Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pysyvät niin nuorekkaina vielä neli/viisikymppisinä?

Vierailija
29.07.2018 |

Mikä on sen täydellisen ihon ja upean nuorekkaan olemuksen salaisuus? Haluan tietää! Itse pian 35 ja alkaa jo vähän ryppyjä olla, alkoholia käytän vain viikonloppuisin ja tupakkaa en ole polttanut vuosiin.

Kommentit (244)

Vierailija
161/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja kasvonpiirteet.

Vierailija
162/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elämäntavat, ei alkoholia, ei tupakkaa koskaan. Ei roskaruokaa taikka eineksiä yms tekoruokaa kuten leikkeleitä, mehuja jne. Liiku. Älä anna rasvan kerääntyä vaan pysy teinimitoissa edelleen 50v vanhana. Niin näytät muutenkin edelleen teiniltä. mitäs ny muutama naururyppy silmien sivusoissa ja hymykuoppia.  Ja pysy erossa meikeistä. Jos ilman meikkejä oisit suohirviö niin silloin oletkin suohirviö muutenkin, eikä suohirviön meikkaaminan auta pätkääkään.

Tämä ei muuten pidä paikkaansa, että pelkkä hoikkuus tekee nuoren näköiseksi. Siskoni on hoikempi kuin minä ja hänen kasvonsa ovat babyfacemmat kuin minun, mutta silti hänen kasvonsa ovat kuivahtavan vanhat. Se johtuu nimenomaan pienemmästä rasvaprosentista. Tämä on hyvin tyypillistä, että on pukeutunut nuorekkaasti ja olemus on hoikka, mutta naama kuuluu 150 vuotiaalle. Hoikkuus ja nuorekkaampi pukeutumistyyli vaan korostaa sitä kasvojen vanhutta. Siksi tähdetkin tunkevat rasvaa naamaansa, jotta ei olisi kuivanryppyjä. Ja siksi parikymppiset anorektiset Hollywood-tähdet ovat kasvoiltaan yli 49 v. näköisiä, koska naama on rasvattomuudesta näivettynyt. Todella rumat suunsivuposkijuonteet jokaisella.

Meghan on jo muutenkin vanha, mutta tässä kuvassa näkyy tuo rasvattomuuden tuoma ikälopun merkki

https://thenypost.files.wordpress.com/2018/07/meghan-markle-polo-dress-…

Tällainen löytyy jokaiselta laiheliinilta, vaikka ikää olisi 20 v. ja tekee heti yli 40 v. näköiseksi. Kun taas hieman enemmän rasvaa omaavalla tuota ei tule ennenkuin tosi vanhana eikä aina silloinkaan.

Meghan, 36 vuotias vanha ihminen, jolla näkyy ikälopun merkit!? Millaisia ne yli neljäkymppiset oikein ovat, jos Meghan näyttää vanhalta verrattuna heihin, jotka oikeasti ovat yli tuon iän? Sellainen 4kymppinen vähän pulskempi, joka kokokuvassa on nuoren näköinen? Ei vaan kasvoistaan nuori, vaan jonka kroppa myös vaikuttaa nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ketjua ei tehtäisi lähi-idässä kun jo 17v näyttää kolmekymppiseltä :D

Vierailija
164/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos kukaan vielä postannut kuvaansa?

Vierailija
165/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista ketjua ei tehtäisi lähi-idässä kun jo 17v näyttää kolmekymppiseltä :D

Mahtaako tuo koskea sikäläisiä naisiakin? Niitä ei usein näe kun ovat verhottuina. 

Vierailija
166/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista vain, että vaikka olisi rypytön, niin kyllä se ikääntyminen vain näkyy. Voi olla ihan sileäihoinen mutta harmaat hiukset, kroppa lössähtänyt, silmäpussit tai muuten vain olemus tätimäinen. Tai voi olla naururyppyjä kasvoissa mutta hiukset nuorekkaat ja nuorekas tyyli. Ei nämäkään asiat ole niin mustavalkoisia kuin jotkut täällä tuntuvat paasaavan. Eikä sitä aurinkoa kannata ihan kaikin voimin vältelläkään, siitä saa myös d-vitamiinia joka taas on ihan elintärkeää ihmiselle.

Vierailija
167/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen iän näkee pyllyn ja reisien muodosta. 

Niistä kun häviää se "naisellinen rasva" eikä enää näytä samalta, vaikka liikunnalla pystyykin tähän jonkin verran vaikuttamaan. Muttei se silti samalta näytä kuin nuorempana. 

Näin vaan huomiona. Omasta mielestäni vanhenemisessa ei ole mitään pahaa, paitsi että lopulta kuolee, joten tämä viesti ei ole haukkumista. 

Vierailija
168/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

REilu40vuotias kirjoitti:

Elämäntavat vaikuttavat eniten. Itse olen säilynyt aivan äärettömän hyvin. En ole vanhentunut 20 vuodessa yhtään. Näytän täysin samalta kuin vuonna 1998. Superterveellinen ruokavalio ja päivittäinen liikunta näkyy ulospäin. Olet mitä syöt!

