Kävin treffeillä huonoihoisen naisen kanssa ja sanoin epähuomiossa "Näin on näppylät", kun hän kysyi minulta jotain
Tunnelma meni heti pilalle, ja nainen oli kovin vaivaantunut. Ei taida uusia treffejä herua hänen kanssaan, vai?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on niin huono itsetunto, että näitä prinssinakki- ja katkarapuviestejä täytyy suoltaa? Aika surullista oikeastaan miten hyökkääviä naiset ovat.
Olen huonoihoinen nainen, mutta aloitus nauratti silti. Odottaisin samaa sinulta.
Aloituksessa ei tarkoituksella pilkattu naista. Samaa ei voi sanoa noista prinssinakki- ja katkarapujutuista. Odottaisin, että ymmärtäisit tämän eron.
Ammattiloukkaantuja heti aamutuimaan duunissa. -.-
Mee muualle pätemään, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on niin huono itsetunto, että näitä prinssinakki- ja katkarapuviestejä täytyy suoltaa? Aika surullista oikeastaan miten hyökkääviä naiset ovat.
Olen huonoihoinen nainen, mutta aloitus nauratti silti. Odottaisin samaa sinulta.
Aloituksessa ei tarkoituksella pilkattu naista. Samaa ei voi sanoa noista prinssinakki- ja katkarapujutuista. Odottaisin, että ymmärtäisit tämän eron.
Ammattiloukkaantuja heti aamutuimaan duunissa. -.-
Mee muualle pätemään, jooko.
No jos sä itsekin kerran ymmärsit, että olin oikeassa, niin miksi piti tuollainen tyhjänpäiväinen pyllyviesti edes kirjoittaa?