Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet palstalla keskellä kesäistä lauantaipäivää?

Vierailija
28.07.2018 |

Alahan selittää!!

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä ite eka!

Vierailija
2/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllästyin hetkeksi kirjaani. Ei tässä aurinkotuolissa hirveenä ole vaihtoehtoja tekemiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe... Koska täällä on niin hyviä juttuja. Joskus naurattaa, joskus myötähäpeää.

Just olin aikeissa lähteä ulos "pihaparlamenttiin" naapurien kanssa. Ja menenkin. Hyvää kesälauantaita kaikille. :)

Vierailija
4/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vukramökillä. Keskeytin kirjan lukemisen ja piipahdin täällä. Nyt pulahdan veteen.

Vierailija
5/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen vielä sisällä, laitan kohta ruokaa. Sitten pihalle, mutta sinnekin otan puhelimen mukaan. Turha rehkiä näin kuumalla!

Vierailija
6/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairas ja helteet pahentavat vointiani. En pysty esim. syömään kunnolla, vähän piimää tai yhden viilin päivässä saan alas. En jaksa tehdä muuta, kuin maata ja olla koneella tai katsoa telkkaria.

Vierailija
7/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ukona on liian tukalaa olla. Sisällä pystyy ees jotenkin olemaan. Olo aivan ryytynyt kun takana työviikko ja töissä ei ilmastointi pelitä syystä tai toisesta kunnolla niin on 28 astetta. Sen nyt vielä kestäs mutta vikan viikon joka kerta koiria lenkittäessä saanut niskaan amppareita pyörimään, eivät lähe pois ja jätä rauhaan vaikka miten koittaa spurttailla pakoon.

Helteen viel kestäs mut nyt pää stressistä romuna amppareitten takia niitä pelkäävänä, plussana kuumassa heikosti nukutut yöt. 

Ihan liian rätti että jaksas tehä mitään.

Vierailija
8/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lomaviikko, jolle ei ole mitään erityistä tekemistä. 

Kävin koiran kanssa ihan aamutuimaan lenkillä, jotta ei rasitu liikaa kuumasta niin parempi ajoittaa se ihan aamuun. Sitten kävin aikuisten lasteni kanssa lounaalla. 

Aina ei jaksa kirjaa lukea tai toljottaa Netflixiä tai television tarjontaa. 

Tämä on omalla tavallaan usein aktivoivaa ja insporoivaakin. En väheksy, miksi muuten täällä olisinkaan? 

Eli ei tällä hetkellä mitään muutakaan erityistä. Ainahan kotia voisi puunata, mutta ei ole mun juttu... 

Vierailija
9/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä minulla on lauantai joka päivä ja tänään on vähän viileämpi mitä on ollut tässä viime viikkoina, ja pilvistäkin... Kaljaa sisällä.

Vierailija
10/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et mua määrää!

Vierailija
11/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, koska mun pitäis olla mattoja pesemässä. On vaan niin tuskasen kuuma.

Vierailija
12/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsi paksussa kipsissä, enkä halua sen kanssa ulos hikoilemaan. Istun siis tuulettimen ja koneen ääressä. 

Vierailija
13/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hermo, kun miestä ei saa lähtemään liikkeelle tänään millään

Vierailija
14/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pyykkikoneessa on sähkömoottori, joka pyörittää sitä. Voin tehdä mitä huvittaa sillä aikaa kun se pyörii.

Vierailija
15/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sisälle ulkoa helteestä, täällä alakerrassa on hiukan viileämpää. Olen helteellä palstaillut enemmän, kun mitään järkevämpää ei jaksa.

Vierailija
16/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssassa kotona on tylsää.

Vierailija
17/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt pakolliset kotityöt, lenkittänyt koiran, leiponut ja laittanut ruokaa, käynyt kaupassa. Nyt odottelen kaikessa rauhassa iltavuoron alkua kahvia siemaillen ja rusinakakkua mutustellen ja samalla täällä aikaa tappaen.

Vierailija
18/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä av:lle pääsee mistä vaan, jos vaikka muu seura alkaa kyllästyttää.

Vierailija
19/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle ja päänsärky, av parasta lääkettä :-)

Vierailija
20/49 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tarkene mennä ulos. Tuulee ja kaikkee. Sekä pelottaa vieläkin eilinen kuunpimennys ja sen seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi