Minun koko elämä päin persettä. 33v, ei perhettä ei lapsia ei mitään.
Ei koulutusta. ei työpaikkaa. ei ketään kuka rakastaa. ei lasta jonka halusin jo aikoja sitten.
Syyt: masennus 18 vuotiasta 25 vuotiaksi, seurustelin 25vuotiaasta 28 vuotiaaksi, mies oli taitava manipuloija ja huijasi että haluaa naimisiin ja perheen mutta eipä sitten halunnutkaan. Tämän jälkeen meni aikaa toipua suhteesta. Menin ammattikouluun vanhempana mutta sekin jäi kesken kun masennus palasi uudestaan.
Nyt taas tätä tyhjyyttä, yksin..koko elämä pilalla
Kommentit (30)
Vattuinenv kirjoitti:
Joo tosi oudolta ja lapselliselta vaikuttaa kun jotkut rukoilee puolisoa elämäänsä. Tai sanoo että Jumala valitsee puolisosi.
Jep, sitten seurakunnassa kävelee joku paskakasa elämääsi ja tässä sitten on se Jumalan johdatus.
Hö, jotkut rukoilee, että saisi harvinaisia pokemoneja...
Samaa voi sanoa joku, jolla on paska parisuhde ja kahukakarat.
On joku jolla menee vielä huonommin kuin sinulla. Auta häntä.
Vierailija kirjoitti:
On joku jolla menee vielä huonommin kuin sinulla. Auta häntä.
Sokea laitetaan opastamaan jalatonta sokeaa. Lopputulos ei voi olla kuin positiivinen ja onnistunut.
Mulle kävi samoin. En olisi mitenkään muuten voinut nousta tilanteestani. Jeesus on oikea tie.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua. Elämäni meinasi luisua tuohon.. Jumala pelasti minut. Jumalan johdatus löysi minut, sen jälkeen elämäni otti uuden suunnan. Nykyään minulla on oma perhe ja työ, joita en jossain vaiheessa uskonut enää koskaan saavani. En tiedä vakaumustasi enkä halua olla tyrkyttävä, mutta toivoisin että tutkisit itseksesi sydäntäsi ja tunnustelist, voisiko olla sinun aikasi avata se Jumalalle. Jumala kantaa. Kaikkea hyvää!
Minun ensimmäinen lapsuuden 35 vuotiaana
Ja sittemmin jo kolme.
Vierailija kirjoitti:
Minun ensimmäinen lapsuuden 35 vuotiaana
Ja sittemmin jo kolme.
Lapsi
Minulla on työpaikka ja AMK-koulutus. Ei ole perhettä eikä lapsia. Lapsia haluaisin kyllä, mutta en välttämättä kaipaa edes ydinperhettä. Minulle sopisi hyvin vaikka sellainen jaettu vanhemmuus.
Olen erimieltä. Vapaita naisia tuntuu olevan seurakunnis paljon vähemmän ja varmaa siitä syystä itsekki vielä sinkku:)
m30+