Yksi työn kautta tuttu nainen estänyt Facebookissa
Olin aavistellut että hän on ns pahansisuinen henkilö, kateellinen, käyttää paljon alkoholia. Pyytänyt ensin kaveriksi, ja nyt ei vain poistanut vaan blokannut minut... Hän on 50v itse olen 30v.
Tuli tosi paha mieli, koska käyttäytymisensä perusteella on tuntunut jo aiemmin, että hän vihaa minua. No nyt se sitten varmistui. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että pääsin eroon näin helposti, mutta ollaan samalla alalla. Mieheni kommentoi että tällä on pakko olla jotain MT-ongelmia, ei kai kukaan käyttäytyisi näin.
Pahoitin kyllä mieleni, ja pelkään häntä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikista tarvitse tykätä. Nainen on myös sen ikäinen, että kehtaa näyttää sen, eikä pelkää. Ei tarvitse olla mt-ongelmainen, jos ei vaan tykkää jostain henkilöstä. Aika pahansuopaa tekstiä tulee ap sinun suustasi. Turha profiloida kaikkia mt-potilaiksi tai epävakaasti, jotka poistavat tuttuja fb:stä. Ehkä kemianne eivät vaan toimineet. Kaikki eivät jaksa teeskennellä, ja sitä paitsi jokaisella on lupa valita tuttavansa.
???
No mitä sitten pyytää kaveriksi ihmisiä jotka täytyy ihan blokata?
Ei ole mitenkään normaalia toimintaa, ihan turha selittää 😂
Minua lähinnä mietityttää, miksi sinulle ottaa niin kovasti itsetunnolle, jos joku ihminen josta et edes pidä, blokkaa sinut? Sanoit että hän on pahansuopa. Sittenhän on hyvä että blokkasi sinut, ja pääsit hänestä eroon? Vai miten tää nyt menikään?
😂voivoi... Mä oon liki 50v ja voisin ihan vahingossa poistaa jonkun facebook kaverin😆sillontällön facea kattelen, joskus voi olla joku kaveripyyntö kuukausia enkä oo huomannu ja kerran tiedän vahingossa poistaneeni yhden puolitutun!
Enkä jää miettimään noita yhtään sen enempää 😁enkä analysoi jos joku poistaa mut tms. En ehkä edes huomais sitäkään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, millä perusteella ihmiset yleensä blokkaavat jonkun, ja mitä hyötyä siitä on vs pelkkä kavereista poistaminen? Blokkaamaanhan pystyy kuitenkin vain profiilin eikä ihmistä, joten mihinkään hulluun stalkkeriin blokkaus tuskin tehoaa.
Tosiaan Aivan naurettavaa blokkaaminen.
Lapsellista!!
Juu, tosi lapsellista ja naurettavaa, esimerkiksi narsistin blokkaaminen. Kun ei millään muulla tavalla pääse eroon. Onhan se tosi naurettavaa, kun joutuu aikuisen ihmisen blokkaamaan (tai poistamaan). Mutta sekin on tosi naurettavaa, mitä narsistit tekevät. Ja se, miten paljon pskaa narsistit jaksavat jauhaa. Joten eiköhän jokainen tee niin kuin parhaaksi näkee. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, millä perusteella ihmiset yleensä blokkaavat jonkun, ja mitä hyötyä siitä on vs pelkkä kavereista poistaminen? Blokkaamaanhan pystyy kuitenkin vain profiilin eikä ihmistä, joten mihinkään hulluun stalkkeriin blokkaus tuskin tehoaa.
Lapsellista!!
Juu, tosi lapsellista ja naurettavaa, esimerkiksi narsistin blokkaaminen. Kun ei millään muulla tavalla pääse eroon. Onhan se tosi naurettavaa, kun joutuu aikuisen ihmisen blokkaamaan (tai poistamaan). Mutta sekin on tosi naurettavaa, mitä narsistit tekevät. Ja se, miten paljon pskaa narsistit jaksavat jauhaa. Joten eiköhän jokainen tee niin kuin parhaaksi näkee. Koita kestää.
Mikset vain poista narsistia kavereistasi, vai onko narsisti tosiaan niin tyhmä, ettei osaa tehdä uutta profiilia ja jatkaa vainoamistasi sen kautta? Miksi narsisti pitää nimenomaan blokata?
Mä päivitin facebookin version uudenpaan ja jotkut tippui sen takia kaverilistalta. Ei ole kyl ikinä tarvinnut ketään poistaa tai blokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista!!
Narsistin?
No miksi pyysit alunperin kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista!!
Mikset vain poista narsistia kavereistasi, vai onko narsisti tosiaan niin tyhmä, ettei osaa tehdä uutta profiilia ja jatkaa vainoamistasi sen kautta? Miksi narsisti pitää nimenomaan blokata?
Vttuakos se sulle kuuluu. Tai voinhan kertoa, ehkä se helpottaa oloasi- Narsisti kannattaa blokata, koska silloin hän ei näe sinua Facebookissa ollenkaan. Jos ainoastaan poistat hänet, hän voi silti jatkaa stalkkaamista; näkee julkiset kuvani ja yhteiset tutut jne ja todennäköisemmin myös muistaa minut. Blokkaamalla hän ei näe profiiliani ollenkaan, ja se on juuri se mitä haluan! Jos narsisti tekee uuden profiilin niin luuletkos oikeasti että hyväksyn hänet ystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista!!
