Olen kyllästynyt vaimooni
Ollaan oltu yhdessä 15v. Vaimo on temperamenttinen eli saa raivareita ja haukkuu minua. On aikaisemmin uhkaillut erolla, mutta varmaan nyt tajunnut ettei parempaa saa. Yhdessä ollaan lasten takia. Mietin eroa, mitä teen?
Kommentit (207)
Todellisuudessa lasten viikko - viikko asuminen tarkoittaa melkein kaikille miehille ihan älyttömän paljon enemmän vastuuta lapsista. Olen tuota itsekkin miettinyt ja näin naisena, että siihenkö pitää mennä että mies olisi myös vanhempi lapsilleen. Jotenkin sitä toivoisi että ei tarvitsisi, mutta tämä tällainen yksinhuoltajuus, missä mies kyllä asustelee meidän kanssa mutta ei varsinaisesti ota osaa mihinkään, on ehkä vielä raskaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa lasten viikko - viikko asuminen tarkoittaa melkein kaikille miehille ihan älyttömän paljon enemmän vastuuta lapsista. Olen tuota itsekkin miettinyt ja näin naisena, että siihenkö pitää mennä että mies olisi myös vanhempi lapsilleen. Jotenkin sitä toivoisi että ei tarvitsisi, mutta tämä tällainen yksinhuoltajuus, missä mies kyllä asustelee meidän kanssa mutta ei varsinaisesti ota osaa mihinkään, on ehkä vielä raskaampaa.
Teen tälläkin hetkellä vähintään puolet kotitöistä ja olen hoitanut lapsia tarvittaessa viikonkin yksin ja se on oikeastaan helpompaa ilman vaimoa. Toisaalta viikko ilman lapsia olisi käsittämättömän helppoa
Jätin sut jo vuosia sitten. Et vaan hokannut. Mulla on ollut sivusuhde jo vuosia, rakas uunoseni. Odotan vain, koska saan hätistettyä sinut kunnomån syyllä. Fiftyfifty omaisuus, jos sun syytä. Kohta saan sut lähtemään. Lapset jää mulle.. Ja talo.
Vierailija kirjoitti:
Jätin sut jo vuosia sitten. Et vaan hokannut. Mulla on ollut sivusuhde jo vuosia, rakas uunoseni. Odotan vain, koska saan hätistettyä sinut kunnomån syyllä. Fiftyfifty omaisuus, jos sun syytä. Kohta saan sut lähtemään. Lapset jää mulle.. Ja talo.
Onneksi meillä on avioehto, minulla on enemmän varallisuutta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mr doubtfire tv <
Se tässä pyörii taustalla ja siitä sain idean kirjoittaa ongelmastani.
Ap
Ap vaikuttaa naismaiselta narsistilta, joka reilusti yliarvioi haluttavuutensa. Tod.näk. joku ylipainoinen chathemmo, joka elää fantasiamaailmassa olevansa joku naistenmies lol. Hyvin epäkypsää kirjoitusta, teinimöinen touch. Nainen olisi todella onnekas päästessään tuollaisesta itkijästä eroon.. Ei varmaan mikään winner deal ollutkaan.
Nää ap:n kommentit vois olla täysin mun miehen suusta. Pari kysymystä sulle ap:
1. Miksi et eroa?
2. Mitä pitäisi tapahtua, että olisit tyytyväinen nykyiseen vaimoosi?
Hahaha!
Äijä ei hokaa, että diili on muuttunut..
Nykymiehet on niin lautaa... Itkuiittoja heh.
Uutta chatmimmiä putkeen vaan lol
Gee wizz mamminpoika! Go for it!!!! We cheer on u ja pääsee sun vaimokin kunnon miesten seuraan! Ei hän kaipaa tuollaista ulisijaa 😭😘!
