. Yksi kokee ylivoimaisena hiusten leikkauttamisen ja toisella on rankkaa kun krapula-aamuna yhden yön hoidon henki haisee pahalle. Mitäpä tähän voi muuta todeta kuin että voimahali.
Ehkä se ongelma on kuitenkin se, että täytyisi puunata itseään gaymäisesti jatkuvalla syötöllä, jos haluaisi miellyttää nykynaisia.
Pakko on vain syntyä ja kuolla. Aivan vapaasti saa valita ruokoamattoman olemuksen, kukaan ei kiellä. Oletko muuten jo huomannut että toi sinun strategia jossa minkään eteen ei voi nähdä tippaakaan vaivaa, johtaa siihen ettei sulla ole elämässä yhtään mitään.
Hahah, tietäisit vaan mitä kaikkea mulla jo on. Tottakai saan valita mitä huvittaa. Kuten sanoin, jos haluaa miellyttää nykynaisia, niin se on jynssättävä itseään jatkuvalla syötöllä.
So? Tervetuloa naisten elämään viimeiset 100 000 vuotta. Tän on pakko olla provo koska ei kai kukaan voi olla näin yksinkertainen. Siistit hiukset ja vaatteet on ihmisen elämän perustaso ja perusvaatimus, ei mitään gay-puunaamista. Ota ripsiväri ja kajal ja aja karvat koko kropasta, siinä sulle gayta. Jos et saa naista muuten kuin olemalla tavallinen, sitten sun on vaan päätettävä kumpaa haluat enemmän, naista vai kulkea mt-ongelmaisen näköisenä.
No siis, varmaan oot itsevarmempi kun oot leikannut juuri hiuksesi ja sulla on siistit vaatteet. Varmaan sen takia saat sillon enemmän huomiota. Sulla vaikuttaa olevan huono itsetunto, marketeistakin saa kivoja vaatteita, ei suurinosa naisista mieti onko miehellä jokku merkkivaatteet :D Jos on vaikeena itsensä kanssa, niin sillon valtettavasti saa vähemmän huomiota, tuskin sussa oikeesti on mitää vikaa! :)
Munkin mies on komea ja upea, eikä mitään merkkivaatteita käytä, itsevarma on kyllä ja sekin viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin joudun laittautumaan, jos meinaan saada mitään huomiota keneltäkään mieheltä. Aina kuluu pari tuntia sheivaamiseen, ihon voiteluun, tukan laittamiseen, meikkaamiseen ja pukeutumiseen ennen baariin lähtöä. Edellisenä iltana menee tunti jalka- ja kynsihoitoon ja kynsien lakkaukseen. Eiköhän tämä ole ihan normaalikuvio meidän tavisnaisten kohdalla. Vähemmällä sinä tunnut kuitenkin selviävän.
Siis mitä helv. 😂 ei todellakaan ole mikään normikuvio tavisnaisilla.
Vaatteiden valinta, suihkuun, meikit, hiusten kuivaus, vaatteet päälle. Menee vajaa tunti ja tossa ajassa kerkee juoda pari lasia punkkuakin. Sitten vaan etkoilemaan. Huomiota tulee tai ei.
Vierailija kirjoitti:
No siis, varmaan oot itsevarmempi kun oot leikannut juuri hiuksesi ja sulla on siistit vaatteet. Varmaan sen takia saat sillon enemmän huomiota. Sulla vaikuttaa olevan huono itsetunto, marketeistakin saa kivoja vaatteita, ei suurinosa naisista mieti onko miehellä jokku merkkivaatteet :D Jos on vaikeena itsensä kanssa, niin sillon valtettavasti saa vähemmän huomiota, tuskin sussa oikeesti on mitää vikaa! :)
Munkin mies on komea ja upea, eikä mitään merkkivaatteita käytä, itsevarma on kyllä ja sekin viehättää.
Ei se noin mene. Tiedän ap:n pallopää-hiuslaadun, koska itselläni on samanlainen. Se näyttää TÄYSIN erilaiselta, kun on juuri leikattu. Ja on ne markettien vaatteet useimmiten huonommin istuvia kuin muodikkaampien liikkeiden. Jos sun mies on komea ilman puunausta, niin lucky you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kelpaat naisille silloin, kun olet nähnyt hieman vaivaa siisteytesi eteen? Mikä ongelmasi siis on?
Ehkä ongelma on se, että monien miesten pitää puunata itseään kuin naiset, että kelpaa naisille. Tosin, jos naiset saavat tietää, että mies laittautuu yhtä kauan kuin naiset, niin kiinnostus loppuu siihen.
Voin vakuuttaa sinulle, että yksikään normaali nainen tuskin hylkää sinua siksi, että saa selville sinun käyvän säännöllisesti parturissa ja katsovan vähän mitä rytkyjä päällesi puet. 😁 Eiköhän suurin osa sekä miehistä että naisista edes tuon verran habituksestaan huolehdi kuitenkin. Tuollainen määrä itsensä "puunausta" taitaa olla aika perustasoa. Minunkin mieheni tekee tuon verran, vaikkei tosiaan mikään kovin ulkonäköorientoitunut ole.
Mä annan ilmaisen vinkin: jos olet perus treenattu (sen mitä kotioloissa saat aikaan perustreenillä ilman kummempia välineitä + cardio, ei siis mikään Arska parhaassa kunnossaan), niin antaa naamasta anteeksi jo tosi paljon.
Siihen sitten joku perus siisti pukeutuminen ja pään muotoon sopiva hiustyyli. Vaatetus ilman että t-paita on tungettu farkkujen sisään niin että vyö näkyy. Jos partaa ei saa mitenkään siistiksi (kasvaa huonosti joka paikassa tai paljon tyhjiä kohtia että näyttää pälvikaljulta) niin sitten mieluusti kokonaan pois.