Sisarukseni eivät ole säilynyneet. Mutta heidän elintapansa eivät olekaan samanlaiset.  ;)

Valinnat ratkaisee..

Kerro sun ruokavaliosta. Olisi kiva kuulla :)

Vierailija
169/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän päälle nelikymppinen, ja minua kyllä paljon enemmän kiinnostaisi, miten pidetään tuki- ja liikuntaelimet kunnossa seuraavat 10 vuotta. Niin moni hoikkakin on romuna. Samoin olisi kiva, jos tietäisi kaikki keinot, miten geneettistä alttiutta syövälle voisi pienentää.

I

70-kymppinen sukulaiseni käy edelleen viikoittain salilla mm. soutamassa ja lenkkeilee päivittäin (kävelee). On notkea ja nuorekas ikäisekseen. On harrastanut aina kevyttä liikuntaa. Itselläni on sama tavoite. Henkisesti skarppina pysyy, kun on edes vähän sosiaalisesti aktiivinen. Käy tapahtumissa, keskustelee paljon erilaisten/eri-ikäisten ihmisten kanssa jne. Ei jättäydy tuvan nurkkaan kutomaan sukkaa.

Vierailija
170/244 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa osa täällä katkeria ;)

Mua on luultu nuoremmaksi eri tilanteissa, joten tämä ei ole mikään oma mielipide. Työpaikoissa, baareissa, lasten kavereiden suusta ja milloin missäkin...

T.19

No kuka 19v näyttää vanhalta?

Vierailija
171/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut tätä aiemmin, mutta lapsettomat ystäväni tosiaan ovat huomattavasti "tädimpiä" näin about 40 kympin iässä kuin lapsia omaavat. Ylipainoa, trikootelttoja, paksupohjaisia Riekerin(?) kävelykenkiä. Jatkuva valitus, kun mitään ei ehdi tehdä ja väsyttää. Harrastuksina netfilix-maratonit. Olemuksen ja ulosannin perusteella ikää voisi olla jo paljonkin enemmänkin. Perheelliset ystäväni ovat hoikkia ja pitävät itsestään huolta. Ikä alkaa silmäkulmassa vähän näkymään, mutta olemus on kuitenkin erittäin nuorekas vs. lapsettomiin ystäviini.

Vierailija
172/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit tekee sen. Hormonitoiminta. Usein asiat, mitä ei voi valita.

Hyvätkin mahdollisuudet voi pilata huonoilla elintavoilla, mutta jos elää suht terveellisesti ja liikkuu, on kaikki muu sitten sattuman ja perimän varassa.

Osa ihmisistä vanhenee aikaisin. Asiat ei enää kiinnosta, elämä kulkee samoja ratoja, kotisohva kutsuu jatkuvasti. Lukeminen ei kiinnosta, ei kulttuuri, ei mikään uusi, uutiset kaikkein vähiten. Vähitellen sitä tipahtaa maailman menosta, jos sitä on koskaan oikein ymmärtänytkään.

Vierailija
173/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos kukaan vielä postannut kuvaansa?

Mä olen kolmekymppien mutta rypyt tekevät vanhemman näköiseksi? https://thumbs.dreamstime.com/b/old-woman-closeup-wrinkled-face-3159492…

Vierailija
174/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä kun häviää se "naisellinen rasva" eikä enää näytä samalta, vaikka liikunnalla pystyykin tähän jonkin verran vaikuttamaan. Muttei se silti samalta näytä kuin nuorempana. 

Näin vaan huomiona. Omasta mielestäni vanhenemisessa ei ole mitään pahaa, paitsi että lopulta kuolee, joten tämä viesti ei ole haukkumista. 

Minusta tuo koskee hoikkia ja sirorakenteisia naisia. Itselläni on isohko pyöreä pylly ja pyöreät reidet, samoin äidilläni oli eivätkä ne kummallakaan muuttuneet. Samoin olen hämmästynyt, miten vähän rintani ovat muuttuneet, eivät juurikaan roiku, vaikka ovat isot (olen 52). Paksu ja rasvainen iho taas tuottaa sen, ettei ryppyjä ole juurikaan, vain juonteita on tullut. Myöskään äidilläni ei ollut ryppyjä ja samantyyppinen iho. Siksi vastaan, että geeneillä on suuri merkitys. Ihmeellisin esimerkki on kampaajani, joka on noin 70v ja minusta näyttää noin 55-56-vuotiaalta, edelleen pyörittää omaa liikettään. Hänen aurinkoisella luonteellaankin on varmasti merkitystä.

Toinen tekijä minusta nimittäin on raskas elämä ja murheet. Se vaikuttaa ylipainoon, alkoholinkäyttöön, tupakointiin ja epäterveellisiin elämäntapoihin. Väsynyt, masentunut ei jaksa liikkua ja olla muiden kanssa tekemisissä, se vanhentaa hirveästi. Kolmas tekijä on sairaudet. Kun sairaus iskee, niin olen nähnyt miten muutamassa vuodessa vanhenee kymmenen vuotta.

Vierailija
175/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä aurinkoa naamaan. Kasvisvoittoinen ruokavalio. Kosteutta ja öljyä iholle, raitista ilmaa, unta ja seksiä.

