Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi paketti Panacodeja, joita en käytä - kannattaako viedä apteekkiin?

Vierailija
28.07.2018 |

Vienkö apteekin roskikseen vai annanko jollekulle sukulaiselle, jonka tiedän ainakin ruohoa vetävän?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä itselläsi vain varalla. Aina voi tulla tilanne, että tarvitsee kovempia kipulääkkeitä.

Vierailija
2/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule, tiedän sen 52 vuoden kokemuksella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna vaan myy sille sukulaiselle. Jotkut pyytävät euron kappaleelta. Itse olen kyllä niin kyllästynyt narkkareihin, että veisin apteekkiin hävitettäväksi ja kiehauttaisin kaverin veret kertomalla hänelle, että tein niin.

Vierailija
4/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle t narkkari

Vierailija
5/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilytä itselläsi vain varalla. Aina voi tulla tilanne, että tarvitsee kovempia kipulääkkeitä.

Sain kerran lääkäriltä Panacodeja yhden pienen leikkauksen jälkeen, mutta en sitten käyttänytkään niistä kuin pari kun ei pahoja kipuja ollut. Säilytin ne kuitenkin juuri siltä varalta, että joskus tulee tarvetta. No, ei tullut ja vein ne sitten kuitenkin apteekkiin, kun päiväys meni vanhaksi.

Vierailija
6/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikkaina toimivat hyvin yskänlääkkeenä. Hillitsee yskänärsytystä.

Vierailija
7/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna vaan myy sille sukulaiselle. Jotkut pyytävät euron kappaleelta. Itse olen kyllä niin kyllästynyt narkkareihin, että veisin apteekkiin hävitettäväksi ja kiehauttaisin kaverin veret kertomalla hänelle, että tein niin.

Jos päihdeongelmainen kuolee, niin myyjälle jää ikuiset tunnontuskat.

Vierailija
8/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie apteekkiin, minäkin vein. Vein myös pari äitini Fentanyl-laastaria, joista hän meni niin sekaisin ettei voinut käyttää niitä.

Vierailija
9/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo panacodit ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Minullakin kaapissa iso kasa niitä ennen kuin tajusin että normi panadolikin vie paremmin kipua kuin nuo. Viimeksi sanoinkin lääkärille kun oli niitä määräämässä, että ei kannata kirjoittaa vaan kirjottaa jotain muuta kun ei tuo kodeiini tunnu mitenkään vaikuttavan.

Vierailija
10/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sadan kappaleen loota enkä käytä. Paljonkohan tuosta lootasta katukaupassa saisi? Tai tietääkö kukaan Olli Saarelan osoitetta?

Vierailija
11/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos päihdeongelmainen kuolee, niin myyjälle jää ikuiset tunnontuskat.

Mahtaa Alkon myyjillä olla rankka elämä

Vierailija
12/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo panacodit ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Minullakin kaapissa iso kasa niitä ennen kuin tajusin että normi panadolikin vie paremmin kipua kuin nuo. Viimeksi sanoinkin lääkärille kun oli niitä määräämässä, että ei kannata kirjoittaa vaan kirjottaa jotain muuta kun ei tuo kodeiini tunnu mitenkään vaikuttavan.

Panacod ei minuunkaan tehoa yhtään. Määräsivät hauisjänteen tulehdukseen, ei auttanut. Tavallinen panadol ja kylmähoito tehosi paljon paremmin. 

Vierailija
13/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panacod ei minuunkaan tehoa yhtään. Määräsivät hauisjänteen tulehdukseen, ei auttanut. Tavallinen panadol ja kylmähoito tehosi paljon paremmin. 

Ei kaikkien ihmisten elimistössä ole ominaisuutta,että codeiinista muodostuisi morfiinia eli tällöin huumaavaa vaikutusta ei synny lainkaan. Sama määrä esim. paracetamolia tehoaa yhtä hyvin (tai huonosti) näillä ihmisillä.

Vierailija
14/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, varmaan kaks pakettia. Lariamia löytyis kans, jos hallusinaatiot kiinnostaa. En raaski heittää pois, kun oli niin kalliit 😅

Vierailija
15/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien ihmisten elimistössä ole ominaisuutta,että codeiinista muodostuisi morfiinia eli tällöin huumaavaa vaikutusta ei synny lainkaan. Sama määrä esim. paracetamolia tehoaa yhtä hyvin (tai huonosti) näillä ihmisillä.

Kodeiini ja parasetamoli. Sitalopraami. Avokado, Kanada ja Meksiko.

Lääkkeiden kanssa tulee usein sekaannuksia, jos kirjoitetaan vaikuttava aine ja lääkkeen kauppanimi virheellisesti samalla tavalla. Sama vaikuttava aine kun voi olla erinimisissä lääkkeissä, myös niissä halvemmissa.

Vierailija
16/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Taidat olla vähän yksinkertainen? Vai tiedätkö 52 vuoden kokemuksella, että et ole? Jos näin, niin en usko, 45 vuoden kokemuksella.

Vierailija
17/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei sais nauraa, mutta ei vaan voi mitään 😂

Vierailija
18/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks noita myydä?? Minne? Mulla olis myös jotain ketipinoria, diapamia, mertazapiiria ja jotain m alkavaa uni/mielialapilleriä. Määrätty vaikken ole niitä halunnut. Jostain syystä hain ne kuitenkin. Tienaisko noilla oikeesti?

Vierailija
19/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt alkako nistien ja pilleristien parissa pyöriä, hyvänen aika. Siis puhutte tosissanne laittoman huumausaineiden katukaupan pyörittämisestä ja aktiivisesti siihen osallistumisesta?

(Newsflash, reseptilääkkeiden myyminen toiselle on Suomen lakien mukaan rikollista.)

Vierailija
20/20 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri meni sellainen 50 tablettia panacodia, 60 tablettia sirdaludia, ja useampi levyllinen tramadoleja sekä sekalainen seurakunta muita kipulääkkeitä apteekkiin. Kai noistaikin ois jotain joltain nistiltä saanut.  Kai niille ny melkein mitkä tahansa mömmöt saa jolla pöntön saa sekasin eri komboina viinan kanssa tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi