Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää mensan nettitestin tuloksella kerskailijat

Vierailija
28.07.2018 |

Pohjustuksena, etten hirveämmin ole ottanut selvää siitä kuinka noiden tulokset yleensä heittävät oikeasta testistä, ikään kuin silläkään olisi mitään väliä. Mutta siis asiaan, minulla on useita tuttavia, jotka leijuvat sen nettitestin tuloksella ja voi luoja, että voi pieni asia ärsyttää. En ota kantaa heidän piatemääriinsä, olivat mitä tahansa.
No, eräs näistä tuttavistani on suorastaan siirtynyt uudelle tasolle tässä ja on alkanut perustelemaan sen helvetin nettitestin määrittämällä älykkyysosamäärällä käytöstään. Hän ei esimerkiksi voi liikkua tietynlaisessa seurassa, koska on älykkäämpi.
En tiedä, ihan turha valittamisen aihehan tämä on eikä vaikuta elämääni mitenkään,mutta kunhan vuodatin. Onko teillä kerrottavaa samankaltaisista tapauksista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain mensan testeistä aikoinaan 20 pistettä, mutta mitään kehitysvammaa minulla ei ole diagnosoitu. Tässä iässä sitä diagnoosia en enää kaipaakaan, kun on koulut käytynä ja työpaikka olemassa. Peruskoulun keskiarvo oli matalasta älykkyydestä huolimatta päälle kasin, pääsin ylioppilaaksi ja myös opinnot AMKssa sujuivat hyvin ja ilman vaikeuksia. Liekö sitten jotain hahmottamisen vaikeuksia...

Vierailija
22/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme nettitestin koko perhe, nuorin lapsi kyllä päihitti muut, on matemaatsesti lahjakas. Mieheni kanssa oltiin samoilla linjoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain nettitestistä jotain tähtitieteellistä, mutta luotan siihen yhtä paljon kuin muihinkin nettitesteihin eli en juuri lainkaan. Oletan sen perusteella vain, että äo:ni on todennäköisesti yli 100.