Tuntematon henkilö jonka olette nähneet vain kerran ja joka on jäanyt mieleen
Minulla on useampia, mutta aloitetaan tällä:
Asuin Englannissa v.1982. Olin 20+. Näin uimahallin kahviossa tytön joka istui kavereittensa kanssa ja joka oli aivan samannäköinen kuin olin itse ollut 14 vuotisena ja jopa pukeutui myös samoin. Tuijotin etempää suu auki. Tyttö huomasi ja katsoi pari kertaa minua ja kaikki eleetkin oli kuin minulla 14 veenä. En ole ikinä unohtanut ja vieläkin joskus, kuten tänään, tulee mieleen
Kommentit (1130)
Fiumicinon lentokentältä junalla Roomaan matkustaessani mieleeni jäi junan konduktöörinä toiminut nuori nainen joka jäi juttelemaan afrikkalaisjuurisen pariskunnan kanssa toiselle puolen käytävää. Hän ei ulkonäöltään ollut mikään perinteisen näköinen missi, mutta mielestäni hänen ulkonäöstään, punaiseen vivahtavista vaaleista paksuista hiuksistaan , päivettyneestä ihostaan, etenkin kasvoistaan mutta myös ilmeistä ja eleistä sekä tavasta puhua minulle tuli välittömästi mieleen nuori Madonna ja pohdin voisiko hän olla joku Ciccone-suvun Italian pikkuserkku Madonnalle. Jostain syystä hän ja eräs hätkähdyttävän karismaattinen ja seksikäs pienikokoinen Alitalian lentoemäntä Ettore Bilotan suunnittelemassa uudenkarheassa tummanvihreässä vartaloa nuolevassa mekossa, tummanpunaisissa sukissa ja hatussa paluumatkalla terminaalissa olivat ne ihmiset jotka jäivät parhaiten mieleen koko matkalta enkä ole vieläkään heitä voinut unohtaa. Vain lyhyet ohimenevät hetket. Molemmat olivat nuori naisia duunariammateissa (molemmat myös ammattinsa edellyttämissä univormuissa) , mutta se tapa jolla he kantoivat itseensä ja se säteily mikä heistä lähti! Ehkä jonain päivänä teen biisin heistä kun positiivisten vibojen inspiraatio iskee :)
Vierailija kirjoitti:
Milanossa tuli kerran vastaan mies, joka vastasi täysin mielikuvaani maailman komeimmasta miehestä.
Hän oli paitsi upea myös mukava ihminen ystävällisestä ja hyväntuulisesta ilmeestä päätellen, kun hän keskusteli seuralaisensa kanssa.
Mistähän muuten johtuu että komeat/kauniit yleensä on myös älykkäitä ja ystävällisiä.
Puoli vuotta kulunut viimeisestä tuntemattomasta!
Onko uusia sattunut kohdalle?
AP
Barcelonassa rannalla nuori nainen, joka ilman bikinien yläosaa laittoi hiuksia seksikkäästi. Oli mielettömät tissit, joita muistelen vieläkin.
Viking Linen terminaalissa Helsingissä laivalle noustessa näin hyvin laihan ryhdikkään ja tyylikkään vanhemman naisen. Vyötärö oli kuin ampiaisen. Käsittämätöntä mihin suolisto hänellä mahtui. Sitten hätkähdin ja tajusin että olen nähnyt saman naisen ennenkin joskus n. 15 v. aiemmin kun olin check-in jonossa Madridin lentokentällä kun olin palaamassa Suomeen ja ihmettelin outoa ja uskomatonta ampiaisvyötäröä silloinkin.
Eli en nähnyt häntä vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Viking Linen terminaalissa Helsingissä laivalle noustessa näin hyvin laihan ryhdikkään ja tyylikkään vanhemman naisen. Vyötärö oli kuin ampiaisen. Käsittämätöntä mihin suolisto hänellä mahtui. Sitten hätkähdin ja tajusin että olen nähnyt saman naisen ennenkin joskus n. 15 v. aiemmin kun olin check-in jonossa Madridin lentokentällä kun olin palaamassa Suomeen ja ihmettelin outoa ja uskomatonta ampiaisvyötäröä silloinkin.
Eli en nähnyt häntä vain kerran.
Uskomaton tapaus! Olen nimittäin nähnyt peilissä tuon saman naisen, mutta sillä kertaa niin kapeana, että vyötärö oli kokonaan kadonnut!!
Ruotsindemokraattien Jimmie Åkesson! Upea.
Elton John ihan vieri vierekkäin.
Björn Borg mustasukkaisen italaialaisen rouvan kanssa.
Ruotsin kuningatar Silvia .
Cliff Richard
Vierailija kirjoitti:
Cliff Richard
Mutta eihän nämä ole tuntemattomia! Tiesit ketä ne on.
Kymmenisen vuotta jo ainakin on aikaa, näin kaupassa niin puistattavan miehen, että käänsin katseen pois ja menin pikavauhtia kauemmas muille käytäville. Muistan vieläkin sen ukon ilmeen ja katseen. Sillä oli pahat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cliff Richard
Minulle tuntemattomia vaikka on kuuluisia.
