Tapailemani nainen sanoi "Jos sä tuot mulle mitään korua lahjaksi, mä vien sen kaniin ja ostan viinaa"
Nainen on aika "jätkämäinen" olemukseltaan, mutten osannut arvata ihan tällaista ärtymystä normaalista kysymyksestä. Satuimme kulkemaan koruliikkeen ohi ja näin ikkunassa hopeisen riipuksen jossa oli pieni sydän. Kysyin naiselta, että olisiko tuollainen sinusta kiva. Nainen oli selvästi ärtynyt ja ilmoitti että jos annan hänelle mitään korua lahjaksi, hän vie sen kaniin ja ostaa viinaa.
Voiko tuollaisesta oikeasti suuttua?
Kommentit (38)
Onneksi olkoon. Olet valinnut itsellesi aidon wt-kumppanin. Nyt panet sen paksuksi ja nopeesti, ettei karkaa.
No ei ehkä suuttua, jos et ole sitä korua ostanut. Mutta itse saattaisin kyllä lähteä aika nopsaan eri teille tuollaisen takia.
No menet ja ostat viinaa mutta juot sen itse. Ei tommoiseen naiseen kannata resursseja tuhlata.
Ei ole tunne-elämä ihan kohdillaan. Pelkää läheisyyttä ja paikkaa ongelmiaan viinalla. Ei jatkoon.
Varsinaisen timantin olet löytänyt😉.
Osta sille viinaa ja anna juoda puoli pulloa, niin pääset panemaan takaa päin.
Älä anna koko pulloa, tai se voi panna sinua takaa päin.
Voihan se välillä vähän ärsyttää, että tuollaista ihmeellista paskaa yritetään myydä sinulle siksi, että olet nainen. Ja olisko nainen ärsyyntynyt myös siksi, että ajatteli sinun jo tuntevan häntä sen verran, ettei tulisi mieleenkään ehdottaa moisen roinan hankkimista? Tai ehkä naisen reaktio oli vaan hivenen liian spontaani, mutta ole iloinen että hän on rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa, kun vaan jännänaiset kiinnostaa. Tälläkin välin kilttinaiset kutovat kotona sukkaa ja silittävät kissaansa ja itkevät, kun eivät kelpaa kenellekään.
No eipä tuollainen kotona istuva ja pelkästään kaupassa käyvä itsesäälinörtti ketään kiinnostaa. Tekevät itsestään vielä mahdollisimman näkymättömän, kun lähtevät ulos. Sellainen älkää pliis miehet lähestykö -lookki.
Sitten kannattaa viedä Viinaa lahjaksi.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa, kun vaan jännänaiset kiinnostaa. Tälläkin välin kilttinaiset kutovat kotona sukkaa ja silittävät kissaansa ja itkevät, kun eivät kelpaa kenellekään.
Silittävät omaa mirriänsä yksinään ..
Niin surullista .. niin kovin surullista ..
Sinkkumies
Niin, ja omasta suustani olisi varmasti voinut päästä jotain ihan samanlaista, mutta oikeasti käyttäydyn melko naismaisen stereotypisesti ja draamailen jos en saa hellyyttä ja huomiota... Vihaan vaan kaikkea turhaa. Erityisesti sellaista turhaa, mitä yritetään myydä sukupuolittuneesti. Olen jossain määrin wt, mutta enemmän olen tämmöinen feministinen luonnonlapsi... Terv. ymmärtäjä jostain tosta ylempää
Kilttinaiset älkää uskoko tota 30. Mä haaveilen sellaisesta hiljaisesta hissukasta.
Vierailija kirjoitti:
Kilttinaiset älkää uskoko tota 30. Mä haaveilen sellaisesta hiljaisesta hissukasta.
Haaveilet koneella piereskellen ja ne kilttinaiset piereskelevät kotona ja haaveilevat sinusta. Kumpikaan ei koskaan käy missään, joten haaveeksi jää.
deittisaiteilta minut löytää.
t. hiljaisesta hissukasta pitävä mies.
(Deitti-ilmosta mieltymystäni ei ole luettavissa, koska sellainen ei näytä toimivan.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuollainen kotona istuva ja pelkästään kaupassa käyvä itsesäälinörtti ketään kiinnostaa. Tekevät itsestään vielä mahdollisimman näkymättömän, kun lähtevät ulos. Sellainen älkää pliis miehet lähestykö -lookki.
Täsmälleen samaa voi sanoa näistä palstan "kilttimiehistä"
Nainen oli sanonut "jos sä tuot mulle _mitään_ korua lahjaksi" eli voisin olettaa että kyse ei ollut siitä että tämä tietty koru ei miellyttänyt.