Narsistin?
No miksi pyysit alunperin kaveriksi?
Lopeta jo. Iltakävelylle ja suihkuun, hus hus!
Huh, onneksi en pyöri somessa, kun se taitaa olla aikuisten hiekkalaatikko.
Minusta toisen blokkaaminen ilman syytä on syy huolestua, jos on kyse työkaverista. Sellainen ihminen saattaa yrittää blokata sinut myös työympäristössä, eli on vihamielinen.
Hei jankkaajat, minä voin kertoa millaiset ihmiset olen poistanut. Rikollisia asioita puuhaavat narkkarit, juorukellot, jotka utelevat minun asioitani mutta eivät anna itsestään mitään, kateelliset valehtelijat, ja pahansuovat ihmiset jotka myrkyttävät työympäristöä.
Viisikymppisen syy blokata työkaveri voi olla vaikka se, että sai lapsenlapsen, jonka kuvia haluaa julkaista läheisille, eikä halua siis muiden näkevän päivityksiään.
Ap on joko provo tai häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
[q
uote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Tuliko hätäsonta pikkiksiin?
Sun jutut kuulostaa yhtä idiootilta kuin tällä ihmisellä. Ap
No nyt sä luulet että se stalkkaa sua vauva-palstalla?
Yritätkö vaikuttaa nokkelalta ja älykkäältä?,et taida olla kauhean älykäs muutenkaan,ohis
Vierailija kirjoitti:
Hei jankkaajat, minä voin kertoa millaiset ihmiset olen poistanut. Rikollisia asioita puuhaavat narkkarit, juorukellot, jotka utelevat minun asioitani mutta eivät anna itsestään mitään, kateelliset valehtelijat, ja pahansuovat ihmiset jotka myrkyttävät työympäristöä.
Miksi ihmeessä kavereissasi oli narkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi en pyöri somessa, kun se taitaa olla aikuisten hiekkalaatikko.
Minusta toisen blokkaaminen ilman syytä on syy huolestua, jos on kyse työkaverista. Sellainen ihminen saattaa yrittää blokata sinut myös työympäristössä, eli on vihamielinen.
Joo tälläinen liittyy yleensä ammatilliseen kateuteen.
On kateellinen sulle Ap.
Hyvä että lähti nyt! Ei tarvi pitää tälläisiä tekoystäviä ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kavereissasi oli narkkareita?
Nykymeno on sellaista, että ihminen, jota et ikinä uskoisi narkkariksi, narkkaa vapaa-ajallaan. Puoli-julkkikset, lääkärit, lakimiehet jne.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisen syy blokata työkaveri voi olla vaikka se, että sai lapsenlapsen, jonka kuvia haluaa julkaista läheisille, eikä halua siis muiden näkevän päivityksiään.
Ap on joko provo tai häiriintynyt.
Kyllä tälläinen mummo on enempi häiriintynyt joka ITSE pyytää ja sitten blokkaa.
Itsekin blokkailen työkavereitani, kun en jaksa katsella jotain poliittista spammailua. Varmaan muitakin tapoja olisi, mutta tuo on nopea. En ole tosin ensin lähettänyt kaveripyyntöä, vaan hyväksynyt sellaisen. Tämä auttaa pysymään neutraalina esimiesasemassa, kun on autuaan tietämätön heidän naamakirjaidiotismistaan. Tärkeämpää on kuitenkin kasvotusten kommunikointi.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin blokkailen työkavereitani, kun en jaksa katsella jotain poliittista spammailua. Varmaan muitakin tapoja olisi, mutta tuo on nopea. En ole tosin ensin lähettänyt kaveripyyntöä, vaan hyväksynyt sellaisen. Tämä auttaa pysymään neutraalina esimiesasemassa, kun on autuaan tietämätön heidän naamakirjaidiotismistaan. Tärkeämpää on kuitenkin kasvotusten kommunikointi.
No huh huh mikä esimies....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista!!
Vttuakos se sulle kuuluu. Tai voinhan kertoa, ehkä se helpottaa oloasi- Narsisti kannattaa blokata, koska silloin hän ei näe sinua Facebookissa ollenkaan. Jos ainoastaan poistat hänet, hän voi silti jatkaa stalkkaamista; näkee julkiset kuvani ja yhteiset tutut jne ja todennäköisemmin myös muistaa minut. Blokkaamalla hän ei näe profiiliani ollenkaan, ja se on juuri se mitä haluan! Jos narsisti tekee uuden profiilin niin luuletkos oikeasti että hyväksyn hänet ystäväksi?
Sillä, mitä narsisti näkee profiilistasi poistettuasi hänet kavereistasi ja sillä, mitä hän näkee uudella profiililla, ei ole vttuakaan eroa.
Jos joku tuntee jotain tunteita toista ihmistä kohtaan, sitä toista kutsutaan tunteiden kohteeksi :D Nyt ei ole kyse mistään dekkarista tai Kova laki-jaksosta. Voit ihan rentoutua. :D