Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi työn kautta tuttu nainen estänyt Facebookissa

Vierailija
28.07.2018 |

Olin aavistellut että hän on ns pahansisuinen henkilö, kateellinen, käyttää paljon alkoholia. Pyytänyt ensin kaveriksi, ja nyt ei vain poistanut vaan blokannut minut... Hän on 50v itse olen 30v.

Tuli tosi paha mieli, koska käyttäytymisensä perusteella on tuntunut jo aiemmin, että hän vihaa minua. No nyt se sitten varmistui. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että pääsin eroon näin helposti, mutta ollaan samalla alalla. Mieheni kommentoi että tällä on pakko olla jotain MT-ongelmia, ei kai kukaan käyttäytyisi näin.

Pahoitin kyllä mieleni, ja pelkään häntä.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin blokkailen työkavereitani, kun en jaksa katsella jotain poliittista spammailua. Varmaan muitakin tapoja olisi, mutta tuo on nopea. En ole tosin ensin lähettänyt kaveripyyntöä, vaan hyväksynyt sellaisen. Tämä auttaa pysymään neutraalina esimiesasemassa, kun on autuaan tietämätön heidän naamakirjaidiotismistaan. Tärkeämpää on kuitenkin kasvotusten kommunikointi.

No huh huh mikä esimies....

Mikäs ongelma tuossa on? Ei vaikuta siihen miten heitä kohtelen muuten. Enempi ihmetyttää ihmiset, jotka eivät tajua, että kaikki mitä he nettiin laittavat on periaatteessa ikuisesti siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi