Tyttäreni poikaystävän kännisekoilu
Tyttäreni tuli eilen kotiin poikaystävänsä kanssa ja molemmat olivat humalassa. No se ei nyt niin paha ole, kun ovat 18 kunnes poika alkoi vahingossa kertomaan humalaisia rakkaudenosoituksiaan tyttöystävänsä 14-vuotiaalle pikkusiskolle ja ennen kuin tyttäreni sai sanaa väliinsä tämä suuteli nuorempaa tytärtäni ja puristi takapuolesta. Pyysi sitten anteeksi kämmiään, mutta nauroi asialle. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Inhimillinen erehdys eikä edes kovin ainutlaatuinen sellainen. Älä sillä päätäsi vaivaa sen enempää. Toki pojalta anteeksipyyntö pikkusiskolle on paikallaan nyt selvin päin.
Jep. Mitäs teette niin samannäköisiä mukuloita!
Pitäisin silmällä tuollaista poikaystävää, kourii pikkusiskoa varmasti vielä uudestaankin. Ei tuolla tavalla voi vain erehtyä omasta seurustelukumppanista. 14v ja 18v eivät voi näyttää täysin samalle..
Itse seurustelin 19 vuotiaana miehen kanssa, joka kerran kännissä kouri siskoani. Luulin että todella erehtyi (olimme saman pituisia ja painoisia) Vuosia myöhemmin siskoni kertoi että mieheni oli käynyt useana yönä hänen sängyssään ja kourinut siskoani, samalla kuiskaten siskolleni että tilaisuuden tullen aikoo raiskata hänet. Siskoni oli ollut tapahtumasta niin järkyttynyt ettei uskaltanut kertoa minulle aiemmin. Onneksi erosin miehestä muutaman kuukauden jälkeen, koska hän vaikutti epäilyttävältä. Silti, tunnen yhä syyllisyyttä että silloin 16-vuotias siskoni joutui ahdistavaan tilanteeseen minun takiani.
Myöhemmin samainen mies on saanut tuomion pedofiliasta. Sinuna keskustelisin tyttäriesi kanssa asiallisesti ja varottaisin että tuskin ahdistelu jää ainoaan kertaan. Poikaystävälle kertoisin ettei hän ole enää kotiinne tervetullut, koska et voi luottaa siihen että hän ei ahdistelisi lastasi. Hyväksikäytetyt teinit usein syyttävät itseään tapahtuneesta, eivätkä uskalla puhua hyväksikäytöstä. Siksi on tärkeää ettet päästä enää poikaystävää lapsesi lähelle.
Trololoo,keksi jotain uskottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillinen erehdys eikä edes kovin ainutlaatuinen sellainen. Älä sillä päätäsi vaivaa sen enempää. Toki pojalta anteeksipyyntö pikkusiskolle on paikallaan nyt selvin päin.
En usko että oli inhimillinen virhe, jolleivät siskot ole täysin kopioita toisistaan samanlaisilla vaatteilla. Vai oletko koskaan kännissä erehtynyt puolisostasi ja mennyt kourimaan ja suutelemaan tuntematonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viskaise ulos tuollainen, eikä asiaa ole takaisin ennen kuin nöyrimmät anteeksipyynnöt on osoitettu tälle pikkusiskolle ja sinulle. Ja ennen kaikkea petetylle tyttärellesi.
Itse en tuollaista päästäisi enää kotiini, mutta minulla onkin tiukemmat rajat pettämisen hyväksymisen suhteen mitä useimmilla. En myöskään haluaisi toimia roolimallina pettämisen tukemiselle, vaikka lapsukainen tuo 18v vielä onkin.
Siis luuli tyttöystävänsä pikkusiskoa tyttöystäväkseen ja ihan puhutteli tyttöystävänsä nimellä.
-ap
Sattuuhan noita. Ex-kansantaiteilija Juice Leskinen luuli kännipäissään silloista vaimoaan Anssi Tikanmäeksi. Ja tämä tarina on tosi.
Viina on siitä paskamainen aine, että se vaikuttaa keskushermostoon ja kun sitä juo paljon, se vaikuttaa keskushermostoon paljon.
