Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun koko elämä päin persettä. 33v, ei perhettä ei lapsia ei mitään.

Vierailija
28.07.2018 |

Ei koulutusta. ei työpaikkaa. ei ketään kuka rakastaa. ei lasta jonka halusin jo aikoja sitten.

Syyt: masennus 18 vuotiasta 25 vuotiaksi, seurustelin 25vuotiaasta 28 vuotiaaksi, mies oli taitava manipuloija ja huijasi että haluaa naimisiin ja perheen mutta eipä sitten halunnutkaan. Tämän jälkeen meni aikaa toipua suhteesta. Menin ammattikouluun vanhempana mutta sekin jäi kesken kun masennus palasi uudestaan.

Nyt taas tätä tyhjyyttä, yksin..koko elämä pilalla

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Elämäni meinasi luisua tuohon.. Jumala pelasti minut. Jumalan johdatus löysi minut, sen jälkeen elämäni otti uuden suunnan. Nykyään minulla on oma perhe ja työ, joita en jossain vaiheessa uskonut enää koskaan saavani. En tiedä vakaumustasi enkä halua olla tyrkyttävä, mutta toivoisin että tutkisit itseksesi sydäntäsi ja tunnustelist, voisiko olla sinun aikasi avata se Jumalalle. Jumala kantaa. Kaikkea hyvää!

Jos uskoon tuon jälkeen vielä maallinen mies kelpaa, niin tämä ohje voisi toimiakin. Seurakunnissa on paljon vähemmän miehiä kuin naisia.

Olen erimieltä. Vapaita naisia tuntuu olevan seurakunnis paljon vähemmän ja varmaa siitä syystä itsekki vielä sinkku:)

m30+

Vierailija
22/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattuinenv kirjoitti:

Joo tosi oudolta ja lapselliselta vaikuttaa kun jotkut rukoilee puolisoa elämäänsä. Tai sanoo että Jumala valitsee puolisosi.

Jep, sitten seurakunnassa kävelee joku paskakasa elämääsi ja tässä sitten on se Jumalan johdatus.

Hö, jotkut rukoilee, että saisi harvinaisia pokemoneja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi sanoa joku, jolla on paska parisuhde ja kahukakarat.

Vierailija
24/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku jolla menee vielä huonommin kuin sinulla. Auta häntä.

Vierailija
25/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On joku jolla menee vielä huonommin kuin sinulla. Auta häntä.

Sokea laitetaan opastamaan jalatonta sokeaa. Lopputulos ei voi olla kuin positiivinen ja onnistunut.

Vierailija
26/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Halaus* Voimia sinulle rakas.

Vierailija
27/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. En olisi mitenkään muuten voinut nousta tilanteestani. Jeesus on oikea tie.

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Elämäni meinasi luisua tuohon.. Jumala pelasti minut. Jumalan johdatus löysi minut, sen jälkeen elämäni otti uuden suunnan. Nykyään minulla on oma perhe ja työ, joita en jossain vaiheessa uskonut enää koskaan saavani. En tiedä vakaumustasi enkä halua olla tyrkyttävä, mutta toivoisin että tutkisit itseksesi sydäntäsi ja tunnustelist, voisiko olla sinun aikasi avata se Jumalalle. Jumala kantaa. Kaikkea hyvää!

Vierailija
28/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ensimmäinen lapsuuden 35 vuotiaana

Ja sittemmin jo kolme.

Vierailija
29/30 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ensimmäinen lapsuuden 35 vuotiaana

Ja sittemmin jo kolme.

Lapsi

Vierailija
30/30 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpaikka ja AMK-koulutus. Ei ole perhettä eikä lapsia. Lapsia haluaisin kyllä, mutta en välttämättä kaipaa edes ydinperhettä. Minulle sopisi hyvin vaikka sellainen jaettu vanhemmuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan