Onko täällä muita, joita ajatus miehen existä häiritsee, vai olenko "sairaalloisen mustasukkainen"?
Miehellä on paljon exiä. Emme hirveän paljon vanhoista suhteista puhu, koska siitä olen tietyllä tapaa samaa mieltä että ne ovat menneisyyttä, mutta... kertovat kuitenkin ihmisestä jotain.
Minusta lähtökohtaisesti miehellä parisuhdekokemus ei ole hyvä juttu, siis sellainen että on ollut useita suhteita. Kertoo enemmänkin siitä, että on kykenemätön tekemään itselleen sopivia ratkaisuja ja valinnut kumppaninsa aina väärin perustein. Mies ei ole ollut sinkkuna muutamaa kuukautta pidempään ikinä.
Epäilyttää, että mies on valinnut kumppaninsa ulkonäön perusteella. Sen verran kauheita juttuja olen heidän luonteistaan ja käyttäytymisestään kuullut. Inhottaa ajatus, että mies olisi niin pinnallinen, kun ei muutoin vaikuta sellaiselta. Lisäksi minä en ole yhtä kaunis (valitettavasti olen kuvia nähnyt existä) joten epäilyttää myös, että mies on iän myötä ns. laskenut rimaansa jotta saisi ehkä sitten luonteeltaan helpomman kumppanin. Ja minä olen nyt se, johon tyydytään, kun on todettu että ne kauniimmat ovat usein luonteeltaan hirviöitä.
Myönnän että minulla on huono itsetunto, kuten lapsuudessa rumilla ja kiusatuilla usein on. Mutta kuulostavatko nämä ajatukset sitten jotenkin sairaalloisilta? Onko muilla palstalaisilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin masturboin ja fantasioin existä. Tiinalla oli aivan upea perse, Matleenalla kauniit sirot rinnat ja urheilullinen kroppa, Jasmiinalla oli kaunein näkemäni pimppi, Karoliina antoi kakkosta ensimmäisillä treffeillä ja teki suullaan asioita mitä on vaikea edes pukea sanoiksi. Mutta ne ovat vain fantasioita, he ovat exiä syystäkin ja nyxäni vaikka ei ole yhtä näyttävä on hyvä ja lämmin äidillinen nainen jonka valitsin lasteni äidiksi ja elämän kumppaniksi.
M35
Vaikka tämä vastaus trolli/provo olikin, niin minua ihan todella epäilyttää että mieheni ajattelee jotakuinkin noin....
-ap
No mä en välitä kuulla kumppanin existä juurikaan. Eniten kirjoituksessasi pistää silmään se, miksi jaksat velloa tuossa asiassa mikä vaivaa sua? Sä et voi muuttaa miehesi menneisyyttä. Hyväksy ja anna olla tai siirry seuraavaan jos se on sulle ylitsepääsemätöntä. Tuhlaat energiaasi turhuuteen jos katselet exien kuvia ja vertailet itseäsi niihin.
Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida, jos miehen mielestä kaikki hänen exänsä ovat olleet "hirviöitä". Kertoo, että mies itse on todennäköisesti se hirviö.
Kannattaa kuvitella se mies petipuuhissa niiden exien kanssa niin helpottaa.
Sitä kun he aloittavat suutelulla ja pikkuhiljaa vaatteet vähenee ja kohta jo tuupataan takaapäin voihkien.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hälytyskellojen pitäisi soida, jos miehen mielestä kaikki hänen exänsä ovat olleet "hirviöitä". Kertoo, että mies itse on todennäköisesti se hirviö.
Ei ole juuri tuota sanaa itse käyttänyt mutta kertonut hirveitä asioita heistä kylläkin. Sellaisia joissa ei ole syytä epäillä että vika olisi ollut miehessä itsessään, vaan selvästi häiriintyneitä naisia. Ellei sitten ole keksinyt näitä tarinoitaan mutta enpä usko.
-ap
Vierailija kirjoitti:
No mä en välitä kuulla kumppanin existä juurikaan. Eniten kirjoituksessasi pistää silmään se, miksi jaksat velloa tuossa asiassa mikä vaivaa sua? Sä et voi muuttaa miehesi menneisyyttä. Hyväksy ja anna olla tai siirry seuraavaan jos se on sulle ylitsepääsemätöntä. Tuhlaat energiaasi turhuuteen jos katselet exien kuvia ja vertailet itseäsi niihin.
