Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
141/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt mammoilla on itsepetos meneillään.

Laittakaapa kuvat edes yhdestä suomalaisesta naisesta joka on 50v ja näyttää 30v tai 35v. Ei siis tarvitse olla oma kuva.

Eipä itselläni kyllä tuu ketään mieleen. Ulkomaalaisia kyllä mutta nekin sellaisia että on varaa kalleimpiin kirurgeihin, personal treinereihin, ravintoterapuetteihin, huippukokkeihin jne.

Suomalainen nainen taas korkeintaan käy kaksi kertaa vuodessa citykliniikalla tai tallinnassa filleribotokseissa.

Julkkiksista en tiedä, nehän juuri pilaavat ulkonäkönsä monin tavoin, esim. käydessään täyttämässä ryppyjään, monet juopottelee, vetää tupakkaa, elää hyvin epäsäännöllistä elämää ja naama on melkoisen tököttien peitossa melkein jatkuvasti, ei ihme, että näyttävät vanhoilta.

Mutta kyllä mun sisko, 62,v näyttää ainakin 10 v ikäistään nuoremmalta, kroppa on aivan upeassa kuosissa. Harrastaa uintia, patikointia, lumikenkäilyä, jumppaa ja joogaa. Myös kasvot nuoremman näköiset, ei vieläkään ole mitään isoja ryppyjä, just viimeksi kun tavattiin naurettiin, että missähän meidät on balsamoitu, kun ei tule ryppyjä ollenkaan. Meillä on kummallakin paksu, rasvainen iho, joka nuorena ärsytti, kun olisi tietysti halunnut sellaisen ihanan, kuulaan ihon. No, nyt voi tästä rasvanahasta olla iloinen! Toivon, että minäkin näytän siskoni ikäisenä yhtä hyvältä, voin pukeutua yksinkertaiseen kotelomekkoon, eikä läskimakkarat tursuile.

Myös anoppini, 84 v, näyttää todella viehättävältä, eikä millään uskoisi ikäisekseen. Paitsi että pelaa edelleen lentopalloa, toimii myös taloyhtiön hallituksessa ja tekee myös vapaaehtoistyötä sekä opiskelee kieliä. Hän pukeutuu tyylikkäästi, meikkaa kevyesti, käyttää koruja ja on aina iloinen ja hyväntuulinen ja on kiinnostunut maailmanmenosta ja muista ihmisistä. Ihana ihminen. 

Vierailija
142/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ryppyjen määrä, vaan se mielen virkeys! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä totta, että lapsettomat naiset vaikuttavat aina ikäistään vanhemmalta. Ei varmaan vielä alta nelikymppisenä, mutta kun ikää tulee vähän enemmän, alkaa ensinnäkin se jatkuva valitus ja koko ajan höpöttävät, että elämä meni jo, tässä ollaan vanhuksia jne. Ovat myös todella raihnaisia ja jotenkin hirveän saamattomia. Naama on aina happamana, milloin mistäkin syystä, yleensä syy löytyy miehestä, naapurin kakaroista, kurittomista nuorista jne. Voivat olla siis nuorempana hehkeämpiä kuin äidit, koska saavat esim. nukkua niin paljon kuin huvittaa, eikä tarvitse huolehtia muista kuin itsestään, on aikaa liikkua ja hoitaa itseään. Äideillä on etusijalla tietysti lasten hyvinvointi, noin yleisesti. Rupsahdus heille tulee kuitenkin aiemmin kuin äideille, johtuneekohan jotenkin hormonitoiminnasta vai siistä yleisestä tyytymättömyydestä?

Mulla ei oo kovin laajaa otantaa kun tunnen vaan yhden tahattomasti lapsettoman pariskunnan. Ovat vähän päälle 50, mutta vois luulla, että ovat jo eläkeiässä. Just tuo on se heidänkin tapansa, suunnilleen odottavat kuolemaa. Oikeen huvittaa kun kuuntelee sitä: "Enhän mä enää voi, kun on noita kulumia niskassa...polvissa, lonkat kipeät, mulle on varmaan tulossa kaihi silmiin, ettei vaan olis syöpää.." Heillä on suunnilleen kaikki sairaudet ja niistä puhutaan ihan jatkuvasti. Lääkärissä ravaavat ja lääkekaappi on kuin pieni apteekki. Ja rouvan naamarasvakokelmaa kadehtis jokainen pieni kemppari, mutta niin on ryppyjä vaan ja posket roikkuu. Ja naapurin asiat tiedetään tietysti paremmin kuin omat, kaikkea ihmetellään ja kaikki on ihan hirveää ja nykymeno johtaa maailmanloppuun muutamassa vuodessa.

Vierailija
144/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi pysyä nuorekkaana?

Vierailija
145/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi pysyä nuorekkaana?

En tiedä onko nuorekas nyt sitten oikea sana kuvaamaan sitä, millaisena itse haluan pysyä. Mutta siis haluan olla terve, energinen, iloinen, positiivinen, viisas ja kyllä minä hyvältäkin haluan näyttää ja minusta se tulee ikäänkuin kaupan päälle kun elää terveesti. 

Kuka haluaa muka olla sanan vanhus-mielikuvan mukainen? Sairas, huonomuistinen, raihnainen, elämästä vähitellen syrjäytyvä. Minä ainakin haluaa elää vanhanakin täyttä elämää.

Vierailija
146/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsia saaneet naiset näyttää vanhana paremmalta kuin lapsettomat, koska raskauden siirtävät vaihdevuosia myöhemmäksi? Elimistö siis tuottaa hormoneja pitempään, ehkä se näkyy sitten mm. ihossa. en tiedä, arvelen vaan. Ja onhan se selvä, että kun on lapsia siinä ympärillä ja nuorisoa, niin paremminhan sitä pysyy ns. ajan hermolla ja ainakin tytöt toimii äidilleen hyvänä makutuomarina. Ei jää sinne menneeseen maailmaan ehkä niin helposti. Lapsettomien elämä on helpompaa, mutta siitä puuttuu sitä elämää, joten ehkä se iän myötä näkyy myös. Mutta en nyt sanoisi, että ne erot niin suuria on, ehkä muutaman vuoden vain. 

Vierailija
147/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lapsia saaneet naiset näyttää vanhana paremmalta kuin lapsettomat, koska raskauden siirtävät vaihdevuosia myöhemmäksi? Elimistö siis tuottaa hormoneja pitempään, ehkä se näkyy sitten mm. ihossa. en tiedä, arvelen vaan. Ja onhan se selvä, että kun on lapsia siinä ympärillä ja nuorisoa, niin paremminhan sitä pysyy ns. ajan hermolla ja ainakin tytöt toimii äidilleen hyvänä makutuomarina. Ei jää sinne menneeseen maailmaan ehkä niin helposti. Lapsettomien elämä on helpompaa, mutta siitä puuttuu sitä elämää, joten ehkä se iän myötä näkyy myös. Mutta en nyt sanoisi, että ne erot niin suuria on, ehkä muutaman vuoden vain. 

Ei vaan lastenteko vanhentaa

https://www.sciencealert.com/having-children-makes-women-s-dna-cells-ag…

Vierailija
148/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat lapsettomat ovat kovia auringonpalvojia. Nyt vähän alle ja vähän yli 40v. molemmilla näkyy valkoisena rypyt otsassa, silmien ympärillä sekä kaulalla. Itsekin toki olisin ollut enemmän auringossa, mutta lasten kanssa ei ole ehtinyt. Päiväunipaikkaa saa nyt kesälomareissullakin hakea varjosta ja siellä päivystää kun pieni vetelee sikeitä. Mutta on tässä sitten puolensakin. Aurinko vahingoittaa ihoa, siitä ei mihinkään pääse.

Vierailija
149/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun edes tietäisi laittaako kosteutusta naamaan vai ei. Kuulemma suojaa rypyiltä. Mutta toisaalta kun ajattelee että kosteuttaa aina naamaansa, niin se ei enää itse tuota tarpeeksi kosteutta.  Sitten se kasvojumppa. Sekin varmasti lisää ryppyjä.

Vierailija
150/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat kyllä vaikuttaa paljon. Tästä hyvänä esimerkkinä anoppini ja tämän sisko. Heillä on ikäeroa 15 vuotta, anoppi on nyt 72-vuotias. Jos ei tiedä, luulisi että anoppi on heistä se pikkusisko.

Molemmat ovat aina olleet hoikkia, käyttävät kasvovoiteita, meikkaavat tosi kevyesti jne. Pikkusisko on polttanut koko aikuisikänsä päivittäin, lukuunottamatta raskausaikoja. Alkoa kuluu joka viikonloppu, ei liiku juurikaan. Isosisko ei ole koskaan polttanut, ottaa lasin viiniä joskus harvoin, esim. joulupöydässä, juhlissa jne. Hän ulkoilee päivittäin ja käy kansalaisopiston jooga- ja kehonhuoltotunneilla. Ulkonäössä, siis erityisesti kasvoissa on todella suuri ero, anoppini näyttää nuoremmalta kuin pikkusiskonsa.

Vierailija
151/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt mammoilla on itsepetos meneillään.

Laittakaapa kuvat edes yhdestä suomalaisesta naisesta joka on 50v ja näyttää 30v tai 35v. Ei siis tarvitse olla oma kuva.

Eipä itselläni kyllä tuu ketään mieleen. Ulkomaalaisia kyllä mutta nekin sellaisia että on varaa kalleimpiin kirurgeihin, personal treinereihin, ravintoterapuetteihin, huippukokkeihin jne.