Te jotka väitätte että kännissä voi erehtyä: Oletteko koskaan kännissä erehtyneet luulemaan seurustelukumppaninne näköistä kumppaniksenne niin että olisitte ehtineet kourimaan ja suutelemaan huomaamatta eroa?
Aivan, ei tuollaista edes vahingossa tapahdu vaikka olisi kuinka kännissä.
Monesti pedofiilit ovat kieroja ja keksivät vaikka minkälaisia selityksiä teoilleen. Yleensä syyllistävät vielä uhria niin etteivät uhrit uskalla puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viskaise ulos tuollainen, eikä asiaa ole takaisin ennen kuin nöyrimmät anteeksipyynnöt on osoitettu tälle pikkusiskolle ja sinulle. Ja ennen kaikkea petetylle tyttärellesi.
Itse en tuollaista päästäisi enää kotiini, mutta minulla onkin tiukemmat rajat pettämisen hyväksymisen suhteen mitä useimmilla. En myöskään haluaisi toimia roolimallina pettämisen tukemiselle, vaikka lapsukainen tuo 18v vielä onkin.
Siis luuli tyttöystävänsä pikkusiskoa tyttöystäväkseen ja ihan puhutteli tyttöystävänsä nimellä.
-apJa sinä uskot tuon? Esitti vaan, että luuli tyttöystäväkseen, että pääsi kähmimään pikkusiskoa. En kyllä enää päästäisi kotiini tuota tyyppiä ja kehoittaisin tytärtänikin vakavasti harkitsemaan seurustelun jatkamista.
Kyllä minä tuota selitystä epäilen, mutta kuulostaa uskottavalta.
-ap
Tiedätkö ap mikä ei kuulosta uskottavalta? Sun aloitus.
0/5
Hauskat "kännisekoilija"poikaystävät ovat panneet "vahingossa" tyttöystävän siskojankin kun ovat kännisekoiluissaan "erehtyneet" sängystä. Tuollaisella retkulla ei pitäisi olla enää mitään asiaa sinun kotiisi. Arvaamaton , eikä kunnioita kotiasi koska ajattelee että on ihan jees tulla sinne kännissä sekoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin silmällä tuollaista poikaystävää, kourii pikkusiskoa varmasti vielä uudestaankin. Ei tuolla tavalla voi vain erehtyä omasta seurustelukumppanista. 14v ja 18v eivät voi näyttää täysin samalle..
Itse seurustelin 19 vuotiaana miehen kanssa, joka kerran kännissä kouri siskoani. Luulin että todella erehtyi (olimme saman pituisia ja painoisia) Vuosia myöhemmin siskoni kertoi että mieheni oli käynyt useana yönä hänen sängyssään ja kourinut siskoani, samalla kuiskaten siskolleni että tilaisuuden tullen aikoo raiskata hänet. Siskoni oli ollut tapahtumasta niin järkyttynyt ettei uskaltanut kertoa minulle aiemmin. Onneksi erosin miehestä muutaman kuukauden jälkeen, koska hän vaikutti epäilyttävältä. Silti, tunnen yhä syyllisyyttä että silloin 16-vuotias siskoni joutui ahdistavaan tilanteeseen minun takiani.
Myöhemmin samainen mies on saanut tuomion pedofiliasta. Sinuna keskustelisin tyttäriesi kanssa asiallisesti ja varottaisin että tuskin ahdistelu jää ainoaan kertaan. Poikaystävälle kertoisin ettei hän ole enää kotiinne tervetullut, koska et voi luottaa siihen että hän ei ahdistelisi lastasi. Hyväksikäytetyt teinit usein syyttävät itseään tapahtuneesta, eivätkä uskalla puhua hyväksikäytöstä. Siksi on tärkeää ettet päästä enää poikaystävää lapsesi lähelle.
Tässä tapauksessa mies oli hyvästä perheestä ja oli saavuttanut jo paljon elämässään. Kaikki pitivät hänestä eikä kukaan olisi uskonut että hän on pedofiili.
Siis teidän mielestä on ok kouria lasta (tai ketä vaan naista),jos on kännissä ja se on muka vahinko...???
