Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita, joita ajatus miehen existä häiritsee, vai olenko "sairaalloisen mustasukkainen"?

Vierailija
28.07.2018 |

Miehellä on paljon exiä. Emme hirveän paljon vanhoista suhteista puhu, koska siitä olen tietyllä tapaa samaa mieltä että ne ovat menneisyyttä, mutta... kertovat kuitenkin ihmisestä jotain.

Minusta lähtökohtaisesti miehellä parisuhdekokemus ei ole hyvä juttu, siis sellainen että on ollut useita suhteita. Kertoo enemmänkin siitä, että on kykenemätön tekemään itselleen sopivia ratkaisuja ja valinnut kumppaninsa aina väärin perustein. Mies ei ole ollut sinkkuna muutamaa kuukautta pidempään ikinä.

Epäilyttää, että mies on valinnut kumppaninsa ulkonäön perusteella. Sen verran kauheita juttuja olen heidän luonteistaan ja käyttäytymisestään kuullut. Inhottaa ajatus, että mies olisi niin pinnallinen, kun ei muutoin vaikuta sellaiselta. Lisäksi minä en ole yhtä kaunis (valitettavasti olen kuvia nähnyt existä) joten epäilyttää myös, että mies on iän myötä ns. laskenut rimaansa jotta saisi ehkä sitten luonteeltaan helpomman kumppanin. Ja minä olen nyt se, johon tyydytään, kun on todettu että ne kauniimmat ovat usein luonteeltaan hirviöitä.

Myönnän että minulla on huono itsetunto, kuten lapsuudessa rumilla ja kiusatuilla usein on. Mutta kuulostavatko nämä ajatukset sitten jotenkin sairaalloisilta? Onko muilla palstalaisilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin todella paljon erästä miestä mutta hän ei halunnut olla kanssani. Nyt hän seurustelee minua rumemman naisen kanssa. En tiedä miksi hän valitsi tuon toisen eikä minua. Nyt he ovat yhdessä enkä minä voi vaikuttaa asiaan yhtään mitenkään. Mies ei halua olla minun kanssani missään tekemisissä, koska hän on vakavissaan tuon toisen naisen kanssa.

Vierailija
82/85 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni eksä on yrittänyt lytätä minua toteamalla minulle, miten paljon minua kauniimpi hän on. Silti mies pitää minua elämänsä spesiaaleimpana ihmisenä eikä halua olla tekemisissä eksänsä kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin kuulla totuuden miehen suusta, siksi vellon vaikka ..."

Exäni aloitti juuri tuolla "totuuden" penäämisellä.

Vaan ei ollut mitään "totuutta". Oki vain exön kyvyttömyys erottaa omat ajatuksensa minun ajatuksistani. Olisi hänen mielikseen pitänyt sanoa, että hän on huonompi kuin muut jne. jotta olisi saanut kieriskellä itsesäälissään ja kateudessaan.[/quote]

En usko että kukaan tulee ainakaan empatiakyvyttömän kanssa onnelliseksi. Jos puhuuu toiselle inhottavaan sävyyn parisuhteessa, ei sillä toista ainakaan vakuuttumaan saa. Kertoo ajan että toinen on samantekevä tai ei niitä tunteita taida kovin syvällisiä olla. Ehkä jotai miehistä kontrollointihalaua ja kilpailutusta. Sitähän parisuhde toisaalta juuri testaa, oletko tässä minua varten vai exääsi vielä miettimässä. Ja tämä kommenti ei ap. Satuin vaan lukemaan tämän.

Toisaalta liian nuoren kumppanin kanssa tuollaista se voi olla. Tai tosiaan mustasukkaisen miehen kanssa, joka miettii vaan alapäitä. Naisilla se taitaa olla vähän eri jos kyselee. Ei kai kukaan mies oikeasti kysy exien "kokoa"??

Vierailija
84/85 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se siitä kerro, että on valinnut kumppanit väärin perustein. Jos joku ihminen on ihanin jonka olet ikinä kohdannut, niin se voi olla ihan totta sillä hetkellä, mutta ei välttämättä ole totta enää 20 vuoden päästä, kun olet tutustunut moniin uusiin ihmisiin.

Vierailija
85/85 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi ajatella niin, että miehelle ehkä ennen on naisen ulkonäkö ollut tärkeämpää, ja nyt on kypsynyt arvostamaan ennemminkin henkistä kauneutta? Että kyseessä ei ole tyytyminen, vaan ihmisen muuttuminen ja luonteeltaan sopivamman ja paremman etsiminen ja löytäminen. Itse en keksi älyttömämpää ajanvietettä kuin pohdiskella ja googlata miehen exiä. Hän on kertonut, kun Ap kyselee (kuulustelee?) asiasta.