Mies joka käveli vastaan kesävaatteissa (shortsit ja T-paita) vaikka oli keskitalvi ja lämpötila ulkona noin -20 astetta. Huvittuneena katselin, että onko tuo joku "jäämies" ja puhuuko samalla tavalla kömpelösti englantia kuin Kimi Jäämies Räikkönen.
Kukaan täysjärkinen ei sekoile ulkona tuollaisissa vaatteissa, joten mies taisi olla jumalassa, huumepäissään tai psykoottinen.
Joskus 2000-luvun alkupuolella Budapestissa raitionvaunuun tuli nuorehko nainen, joka jäi mieleen. Hän oli pitkä ja atleettisen näköinen. Oli pukeutunut melko tavallisesti lenkkareihin, farkkuihin ja hihattomaan paitaan ja hänellä oli erittäin lyhyt vaaleksi värjätty tukka. Jotenkin todella kaunis ja mieleenpainunut ihminen.
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cliff Richard
Minulle tuntemattomia vaikka on kuuluisia.
Ei tämä ketju ole "Ketä julkkiksia olet nähnyt? "
22 vuotta sitten, ollessani 18, olin töissä ABC:n kassalla Karkkilassa. Tyhjälle asemalle tuli hyvin suloinen nuori poliisimies ensin aamupalalle, ja sen jälkeen ostoksille. Pyysi tupakka-askin "ja sun puhelinnumeros". Luulin kuulleni väärin ja sanoin vaan että "MITÄ??" Kun tajusin mitä hän sanoi, hämmennyin ja jäädyin niin etten tiennyt miten vastata kun luulin että mun kustannuksella pilaillaan. Poliisi karahti ihan punaiseksi ja poistui nopsaan paikalta, enkä uskaltanut arkana huutaa perään. En enää koskaan nähnyt häntä. Hän on ainoa tuntematon mies edelleen joka minua on koskaan lähestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2000-luvun alkupuolella Budapestissa raitionvaunuun tuli nuorehko nainen, joka jäi mieleen. Hän oli pitkä ja atleettisen näköinen. Oli pukeutunut melko tavallisesti lenkkareihin, farkkuihin ja hihattomaan paitaan ja hänellä oli erittäin lyhyt vaaleksi värjätty tukka. Jotenkin todella kaunis ja mieleenpainunut ihminen.
N47
Oliko vaalea lyhyt polkkatyylinen tukka?
Olisi jännää jos joku täällä olisi nähnyt minut, vieläkin muistaisi ja tunnistaisin kuvauksesta itseni. Mutta ei oikein mahiksia kun olen vaan aika tavallinen. 😀
Baari-illan lopuksi seisoskeli n. 20 ihmistä baarin pihassa. Eräs nainen sanoi "Anteeks jos saan teidät voimaan pahoin, mutta mä nyt virtsaan tähän." Tästä ehkä jotain 8 vuotta.
Vanhempieni vielä asuessa Arabianrannassa kävelin usein bussipysäkille vanhana Arabian tehtaan läpi, se oli sellainen katettu kuja jossa oli jokunen tehtaanmyymälä ja kahvila. Ilmeisesti ylemmissä kerroksissa sitten myös jotain toimistoja?
Tuolloin vastaani käveli noin ikäiseni nuori mies. Hän oli aivan ikään kuin minun näköiseni, mutta miespuolinen. Vaaleat, lyhyet hiukset, suuret siniset silmät ja ihan äärimmäisen suloiset kasvot. Hän oli oletettavasti johonkin niistä toimistoista tulossa ja menossa, koska oli liikkeellä vain sisävaatteilla, jokin kauluspaita ja suorat housut-tyyppinen pukeutuminen. Hän katsoi minua kohti takaisin ja väläytti mielettömän hymyn, olin täysin hämmennyksen vallassa. Ohitimme toisemme ja hän meni jostain ovesta sisätiloissa jatkaen, kääntyi vielä siinä ovella ja katsoimme toisiamme, se hymy olisi voinut valaista koko huoneen, mutta minä ihan hirveän ujo ja jatkoin matkaani ulos.
Tämä mies oli usein etenkin sinkkuvuosinani mielessäni. En ole toista kertaa kohdannut niin suloisen olemuksen omaavaa miestä ja se ulkonäön samankaltaisuus itseni kanssa, se jokin pehmeys, piirteden yhteneväisyys ja puna poskissa, se oli hämmentävää.
Nykyään olen jo lähes 40v nainen, naimisissa ja kahden lapsen äiti, ja hyvin onnellinen. Mutta tämän ketjun huomatessani muistui tuo tuntematon kulkija taas mieleeni.
Vuonna 2000 näin Helsingin Vallilassa ilmeisesti Argyriaa sairastavan, iäkkään miehen jonka iho oli kauttaaltaan tummanharmaa/sinertävän harmaa. Hän on jäänyt mieleen.
Meikeillä saa ihmeitä aikaan. Saunapuhtaana et olisi vilkaissutkaan häneen päin....