Minkälaisella 47 vuotiaalla ei ole puhelimessaan NETTIÄ???
Tapaamani mies ei omista nettiä puhelimessaan. wtf? Tekee viestittelyn hieman hankalaksi näin suhteen alkuaikana kun ei ole siis meseä, wahatsappia, snappia, skypeä eikä mitään. Kuulemma tekstarilla pitäisi viestitellä. Mitä tämä kertoo miehestä?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Tapaamani mies ei omista nettiä puhelimessaan. wtf? Tekee viestittelyn hieman hankalaksi näin suhteen alkuaikana kun ei ole siis meseä, wahatsappia, snappia, skypeä eikä mitään. Kuulemma tekstarilla pitäisi viestitellä. Mitä tämä kertoo miehestä?
Sun viestis ainakin kertoo että oot tööt noiden meses, äppien, päppine ja snäppine kans. Mikä vaikeus se on laittaa niitä tekstareita?
Miltei kaikissa nykyaikaisissa liittymissä (poissulkien prepaidit) on rajaton netti.
Ainakin sellaisella 47 vuotiaalla ihmisellä, jolla ei oke puhelimessa nettiä. Näin uskon.
Koska ei halua maksaa ylimäärästä, sillä nettiä on mukavampi selata ihan kunnon näytöltä kotosalla.
Sehän maksaa viestitellä vanhanaikaisesti eikä kukaan ihminen ole sen arvoinen. Netissä kaikki ilmaista!
Jotkut on outoja. Toiset menee vauvapalstalle valittamaan toisten puhelimista. Kaikenlaisia hiihtäjiä sitä onkin!
Minulla 46-vuotiaalla ei ole nettiä puhelimessa. Kotona wifi ja se riittää. En räplää puhelinta muutoin kuin kotona.
Tekee elämän paljon helpommaksi, kun ei tarvitse 24/7 olla online 😁
Etenkin jos uusi tuttavuus mittaa sekuntikellon kanssa vastausnopeutta, merkkinä siitä kuinka kiinnostunut vastapuoli on hänestä.
Ap on provo idiootti, ei viitsinyt katsoa edes liittymiä ennen avauksen tehtaamista. Liittymät ilman nettiä ovat historiaa ja DNA:kin pakotti liittymät ilman nettiä Mini Data - liittymään.
Mä olen 45 v nainen, eikä mulla ole puhelimessani nettiä. Tai on siinä, mutta teholtaan niin surkea, että käytännössä ei ole. En ole ikinä käyttänyt meseä, wahatsappia, snappia, facebookia, twitteriä jne.
Yhteydenpito läheisiin tapahtuu tekstareilla ja puhumalla.
Olen valtionhallinossa ihan hyväpalkkaisissa HR-hommissa, enkä mitenkään syrjäytynyt tms.
Vierailija kirjoitti:
Miltei kaikissa nykyaikaisissa liittymissä (poissulkien prepaidit) on rajaton netti.
Niin? Kaikissa puhelimissa ei ole. Minulla on kaksi puhelinta, toisessa ei nettiä. Toinen työpuhelin, jota käytän vain työasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on DNA tai Telia, netti kuuluu kaikkiin liittymiin.
Ei välttämättä kuulu. Mulla on dna puhe -liittymä ja siinä ei ole nettiä.
Ehkä kyseinen mies ei tarvi älypuhelinta tunteakseen itsensä onnelliseksi ja mahdollisesti kyseinen mies ei aikoinaan ottanut tribaaleja käsivarsiinsa vaikka se oli olevinaan jotain muotia joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ap on provo idiootti, ei viitsinyt katsoa edes liittymiä ennen avauksen tehtaamista. Liittymät ilman nettiä ovat historiaa ja DNA:kin pakotti liittymät ilman nettiä Mini Data - liittymään.
Itse taidat elää kuplassa 😂 Jos puhelimessa ei ole nettiä, tai se on niin surkea ettei sitä viitsi käyttää, niin silloin ei ole mitään merkitystä liittymän pakkonetillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko mieleen että aloittajan miesystävällä ei mitenkään välttämättä ole edes älypuhelinta? Joten ei todellakaan ole sitä nettiäkään sitten. Aloittaja ei mainitse miehen puhelimesta mitään. Pidin itsestään selvänä että ei ole älypuhelin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua dna ole pakottanut mihinkään. Mulla on dna:n liittymä, mutta siinä ei ole nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Elisalta saa liittymän ilman nettiä.
Mitä tuo kertoo sinusta, jos et tekstareilla ja soittamalla pysty kommunikoimaan? Ja mitä kertoo se, ettet vieläkään osaa kirjoittaa 47-vuotiasta oikein?