Minkälainen ihminen ei pysty nauttimaan esim hyvästä voipullasta ja kahvista?
Tällä asialla ei ole mitään tekemistä ylipainon kanssa. Kyse on kyvystä olla empaattinen, makuvivahteita ja elämän pikku nautintoja arvostava ihminen, ei mikään körttiläisen ja narsistin ristisiitos.
Kommentit (22)
Minä en pidä makeasta, enkä yhtään pullasta.
Mutta nautin seurassasi mielelläni vaikka jonkun croissantin suolaisella täytteellä.
Luulenpa että pullasta pitävä emäntä on salaa tyytyväinen kun jätän sen pullan hänelle.
Kohta saamme kuulla ortoreksikon psykoottista juttua "pullahiiristä"...
Mikä sääntö se on, että kahvista ja pullasta on pakko pitää?
En pidä, en pidä. Minä minä minä. En minäkään pidä ihmisistä jotka istuvat bussissa mutta voin hyvin silti matkustaa heidän kanssaan.
Minä en pysty! Jostain syystä tommonen vehnä+rasva aiheuttaa sappikivikohtauksen. :(
En juo koskaan kahvia ja voipulla on tehty vehnästä, joka saa vatsani sekaisin. Kahvista saan paniikkikohtauksen ja sydän alkaa hakkaamaan hulluna. Että vaikka tällainen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta saamme kuulla ortoreksikon psykoottista juttua "pullahiiristä"...
Sitähän sä toivot. :D Tämä sama jaamaus on vaan nyt vähän liian tiheään, voi olla että kukaan ei enää jaksa vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
En pidä, en pidä. Minä minä minä. En minäkään pidä ihmisistä jotka istuvat bussissa mutta voin hyvin silti matkustaa heidän kanssaan.
Lääkkeet?
Onhan siinä jotain epäilyttävää, jos ei tavallinen pullakahvi mene alas. Ellei ole allergiasta kyse niin tyyppi on joku neuroottinen painonvartija. Ei sellaisia jaksa katsoa. Mulle maistuu aina pullakahveet! Se ei ole pelkästään herkuttelua vaan myös sosiaalinen juttu.
Ap, nämä mainitsemasi onnistuu vain syömällä voipullaa? Aika kapea on elämänkuvasi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä asialla ei ole mitään tekemistä ylipainon kanssa. Kyse on kyvystä olla empaattinen, makuvivahteita ja elämän pikku nautintoja arvostava ihminen, ei mikään körttiläisen ja narsistin ristisiitos.
Kahvi ei,koivunmahla kyllä
Kahvi maistuu todella pahalle ja pullasta paisuu vatsa ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että pullasta pitävä emäntä on salaa tyytyväinen kun jätän sen pullan hänelle.
Käyhän syömässä pulla, vaikutat kireältä.
Minä. En juo kahvia koska 1. En pidä sen mausta ja 2. sään siitä huonon olon ja pilalle menneen yön. En syö pullaa koska vatsani tulee siitä kipeäksi.
Mulle voi tarjota vihreää teetä tai keitettyä vettä. Ja omenan. Ei tuu varmaan edes kalliimmaksi.
Voipulla maidon kanssa ja kahvi vasta sen jälkeen. Niin itse syön mieluiten.
5/5. On epäkohteliasta kieltäytyä.