Kasvojumppaa myös, muun liikunnan ohella. Ja asennetta.

Aseksuaalit sitten varmaan rusinoituvat jo parikymppisinä :D

Vierailija
176/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo koskee hoikkia ja sirorakenteisia naisia. Itselläni on isohko pyöreä pylly ja pyöreät reidet, samoin äidilläni oli eivätkä ne kummallakaan muuttuneet. Samoin olen hämmästynyt, miten vähän rintani ovat muuttuneet, eivät juurikaan roiku, vaikka ovat isot (olen 52). Paksu ja rasvainen iho taas tuottaa sen, ettei ryppyjä ole juurikaan, vain juonteita on tullut. Myöskään äidilläni ei ollut ryppyjä ja samantyyppinen iho. Siksi vastaan, että geeneillä on suuri merkitys. Ihmeellisin esimerkki on kampaajani, joka on noin 70v ja minusta näyttää noin 55-56-vuotiaalta, edelleen pyörittää omaa liikettään. Hänen aurinkoisella luonteellaankin on varmasti merkitystä.

Toinen tekijä minusta nimittäin on raskas elämä ja murheet. Se vaikuttaa ylipainoon, alkoholinkäyttöön, tupakointiin ja epäterveellisiin elämäntapoihin. Väsynyt, masentunut ei jaksa liikkua ja olla muiden kanssa tekemisissä, se vanhentaa hirveästi. Kolmas tekijä on sairaudet. Kun sairaus iskee, niin olen nähnyt miten muutamassa vuodessa vanhenee kymmenen vuotta.

Masentunut voi näyttää surulliselta ja nuhjuiselta, mutta ei masennus itsessään tuota ryppyjä tai juonteita. Ihan hölmöä väittää mitään tuollaista. Tutkimuksia siitä, että masennus vanhentaisi ennen aikojaan, ei ole olemassakaan. Väsynyt ei ole sama kuin vanha. Vanheneminen on niin yksilökohtaista, eniten siinä ratkaisee mielestäni geenit yhdistettynä hyviin ja terveellisiin elämäntapoihin mutta tiedän kyllä itsestään huoltapitäviä tyyppejä, jotka ovat hyvin ryppyisiä ja juonteikkaita eli veikkaan että geenit dominoivat ainakin 70-80%:sesti vanhenemisprosessia.

Vierailija
177/244 |
30.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaan huomiona. Omasta mielestäni vanhenemisessa ei ole mitään pahaa, paitsi että lopulta kuolee, joten tämä viesti ei ole haukkumista. [/quote

Höpsistä! Oikealla treenillä saa muokattua kroppaa, toki se tarkoittaa muutakin kuin aerobista treeniä. Salille mars ;)

T.19 (N43)

Vierailija
178/244 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat lapsettomat ovat kovia auringonpalvojia. Nyt vähän alle ja vähän yli 40v. molemmilla näkyy valkoisena rypyt otsassa, silmien ympärillä sekä kaulalla. Itsekin toki olisin ollut enemmän auringossa, mutta lasten kanssa ei ole ehtinyt. Päiväunipaikkaa saa nyt kesälomareissullakin hakea varjosta ja siellä päivystää kun pieni vetelee sikeitä. Mutta on tässä sitten puolensakin. Aurinko vahingoittaa ihoa, siitä ei mihinkään pääse.

Oletko niin tyhmä, että luulet että muutoin ulkona ollessasi auringon säteet eivät osu sinuun?

Vierailija
179/244 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei lotraa rasvoilla tai pesuaineilla pysyy nuorekkaampana.

Lisäksi ruokavalio auttaa. Kun ei syö hiilarihötöä, ei ole hiilarihötöä.

Vierailija
180/244 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän päälle nelikymppinen, ja minua kyllä paljon enemmän kiinnostaisi, miten pidetään tuki- ja liikuntaelimet kunnossa seuraavat 10 vuotta. Niin moni hoikkakin on romuna. Samoin olisi kiva, jos tietäisi kaikki keinot, miten geneettistä alttiutta syövälle voisi pienentää.

Tervetuloa kerhoon. Onneksi oli näin helppoja kysymyksiä. Minulla alkoi kehittyä nivelirikko jo kolmekymppisenä. Lääkärien vastaus oli ettei asialle mahda mitään. Selvittelin asiaa ja löysin vihersimpukkaa sisältävän tuotteen. Vaiva katosi kokonaan, eikä ole tullut takaisin 10 vuotteen.

Tietyt ravintoaineet estävät syöpäsolujen leviämistä ja kasvamista. Näitä ovat mm. vihreä tee ja parsakaali. Minä ostan kokonaisen parsakaalin, pilkon sen ja höyrystän. Sen jälkeen pakastan ja laitan joka päivä smoothieen sieltä yhden palasen. Vihreää teetä tilaan suoraan Kiinasta. Marketin tee on jotain ihan kamalaa siihen verrattuna. Pidän myös oolongista ja teen monesti sekoituksen jossa on vihreää teetä ja vähän hapatettua oolongia.

Oliko muita kysymyksiä?