Olisin heti heittänyt äijän pihalle, antanut porttikiellon kotiini ja tehnyt rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo poikaystävähän ahdisteli seksuaalisesti pikkusiskoa. Potku helvetin lujaa persuuksille ja pihalle tommoset sulhaset niskaperseotteella erittäin pikaisesti!
Vierailija kirjoitti:
Siis teidän mielestä on ok kouria lasta (tai ketä vaan naista),jos on kännissä ja se on muka vahinko...???
Olisin heti heittänyt äijän pihalle, antanut porttikiellon kotiini ja tehnyt rikosilmoituksen.
Ja jos olisin tietoinen, että joku vanhempi antaa kohdella lastaannoin puuttumatta asiaan ja tekemättä rikosilmoitusta, se olisi lastensuojeluilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka väitätte että kännissä voi erehtyä: Oletteko koskaan kännissä erehtyneet luulemaan seurustelukumppaninne näköistä kumppaniksenne niin että olisitte ehtineet kourimaan ja suutelemaan huomaamatta eroa?
Monesti pedofiilit ovat kieroja ja keksivät vaikka minkälaisia selityksiä teoilleen. Yleensä syyllistävät vielä uhria niin etteivät uhrit uskalla puhua.
Ole onnellinen, jos tuo on käsityksesi siitä, mitä kännissä voi luulla.
Oman nuoruuteni (josta en ole erityisen ylpeä) perusteella kännissä voi luulla ihan mitä tahansa. Voi luulla naapuritaloa omaksi kämpäkseen, voi sekoilla läheisimmissäkin ihmisissä, voi luulla vessapaperitelinettä ovenkahvaksi, voi erehtyä ihan missä asiassa tahansa ja välttämättä ei osaa sanoa edes omaa kotiosoitettaan tai nimeään.
Kohtuullisesti toleranssia, paljon kokemusta väkevästä viinasta ja kas kummaa, jalat toimivat, mutta pää ei.
Lähinnä olisin huolissani poikaystävän alkoholinkäytöstä, sillä tuossa tilassa voi sattua ja tapahtua peruuttamattomia asioita. Enkä tarkoita väkivaltaa. Sekoilla voi muutenkin ihan kunnolla.
Itse isänä, jos minun 14-vuotiasta tytärtäni suutelisi joku 18-vuotias känninen kloppi, niin ottaisin niskasta kiinni ja heittäisin kadulle, ja se olisi viimeinen kerta kun tulisi meille.
Gonamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti pedofiilit ovat kieroja ja keksivät vaikka minkälaisia selityksiä teoilleen. Yleensä syyllistävät vielä uhria niin etteivät uhrit uskalla puhua.Ole onnellinen, jos tuo on käsityksesi siitä, mitä kännissä voi luulla.
Oman nuoruuteni (josta en ole erityisen ylpeä) perusteella kännissä voi luulla ihan mitä tahansa. Voi luulla naapuritaloa omaksi kämpäkseen, voi sekoilla läheisimmissäkin ihmisissä, voi luulla vessapaperitelinettä ovenkahvaksi, voi erehtyä ihan missä asiassa tahansa ja välttämättä ei osaa sanoa edes omaa kotiosoitettaan tai nimeään.
Kohtuullisesti toleranssia, paljon kokemusta väkevästä viinasta ja kas kummaa, jalat toimivat, mutta pää ei.
Lähinnä olisin huolissani poikaystävän alkoholinkäytöstä, sillä tuossa tilassa voi sattua ja tapahtua peruuttamattomia asioita. Enkä tarkoita väkivaltaa. Sekoilla voi muutenkin ihan kunnolla.
Olen sama henkilö joka kertoi aiemmin miesystävästä, joka kännissä kouri siskoani(nykyisin pedofiili)
En ottaisi mitään riskejä siitä että sekoilu ei ollutkaan tahatonta...
Molemmat tytöt ovat pojan puolella ja kuulostaa minulle vähän hyväksikäytölle.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat tytöt ovat pojan puolella ja kuulostaa minulle vähän hyväksikäytölle.
-ap
Voi ilmoittaa poliisille, ja jättää niiden arvioitavaksi.