Haluaisin kuulla totuuden miehen suusta, siksi vellon vaikka se ei hyvää teekään. Mutta on jatkuvasti sellainen olo että minulle valehdellaan päin naamaa kun väitetään, että muka olisin itse kaunis ja paras, vaikka selvästi kauniimpia kumppaneita on ollut aiemmin. Seksiäkään mies ei kovin usein halua, joten jotain vikaa on oltava.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuvitella se mies petipuuhissa niiden exien kanssa niin helpottaa.
Sitä kun he aloittavat suutelulla ja pikkuhiljaa vaatteet vähenee ja kohta jo tuupataan takaapäin voihkien.
Saatko hyvän mielen kiusaamisestani?
-ap
Meillä rouva on yhä existä mustasukkainen ja yhdessä on oltu 27vuotta. Eli semmonen sairaus, josta ei näköjään parane. Luulen että hänkin exa kohta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä rouva on yhä existä mustasukkainen ja yhdessä on oltu 27vuotta. Eli semmonen sairaus, josta ei näköjään parane. Luulen että hänkin exa kohta.
Miten tuo mustasukkaisuus ilmenee, jos se on syy eroon?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin masturboin ja fantasioin existä. Tiinalla oli aivan upea perse, Matleenalla kauniit sirot rinnat ja urheilullinen kroppa, Jasmiinalla oli kaunein näkemäni pimppi, Karoliina antoi kakkosta ensimmäisillä treffeillä ja teki suullaan asioita mitä on vaikea edes pukea sanoiksi. Mutta ne ovat vain fantasioita, he ovat exiä syystäkin ja nyxäni vaikka ei ole yhtä näyttävä on hyvä ja lämmin äidillinen nainen jonka valitsin lasteni äidiksi ja elämän kumppaniksi.
M35
:D
Tuohon pitäisi vielä lisätä, että miellyttääksesi exiä teit semmoisia temppuja joita et enää tee, koska nyt olet muuttunut, ja sinulla on nykyään parempi itsetunto. Silti nykyinen kumppanisi on tietenkin kaikkein paras, arvostetuin, ja rakastat häntä eniten.
...Maailma perustuu valheille.
Jatkat vain samaan malliin. Hyvä siitä tulee.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole juuri tuota sanaa itse käyttänyt mutta kertonut hirveitä asioita heistä kylläkin. Sellaisia joissa ei ole syytä epäillä että vika olisi ollut miehessä itsessään, vaan selvästi häiriintyneitä naisia. Ellei sitten ole keksinyt näitä tarinoitaan mutta enpä usko.
-ap
Kumpikohan on todennäköisempää: kaikki miehen exät ovat olleet häiriintyneitä vai, että mies kertoo heidän teoistaan vääristeltyjä ja väritettyjä kertomuksia?
Kokemattomuutesi parisuhteissa tekee sinut sinisilmäiseksi tämän asian suhteen, vähän kokeneempi nainen tajuaisi nostaa kytkintä ja liittyä näiden "häiriintyneiden" naisten joukkoon. Jos miehellä jatkuvasti hajoaa parisuhteet, vika löytyy miehen peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Kumpikohan on todennäköisempää: kaikki miehen exät ovat olleet häiriintyneitä vai, että mies kertoo heidän teoistaan vääristeltyjä ja väritettyjä kertomuksia?
Kokemattomuutesi parisuhteissa tekee sinut sinisilmäiseksi tämän asian suhteen, vähän kokeneempi nainen tajuaisi nostaa kytkintä ja liittyä näiden "häiriintyneiden" naisten joukkoon. Jos miehellä jatkuvasti hajoaa parisuhteet, vika löytyy miehen peilistä.
Viimeisestä olen samaa mieltä eli on valinnut kumppaninsa väärin perustein. Se mitä tiedetään parinkin exän nykyelämästä niin ovat kyllä huonompaan suuntaan vain menneet. Eivätkä kaikki ole olleet hulluja, joukkoon on mahtunut myös vähän normaalimpia tapauksia. Kaikkia yhdistää kuitenkin nuoruus ja kauneus.
En ole itsekään täysin kokematon parisuhteissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
:D
Tuohon pitäisi vielä lisätä, että miellyttääksesi exiä teit semmoisia temppuja joita et enää tee, koska nyt olet muuttunut, ja sinulla on nykyään parempi itsetunto. Silti nykyinen kumppanisi on tietenkin kaikkein paras, arvostetuin, ja rakastat häntä eniten.
