Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka soutaa ja huopaa

Vierailija
27.07.2018 |

Muuttaa siis jatkuvasti mieltään haluaako nähdä vai ei. Välillä soittelee tiheään ja välillä ei kuulu aikoihin mitään. Kannattaako huolia sellaista miestä? Taitaa vain tylsyyttään viihdyttää itseään. Mies joka on tosissaan tietää mitä tahtoo ja on valmis toimimaan sen mukaisesti.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tosissaan. anna itsellesi enemmän arvoa ja unohda tommonen jätkä.

Vierailija
2/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin vastauksen. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kannattaako huolia"

Kannattaisiko herttuattaren laskeutua alas sieltä valtaistuimelta?

Vierailija
4/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kannattaako huolia"

Kannattaisiko herttuattaren laskeutua alas sieltä valtaistuimelta?

No itse en ainakaan huolisi miestä joka jojottaa ja leikkii toisten tunteilla ja pitää itsestään selvyytenä.

Vierailija
5/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasitkin jo omaan kysymykseesi. Seuraavaa peliin. Älä enää vastaa miehelle jos ottaa yhteyttä.

Vierailija
6/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia signaaleja itse annat? Jos yrittää vaikka lukea sinua ja antaa välillä vähän tilaa.

Vierailija
7/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia signaaleja itse annat? Jos yrittää vaikka lukea sinua ja antaa välillä vähän tilaa.

Olen ollut johdonmukainen kiinnostukseni ilmaisemisessa sekä siinä että tahtoisin aidosti oppia tuntemaan tämän miehen. En ole itse pelaillut mitään pelejä. Ei riitä energiaa semmoisiin. 

Vierailija
8/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut johdonmukainen kiinnostukseni ilmaisemisessa sekä siinä että tahtoisin aidosti oppia tuntemaan tämän miehen. En ole itse pelaillut mitään pelejä. Ei riitä energiaa semmoisiin. 

-ap

Vierailija
9/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasitkin jo omaan kysymykseesi. Seuraavaa peliin. Älä enää vastaa miehelle jos ottaa yhteyttä.

Täytyy yrittää pysyä lujana ja päästää irti. Kaikesta huolimatta mies yhä kiinnostaa vaikka tiedän että minua paremmin kohtelevia miehiä löytyisi. Etten vaan ole haksahtanut jännämieheen?

-ap

Vierailija
10/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies ei joko osaa päättää( omassa tapauksessa kaveriporukka meni "vakavamman" suhteen edelle. Mutta mies löytyi siitä kaveriporukasta, kun tuo yksi jahkaili) tai mies voi kokea aktiivisen ja tunteensa selkeästi ilmaisevan naisen "hyökkäävänä" tai vaativana, vaikka ei varsinaisesti mieheltä mitään vaatisi.

Vierailija
11/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mies ei joko osaa päättää( omassa tapauksessa kaveriporukka meni "vakavamman" suhteen edelle. Mutta mies löytyi siitä kaveriporukasta, kun tuo yksi jahkaili) tai mies voi kokea aktiivisen ja tunteensa selkeästi ilmaisevan naisen "hyökkäävänä" tai vaativana, vaikka ei varsinaisesti mieheltä mitään vaatisi.

Niin. Olen ns. heittänyt pallon miehelle. En tiedä annanko sillä sitten jotenkin hyökkäävän, vaativan tai jopa "helpon" kuvan. Jos mies semmoista pelästyy niin sitten ei taida olla oikea mies minulle. Olen kyllä antanut miehen olla se aloitteellisempi osapuoli tehtyäni oman kiinnostukseni selväksi. 

-ap

Vierailija
12/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
13/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa av-raati yksimielinen. taustalla voi vaikuttaa moni asia. 

Vierailija
14/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireiden perusteella useampi mirkku kierroksessa.

Vierailija
15/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpa av-raati yksimielinen. taustalla voi vaikuttaa moni asia. 

Noup. Huoripukki.

Vierailija
16/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V|ttü mitä ämmiä. Ei teillä itsellänne ole parisuhteesta tai sen muodostamisesta, toisesta välittämisestä ja toisen kohtaamisesta ihmisenä mitään käsitystä. Teille kaikki on ”miehen löytämistä” tai ”huolimista”. Jos en tota ota, niin otan ton. Ehkä ap:n kannattaisi käydä tämäkin keskustelu sen miehen kanssa.

Vierailija
17/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut aiheesta miehen kanssa? Oletko kysynyt mitä haluaa? Vai kyseletkö vaan täältä?

Vierailija
18/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko keskustellut aiheesta miehen kanssa? Oletko kysynyt mitä haluaa? Vai kyseletkö vaan täältä?

Olen keskustellut aiheeseen liittyen enkä tiedä miksi täällä vielä kyselen vaikka tapaus on aika selvä. Halusin kai vaan uskoa miehestä hyvää. 

-ap

Vierailija
19/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne onkin nuo naiset aivan erityisen kuuluisia siitä, että niiden mielipide ei koskaan muutu!?!

Vierailija
20/30 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne onkin nuo naiset aivan erityisen kuuluisia siitä, että niiden mielipide ei koskaan muutu!?!

kolahtiko? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän