Yksi työn kautta tuttu nainen estänyt Facebookissa
Olin aavistellut että hän on ns pahansisuinen henkilö, kateellinen, käyttää paljon alkoholia. Pyytänyt ensin kaveriksi, ja nyt ei vain poistanut vaan blokannut minut... Hän on 50v itse olen 30v.
Tuli tosi paha mieli, koska käyttäytymisensä perusteella on tuntunut jo aiemmin, että hän vihaa minua. No nyt se sitten varmistui. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että pääsin eroon näin helposti, mutta ollaan samalla alalla. Mieheni kommentoi että tällä on pakko olla jotain MT-ongelmia, ei kai kukaan käyttäytyisi näin.
Pahoitin kyllä mieleni, ja pelkään häntä.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset hänen facebook-ystävyyttään, jos ette edes pidä toisistanne?
Minä olen ihan neutraali.
Hän on itse pyytänyt ja sitten blokannut. Taitaa olla vähän epävakaa ihminen tai sitten alkoholin suurkuluttaja.
En tarvitse mihinkään, ihmettelen vain. Tässä tuli vain hänen oma epävakaisuutensa varmasti esille.
Ap
Käyttää paljon alkoholia tai sitten alkoholin suurkuluttaja... Ehkä nipotat liikaa, ei jaksa kuunnella. Siinähän ihmettelet.
Ap siellä pohtii, että taitaa olla sitä ja taitaa olla tätä. Syy, jos joku henkilö ei välitä ap:n seurasta eikä muutenkaan tämän tavasta hoitaa asioita, täytyy löytyä siitä toisesta osapuolesta. Ap ei osaa katsella ollenkaan sinne peiliin, että voisko sieltä löytyä jotain korjattavaa. Tämä ketju ei ainakaan nostanut hänen profiiliaan millään lailla. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään siellä omassa tykönänsä, että miten meni, niinku omasta mielestä.
Sä olet kirjoittanut kaikki nämä järkevää Ap:ta haukkuvat kommentit tähän ketjuun. Kauankohan aiot jatkaa. Taidat olla tämä epävarma ja epävakaa blokkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt niin, että lapseni ystävän äiti, jonka kanssa olen ollut tekemisissä vain lapseen liittyvissä asioissa, lähetti kaveripyynnön. Tämän jälkeen hän kävi tykkäämässä kaikista kuvistani. Parin päivän päästä hän poisti minut kavereistaan ja lähetti minulle viestin, jossa selitti, kuinka hänellä ei ole tapana hyväksyä kaveripyyntöjä samassa kaupungissa asuvilta. Oli kyllä hämmentävä tapaus. En vastannut mitään, sillä mielestäni hän vaikutti muutenkin vähän epävakaalta, eikä mielenterveysongelmaisten kanssa kannata lähteä väittelemään.
Juuri kuten Ap tapaus.
Onneksi poisti! Mitä vähemmän sekoja kavereina, hyvä 😊
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämän aiheen käsittely ollut tässä. Aloittaja voi jatkaa rauhassa elämäänsä ja anna sen toisen elää ja olla rauhassa.
Ei ollut.
Käsitellään ihan niin kauan, että selviää miksi epävakaat pyytelee kaveriksi ja sitten poistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämän aiheen käsittely ollut tässä. Aloittaja voi jatkaa rauhassa elämäänsä ja anna sen toisen elää ja olla rauhassa.
Ei ollut.
Käsitellään ihan niin kauan, että selviää miksi epävakaat pyytelee kaveriksi ja sitten poistelee.
😂
Ap, ihan oikestiko tulkitset ihmisiä jonkun FB sovelluksen mukaan? Kuulostat itse lähinnä addiktilta somettajalta.
Face on siis kuin avioliitto, sun pitää olla saman tien ja varmuudella sitoutunut pysyvään ja pitkään suhteeseen jos kaveripyynnön laitat jollekin.
Ymmärrän että teinit blokkaa kun menee vähän suxet ristiin, mutta vanhempi nainen.... Noloa!!!!
Eikö se ole hyvä että pääsit eroon, jos koet hänen epäilyttäväksi. Jos teillä ei ollut viestikontaktia fb:ssä ollenkaan vaan pelkkä kaveruus, niin esto on outo. Mutta jos juttelu ei toimi yhtään tai on koettu joku pettymys, joku voi estää, eikä siihen liity suurempaa dramatiikkaa. Se ei johdu sinusta luultavasti, vaan toisesta tai erilaiset luonteet /arvot jne. Ja jos "vihollinen" estää, mikäs sen mukavampaa. Ehkä voit jatkaa nyt paremmin mielin eteenpäin.
Mistä tiedät että on blokannut sinut? Voi olla, ettei profiili näy haussa kenellekään tai vaan kavereiden kavereille.
Mulla yksi työkaveri poisti listoilta, niin minä blokkasin hänet. Eipä näe enää mun kommentteja yhteisten kavereiden aikajanoilla. Ja hyvä että poisti, olinkin jo miettinyt että työkavereita pitää vähentää listoilta..eihän ne oikeastaan naamakirjaan kuulukkaan elleivät todella ole kavereita yksityiselämän puolella.
Eikai kukaan normaali, fiksu, tasapainoinen ihminen ensin pyydä kaveriksi ja sitten blokkaa😂
Hanna, nyt sun kannattaisi laittaa läppäri vähäksi aikaa sivuun :)
Itse olen blokannut epäluotettavaksi ja juorukelloiksi osoittautuvat. En pidä muutenkaan enää yhteyttä ja lisäksi blokkaan facesta ettei saa minusta ja minun päivityksistä materiaalia juoruihin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen blokannut epäluotettavaksi ja juorukelloiksi osoittautuvat. En pidä muutenkaan enää yhteyttä ja lisäksi blokkaan facesta ettei saa minusta ja minun päivityksistä materiaalia juoruihin.
Kunnon luulotautiset liikkeellä....
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan normaali, fiksu, tasapainoinen ihminen ensin pyydä kaveriksi ja sitten blokkaa😂
Ei todellakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan!
Joo ei fiksut, tasapainoiset ja ei-epävakaat ihmiset sellaista tee. Eihän elämässä muutenkaan koskaan kenestäkään tule jossakin välissä esille sellaisia piirteitä, joihin ei vaan pysty sopeutumaan vaikka kuinka yrittäisi. Avioerojakaan ei tule normaaleille ja fiksuille, eikä ei-epävaikaiden ihmisten ystävyyssuhteetkaan koskaan katkea. Ei sellaista vaan tapahdu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
Siksi että he ovat epävakaita. Oliko tää nyt tässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut.
Siksi että he ovat epävakaita. Oliko tää nyt tässä?
Ei ollut. Siis outoa käytöstä pyytää ja blokata......
Siis oikeestiko se että joku blokkaa facessa on asia mistä pitää tulla vinisee nettiin??? HOHHOI. Miten olisi jos vaikka keksisit jonkun harrastuksen johon ei liity tietokone tai sosiaalinen media.
Ap siellä pohtii, että taitaa olla sitä ja taitaa olla tätä. Syy, jos joku henkilö ei välitä ap:n seurasta eikä muutenkaan tämän tavasta hoitaa asioita, täytyy löytyä siitä toisesta osapuolesta. Ap ei osaa katsella ollenkaan sinne peiliin, että voisko sieltä löytyä jotain korjattavaa. Tämä ketju ei ainakaan nostanut hänen profiiliaan millään lailla. Ehkä kannattaisi pysähtyä miettimään siellä omassa tykönänsä, että miten meni, niinku omasta mielestä.