...Maailma perustuu valheille.
Toi on se mitä naiset tekee :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Viimeisestä olen samaa mieltä eli on valinnut kumppaninsa väärin perustein. Se mitä tiedetään parinkin exän nykyelämästä niin ovat kyllä huonompaan suuntaan vain menneet. Eivätkä kaikki ole olleet hulluja, joukkoon on mahtunut myös vähän normaalimpia tapauksia. Kaikkia yhdistää kuitenkin nuoruus ja kauneus.
-ap
En tosiaankaan väittänyt, että mies on valinnut exänsä väärin perustein vaan, että mies itse ei osaa olla hyvä kumppani ja suhteet hajoavat sen vuoksi.
Kauniit ihmiset kun eivät ole muita ilkeämpiä ja huonompia kumppaneita, vaikka ulkonäkökomplekseissasi haluat uskoa olevasi automaattisesti sisäisesti kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
M35
Hähä. Haista nyt höpö. Luuletko että uskotaan. Olet vaan taas se yksi mies joka yrittää uskotella naisille omia fantsujaan tosiksi. Tuskin sulla on edes sitä nyksää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
En tosiaankaan väittänyt, että mies on valinnut exänsä väärin perustein vaan, että mies itse ei osaa olla hyvä kumppani ja suhteet hajoavat sen vuoksi.
Kauniit ihmiset kun eivät ole muita ilkeämpiä ja huonompia kumppaneita, vaikka ulkonäkökomplekseissasi haluat uskoa olevasi automaattisesti sisäisesti kauniimpi.
No sinä et tiedä senkään vertaa millaisia ne exät ovat olleet, mutta ei perustu pelkästään mieheni tarinoihin heistä vaan on vaikka somen perusteella helposti todettavissa, että millaista elämää nykyään elävät. Mukana esim. huumeita, talousvaikeuksia ja ties mitä.
-ap
No miksi sinä semmoisista mustasukkainen olet? Olisitko vähemmän mustis, jos miehesi exät olisivat olleet upeita, elämässä hienosti menestyviä naisia?
Ajattelet liikaa ulkonäköä.
Voi olla, että sun itsesi kanssa on miehen kuin miehen vaikea elää, kun vellot ja vatvot miehen entisiä suhteita. Nykyään on vaan hyvin vaikea löytää ihmistä, jolla ei olisi entisiä tyttö- tai poikakavereita. Sulla on vaan siis mustasukkainen luonne.
Mieskään ei kyllä tee oikein, jos morkkaa entisiä tyttöystäviään. Itse hän on aikanaan heidät kumppanikseen aivan hyvin kelpuuttanut. Kun suhde on ohi, silloin pitäisi jättää toisen arvosteleminen ja haukkuminen. Mikä on mennyttä, on mennyttä.
Jokainen on sen näköinen kuin on. Jos itse olet edes normaalin näköinen, saat olla elämääsi tyytyväinen. Täällä maan päällä elää niin monen näköisiä, että saa olla onnellinen kun näyttää tavalliselta edes. Siinä on sulle pääomaa elämään jo ihan tarpeeksi. Katsele ympärillesi, ja ajattele kuinka monen ihmisen kanssa olisit valmis vaihtamaan ulkonäköäsi. Luulen, että heitä ei kovinkaan paljon ole. Älä ala kehittelemään itsellesi massiivista alemmuuskompleksia miehesi entisten tyttöystävien takia, siellä on takuulla myös vähemmän kauniita, mutta niistä ei ehkä ole sinulle puhuttukaan. Ylipäänsä ihmettelen, että mies levittelee tietoja entisista tyttöystävistään sinulle, sen paremmin kuin kellekään muullekaan. Kirjoittamaton sääntö seurustelusuhteissa ainakin tähän asti on ollut, että toisen asioista ei suhteen loputtua huudella. Yleensä miehet ei edes kerro nimiäkään. Mutta nykyaika lienee tämänkin säännön unohtanut. Ihmisillä ei ole enää mitään tapoja.
Ettekö voisi olla yhdessä ihan ilman entisiä suhteita? Eikö arki suju ilman, että heitä pitää meteliä pitää?
Summa summarum: kasvakaa aikuisiksi, molemmat.
Ei toi normaalia ole. Mennyt on mennyttä ja menneitä on ihan turha miettiä tai ottaa kierroksia jonkun exästä. Jos se kumppani haluais olla exänsä kanssa se ei ois sun kanssa.
M35