Suomalainen nainen taas korkeintaan käy kaksi kertaa vuodessa citykliniikalla tai tallinnassa filleribotokseissa.

Minusta Antti Lindtmanin vaimo on nuorekas ollakseen 54.

Vierailija
152/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on 60, ja ihan satavarmasti menisi 45-vuotiaasta.

Vierailija
153/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Hyvä ihonhoito&kosteutus. Auringon välttäminen. Riittävä uni, ruokavalio, ei tupakkaa eikä liikaa alkoholia.

Vierailija
154/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auringon välttäminen ja siitä palkkiona kaunis iho ja toisten kauhistelevat ilmeet ja puheet” kuinka sä voit olla noin kalpea”

Voi, voi rupasahtaneita kalpeita näkee niin paljon katukuvassa. Ei tuo auringon välttäminen mikään nuoruuden lähde ole, mutta kohtuudella vähän kaikkea myös päivetystä. Eikös se keski-tie monessa asiassa ole paras. :)

Rupsahtaneet kalpeat todennäköisimmin polttavat ja käyttävät alkoholia.

Vierailija
155/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelit.

Vierailija
156/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geenit, elämäntavat ja tyyli.

Itselläni on nukkemaiset kasvot ja korkeat poskipäät. Kasvojen malli vaikuttaa yllättävän paljon! Ja tietty oon treenannut aina, joten kroppa on hyvässä kunnossa. Kivat vaatteet (hyvä tyyli, ei mummo) tekee tietysti myös paljon. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi...

N43

Minua on aina luultu ikäistäni nuoremmaksi ja luullaan edelleen 69v. Se on geenit ja elintavat, äly ja asenne kuten täällä muutkin sanovat. Isän puolelta kaikki naiset ovat hyvin nuorekkaita.

Vierailija
157/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit ja elämäntavat niin kuin täällä on jo mainittu.

Ne geenit on kyllä älyttömän tärkeet.

Itse olen 37-vuotias, painoa on 52kg, urheilen 5 kertaa viikossa. Syön terveellisesti, en polta, joskus menee lasi tai pari viiniä ja nukun suositusten mukaan ihan riittävästi.

Luoja on kuitenkin suonut minulle suuret silmäpussit. Niiden ansiosta näytän väsyneeltä, ryypänneeltä elämänkoululaiselta. Ainut vaihtoehto näyttäisi olevan kirurgin veitsi jos haluan päästä niistä eroon ja näyttää nuorelta.

Ulkonäkö kertoo elimistön tilasta. Silmäpussit voivat kertoa mm. huonosta munuaisten toiminnasta. Tai ongelmista keuhkoissa. Sinulla ei ehkä vielä ole mitään oireita, vaan tulevat vasta vuosien päästä, siksi olisikin hyvä hoitaa ongelma nyt kuntoon. Suosittelen vyöhyketerapiaa, jolla elimiston toimintoja elvytetään, sen perusteella myös tiedät, mikä elimistössäsi on vialla. Jos vika on esim. munuaisissa, kannattaa alkaa juomaan munuaisteekuureja, jättää eläinproteiini ruokavaliosta ja samoin sokeri. Koivu ja kultapiisku tekevät hyvää munuaisille. Voit myös itse tehdä kasvojen akupainantaa ja guasha-hierontaa. 

Minullakin on ollut monia rasitteita geenistössä, esim. koko lapsuudenperheelläni on korkea verenpaine, minä olen poikkeus että ei ole, uskon johtuvan elämäntavoistani. Eli geeneille voi erittäin paljon, elämäntavat ovat useimmiten ratkaisevat. 

Täällä toinen silmäpussillinen, niiden vuoksi näytin jo ekan luokan luokkakuvassa siltä kuin olisin tehnyt jo viisi vuotta töitä kadulla. Se on rakenteellista.

-eri

Vierailija
158/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti viinaa ja rento elämänasenne, ressaaminen ja tupakki rupsauttaa eniten. Ja hyvää ruokaa sekä fyysistä toimintaa riittävästi. Mies 51. Kelpaa näteille kolmekymppisillekin...vielä.

Vierailija
159/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin ja joogan yhdistelmällä saa upeen kropan. Kaunis, ryhdikäs ja sopivasti lihaksikas kroppa on upea. Ja se on mahdollista saavuttaa;) . Monipuolinen ja riittävä ruokavalio on tosi tärkeää, tekee ihmeitä iholle ja hiuksille.

T.19 (N43)

Vierailija
160/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen nuorekkuus on yksi, mutta kuinkas on mielen laatu? Avoin ja kokeilunhaluinen ja reipas? Mielestäni tuo mielenlaatukin vaikuttaa nuorekkuuteen jopa enemmän. Jotenkin se myös saa näyttämään nuoremmalta.

Fakta!