Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 160cm/60kg. Mikä olisi sopiva tahti 10 kilon laihduttamiseen?

Vierailija
28.07.2018 |

Voisiko pienillä muutoksilla onnistua vuodessa, vai vaatiiko aina rankkaa elämäntapojen muutosta?

Kilot ovat tulleet n. 5 vuodessa, niistä suurin osa tuli viimeisen vuoden aikana (6kg). Ikää 28v. Liikunta on jäänyt mutta suurimmat syyt ovat ruokavalio ja hormonaalinen ehkäisy. Syön liikaa ja liian raskasta ruokaa. Olen nyt siirtynyt kasvispainotteisempaan takaisin, vähentänyt herkkujen määrää jne. Vasta 2 viikkoa kestänyt tätä elämäntapamuutosta joten ei vielä näy missään ja mietin että tuleekohan näkymäänkään.

En ole koskaan millään kitudieetillä elänyt, vaan kevyempänäkin saatoin välillä kiskoa napaani älyttömän määrän suklaata.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama virsi täällä... 162 cm ja 60 kg. Ei numeroina ehkä niin paha mutta minulla kilot kerääntyy selvästi vatsanseudulle ja käsivarsiin. :/ Nyt myös ekaa kertaa tänä kesänä ollut reisienhikoamisongelma...

Ennen lapsia painoin 49-50 kg. Tavoitepaino on 55 kg, mutta kun ei nämä kilot lähde millään! IKää 29v. Minulla vieläpä liikunnallinen työ. Syön vähän mutta huonosti (jää aterioita väliin ja syöminen painottuu iltaan). Siinä kai syy.

Vierailija
62/63 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jdidududidieidi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jdidududidieidi kirjoitti:

Ap, harkitse pätkäpaastoa. Se on ilmainen vinkkini sinulle. Voit laihtua kyllä perusmenetelminkin mutta pätkäpaasto pieksee perusdieetit 10-0.

Classsinen pätkäpaasto 16/8 on monelle erittäin miellyttävä tapa pudottaa rasvakudosta.

Tätä voisin kyllä kokeilla. En tiedä mistä johtuu, mutta nuorempana siedin syömättömyyttä paremmin, ts. pidemmät ateriavälit eivät aiheuttaneet samanlaista heikotusta kuin nykyisin. Diabetesta taikka sen esiastettakaan ei ole, vastikään veriarvot testattu. Tekisi kyllä mieli syyttää hormoneja. 

Ap

Toimii k

Toimii kuin häkä! Youtube sta löytyy hyviä pätkiä aiheesta. Gravity weight loss, dr eric berg, dr rhonda Patrick, dr fung, muutamia mainitakseni.

Löysin myös av:lta ketjun aiheesta :D Joku oli sinne kommentoinut että tykkää syödä paljon kerralla eikä monta kertaa pieniä määriä. Itse olen samanlainen, olen aina tykännyt syödä paljon kerralla ja silloin vielä kun olin hoikka (kuitenkin vuosikausia lihomatta yhtään) monet ihmettelivät että miten ihmeessä voin syödä niin isoja annoksia. Kai sitten söin isoja annoksia mutta en monta kertaa päivässä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta hormonaalinen ehkäisy! Sillä saattaa lähteä jo paljon kiloja. Kuulostaa siltä, että ehkäisysi on mahdollisesti aiheuttanut sinulle ruokahalun nousua ja nesteen kertymistä elimistöön.

On varattu aika kuparikierukan asennukseen! :) Vaikka se pelottaakin.

Ap