Vierailija kirjoitti:
Nää ap:n kommentit vois olla täysin mun miehen suusta. Pari kysymystä sulle ap:
1. Miksi et eroa?
2. Mitä pitäisi tapahtua, että olisit tyytyväinen nykyiseen vaimoosi?
1. Koska Lapset, asuntolaina ja kai tunnen jotain vaimoa kohtaan.
2. Vaimon pitäisi lopettaa kiukuttelu ja raivarit
Vierailija kirjoitti:
Nykymiehet on niin lautaa... Itkuiittoja heh.
Hei, tää on tasa-arvoa
Ap
Ap tiedoksi vaimosi varalle, että jotkut miehet pitävät ylipainoisistakin naisista. Ylimielistä ajatella, että juuri sinulla olisi ottajia eron jälkeen ja vaimollasi ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä saisin muita, mutta lähinnä ajattelin miten helppoa viikko-viikko elämä olisi poikamiehenä.
ApMiten sä olet niin vakuuttunut siitä, että sinä saisit kyllä muita, mutta vaimo kokisi asian niin, ettei löytäisi ketään? Kyllä sitä vaimoakin varmaan vituttaa sun seuras, kaikkia pitkässä parisuhteessa kyllästyttää ja ärsyttää joskus toisen pärstävärkki ihan täysiä. Nyt teidän täytyy vaan yhdessä miettiä mitkä on teidän tavoitteet ja unelmat parisuhteen suhteen ja mitä olette valmiita tekemään saavuttaaksenne ne. Ja missä asioissa ette suostu tekemään kompromisseja.
Sanoin ettei vaimo todennäköisesti löytäisi parempaa, koska on luonteeltaan perustyytymätön ja nykyään reilusti ylipainoinen. Itse olen melkein komeampi kuin 15v sitten
Näinhän ne keski-ikäiset miehet aina kuvittelevat... 😂
Nythän on sunnuntai ja sopiva hetki vaimolle sanoa, että istu alas meidän täytyy jutella.
Vaihtuvia p..ja sinä olet haluamassa ja verhoat sen noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsisi kuunnella jatkuvaa valitusta ja saisi tehdä asiat niinkuin itse haluaa.
ApMistä kaikesta se haukkuu sua ja mitä et saa tehdä niin kuin haluat? listaa tulemaan.
Esim. Pesen pyykit väärin, laitan pahaa ruokaa eli teen asiat eri tavalla kuin vaimo
Tää on niin tuttua. Ruoka on väärin laitettua kun se ei ole just samaa kun vaimo tekee. Uuden reseptin kokeilu se vasta saa valitusta aikaan.
Pyykit on pesty väärin = annostelen pesu- ja huuhteluaineet ohjeen mukaan eli vaimon mielestä liian vähän.
Tiskikoneen laitan kuulemma liian aikaisin päälle ”puolityhjänä”. Hän itse laittaa kippoja kahteen kerrokseen niin että osa jää likaiseksi, tämä jää häneltä huomaatta koska minä yleensä siiirrän puhtaat kaappiin.
Ajan autolla niin ajokortiton vaimo valittaa jotain ajostani vaikka ajan aina rauhallisesti ja nopeusrajoitusten mukaan.
Muuten menee hyvin mut olisi se kiva jos osaisi tehdä jotain ”oikein”.
Ja olet sitten vaivautunut tekemään liittonne vuoksi sen, että olet keskustellut rakentavasti vaimosi kanssa, mistä kenkä puristaa? Pariterapian ansiosta olet yrittänyt muuttaa omia toimintatapojasi, jotta yhteiselämänne parantuisi? Olet myös aktiivisesti ja oma-aloitteisesti osallistunut perhe-elämään ja nähnyt myös omalta osaltasi vaivaa parisuhteenne eteen?
Jos vaimoltasi kysyttäisiin asiaan, uskoisin, että hän vastaisi yllä oleviin kysymyksiin "Not."
Yölintukin visersi ennen muinoin: Sitä saa, mitä tilaa!
Ja vanha kansa virkkasi jo historiallisina aikoina: ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Ehkä se vaimo kokee valaistumisen kun pääsee moisesta miehenkuvatuksesta eroon. Kyllähän sitä tiedetään miten näissä tilanteissa yleensä käy.