Tyttäreni poikaystävän kännisekoilu
Tyttäreni tuli eilen kotiin poikaystävänsä kanssa ja molemmat olivat humalassa. No se ei nyt niin paha ole, kun ovat 18 kunnes poika alkoi vahingossa kertomaan humalaisia rakkaudenosoituksiaan tyttöystävänsä 14-vuotiaalle pikkusiskolle ja ennen kuin tyttäreni sai sanaa väliinsä tämä suuteli nuorempaa tytärtäni ja puristi takapuolesta. Pyysi sitten anteeksi kämmiään, mutta nauroi asialle. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (40)
Tyypillinen "panee kaikkea mikä liikkuu" hyypiö, varmaan kohta sinuakin yrittää.
Viskaise ulos tuollainen, eikä asiaa ole takaisin ennen kuin nöyrimmät anteeksipyynnöt on osoitettu tälle pikkusiskolle ja sinulle. Ja ennen kaikkea petetylle tyttärellesi.
Itse en tuollaista päästäisi enää kotiini, mutta minulla onkin tiukemmat rajat pettämisen hyväksymisen suhteen mitä useimmilla. En myöskään haluaisi toimia roolimallina pettämisen tukemiselle, vaikka lapsukainen tuo 18v vielä onkin.
Viimenen kerta kun tulee kännissä kotiisi!
Ymmärrätkö.
Viimeinen kerta kun tulee kotiisi... Miten olet kasvattanut tytön, jos se sietää tuollaista.
Porvoossa kannattaa painaa asia nk. villaisella. Kyllä se siitä!
Vierailija kirjoitti:
Viskaise ulos tuollainen, eikä asiaa ole takaisin ennen kuin nöyrimmät anteeksipyynnöt on osoitettu tälle pikkusiskolle ja sinulle. Ja ennen kaikkea petetylle tyttärellesi.
Itse en tuollaista päästäisi enää kotiini, mutta minulla onkin tiukemmat rajat pettämisen hyväksymisen suhteen mitä useimmilla. En myöskään haluaisi toimia roolimallina pettämisen tukemiselle, vaikka lapsukainen tuo 18v vielä onkin.
Siis luuli tyttöystävänsä pikkusiskoa tyttöystäväkseen ja ihan puhutteli tyttöystävänsä nimellä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis luuli tyttöystävänsä pikkusiskoa tyttöystäväkseen ja ihan puhutteli tyttöystävänsä nimellä.
-ap
Ja sinä uskot tuon? Esitti vaan, että luuli tyttöystäväkseen, että pääsi kähmimään pikkusiskoa. En kyllä enää päästäisi kotiini tuota tyyppiä ja kehoittaisin tytärtänikin vakavasti harkitsemaan seurustelun jatkamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apJa sinä uskot tuon? Esitti vaan, että luuli tyttöystäväkseen, että pääsi kähmimään pikkusiskoa. En kyllä enää päästäisi kotiini tuota tyyppiä ja kehoittaisin tytärtänikin vakavasti harkitsemaan seurustelun jatkamista.
Kyllä minä tuota selitystä epäilen, mutta kuulostaa uskottavalta.
-ap
Rikosilmoitus. Tuskin 14-vuotias halusi olla kähmittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisille tuo selitys menisi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen nainen ei halua jännä miehen käsittelyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko jäännä mies vai ei? Ei ainakaan ap sanonut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko jäännä mies vai ei? Ei ainakaan ap sanonut...
Kyllähän tekstissä lukee rivien välissä.
Ai päivän anoppi-miniäprovo? 1/5, ykkönen siitä että tällä kertaa miniä poika
Inhimillinen erehdys eikä edes kovin ainutlaatuinen sellainen. Älä sillä päätäsi vaivaa sen enempää. Toki pojalta anteeksipyyntö pikkusiskolle on paikallaan nyt selvin päin.
up