Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastaat provoon 0/5 ja näin nostat sitä?

Vierailija
26.07.2018 |

Musta nää provot saa ylettömän määrän huomiota ja siksi niitä jotkut tehtaileekin.
Joten älä reagoi niihin mitenkään, jos haluut ne pois täältä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä pisteytys oikein tarkoittaa?

0/5, provo.

Vierailija
22/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.

Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.

Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.

Käsittääkeseni sä kyllä toivotit mut pois täältä (v....?) ja se jos mikä on välittämistä mun mielipiteestä ja varsinkin sen mun mielipiteen esittämisen estämistä. Kiitos kuitenkin tän ketjun nostosta.

Jatka sä inisemistäsi vaan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta siellä on muutakin kuin provoilijan omia jatkoprovoja

Vierailija
24/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan sen takia koska se ärsyttää muita.

Vierailija
25/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.

Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.

Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.

Käsittääkeseni sä kyllä toivotit mut pois täältä (v....?) ja se jos mikä on välittämistä mun mielipiteestä ja varsinkin sen mun mielipiteen esittämisen estämistä. Kiitos kuitenkin tän ketjun nostosta.

Eikös tämä nimenomaan ole keskustelupalsta?

Vierailija
26/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Bla blaa blaaa.

Vierailija
27/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5, provo.

Etkö nyt voi avata asiaa lisää? En tiedä mitä nämä pistemäärät tarkoittavat.

Vierailija
28/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5, provo.

Voi myös käyttää omia aivojaan.

Vierailija
29/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan arvostella

Kas, rehellinen provon, trololoo, 0/5 -huutelija. Itse en välitä, onko aloitus totta tai ei, kunhan keskustelu muuttuu mielenkiintoiseksi. Kukaan ei netissä tiedä minkään keskustelun totuudenmukaisuudesta, joten provon huutelu on turhaa ja tylsää.  Itse ajattelen, että 0/5 -huutelijat haluavat reppanasti osallistua keskusteluun, vaikkei ole oikein mitään nasevaa sanottavaa.

Vierailija
30/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla aivoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5, provo.

Olet idiootti!

Vierailija
31/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan arvostella

Kas, rehellinen provon, trololoo, 0/5 -huutelija. Itse en välitä, onko aloitus totta tai ei, kunhan keskustelu muuttuu mielenkiintoiseksi. Kukaan ei netissä tiedä minkään keskustelun totuudenmukaisuudesta, joten provon huutelu on turhaa ja tylsää.  Itse ajattelen, että 0/5 -huutelijat haluavat reppanasti osallistua keskusteluun, vaikkei ole oikein mitään nasevaa sanottavaa.

Ihan miten sen asian haluat nähdä. 

Vierailija
32/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla aivoja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5, provo.

Olet idiootti!

Ainakin viisaampi idiootti kuin sinä, koska tiedän tuon tarkoituksen. XDD

Vierailija
33/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä provoja en yleensä nostelekaan vaan mieluummin ilmiannan. Jos provo on todella ilmiselvä niin että "kaikki" tajuaa sen esim. jonkin typerän ajatustavan parodioimiseksi (= kirjoittaja on oikeasti päinvastaista mieltä), silloin saatan pitää sitä harmittomana enkä välttämättä ajattele, että sen upittamisesta on haittaa. Mutta sitten on sellaisia provoja, joista saattaa syntyä kuva, että ne on kirjoittajan oikeita mielipiteitä mutta vahvasti liioiteltuja, ja niitä en katso hyvällä. T. Kukkahattutäti

Vierailija
34/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvosteluja provolle. Mieti vaikka leffoja. Niille saatetaan antaa enimmillään 5 tähteä. Täydet pisteet on siis 5/5. Siispä 0/5 tarkoittaa, että provo oli huono.

Vierailija
35/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi vielä mitään.

Jotkut vastailevat omaan aloitukseen monta kertaa. (Ikis)

Ja hämmästyttävintä on se, että tyyppi on palstan omia y-L_läpitäjiä, ilmeisesti aikansa käy pitkäksi.

Vierailija
36/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos provoa ei todeta provoksi, ketjuun jää vain niiden kirjoituksia, joiden mielestä juttu on pakko olla totta, koska se oli netissä.

Jos soraääniä ei ilmaannu, se tietenkin "todistaa" tämän olettaman oikeaksi.

Vierailija
37/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Bla blaa blaaa.

Lapset pois palstalta.

Vierailija
38/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Bla blaa blaaa.

Lapset pois palstalta.

Blaa blaa blaa...

Vierailija
39/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi pierettää ja kutittaa prseenreikää. 

Vierailija
40/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Bla blaa blaaa.

Lapset pois palstalta.

Blaa blaa blaa...

Mulla on teini ihan omasta takaa ja se ei roiku täällä. Oisko sunkin aika mennä leikkiin vaikka barbeilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän