Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vastaat provoon 0/5 ja näin nostat sitä?

Vierailija
26.07.2018 |

Musta nää provot saa ylettömän määrän huomiota ja siksi niitä jotkut tehtaileekin.
Joten älä reagoi niihin mitenkään, jos haluut ne pois täältä.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boring kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

blaa blaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/0 kirjoitti:

Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.

Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.

Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.

Käsittääkeseni sä kyllä toivotit mut pois täältä (v....?) ja se jos mikä on välittämistä mun mielipiteestä ja varsinkin sen mun mielipiteen esittämisen estämistä. Kiitos kuitenkin tän ketjun nostosta.

Jatka sä inisemistäsi vaan. :D

Eikös tämä nimenomaan ole keskustelupalsta?

Bla blaa blaaa.

Lapset pois palstalta.

Blaa blaa blaa...

Mulla on teini ihan omasta takaa ja se ei roiku täällä. Oisko sunkin aika mennä leikkiin vaikka barbeilla?

Blaa blaa blaa....

Vierailija
42/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos provoa ei todeta provoksi, ketjuun jää vain niiden kirjoituksia, joiden mielestä juttu on pakko olla totta, koska se oli netissä.

Jos soraääniä ei ilmaannu, se tietenkin "todistaa" tämän olettaman oikeaksi.

Eli sä uskot ihmisten tyhmyyteen ja siihen ettei ne osaa toimia netissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää vaan, kuinka huonoja kirjoittajia ihmiset ovat, eivät ilmeisesti lue yhtään, kun tekstiin sävyjen saaminen on niin vierasta. Silloin tulee näitä "Mieheni lapsi kehtaa tunkea meille joka toinen viikonloppu, eikö ymmärrä, että perhe haluaa olla viikonloppuisin keskenään. Kyllä neljävuotiaan pitää ymmärtää jo olemaan häiritsemästä pikkulapsiarkea elävää perhettä" tyyppisiä aloituksia. Noista annan ap:lle palautetta ja vinkkejä, miten kirjoittaa uskottavammin.

Vierailija
44/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen itsensäkadottamisprovoon kirjoittelin, vaikka tiesin, että oli provo. Ensinnäkin itse aihe oli kiinnostava ja siellä oli monia muitakin hyviä asiallisia kommentteja kuin mun kirjoittamat. Toiseksi oli viihdyttävää väitellä sen tarinoitsijan kanssa, kun se puhui itsensä niin monta kertaa pussiin.

Kirjoitin siihen, että on provo, koska siitä ketjusta ja aloittajasta tuntui henkivän "jotain pahaa". Kuten Helnycin viimeisistä ketjuista.

Yritän olla yleensä avaamatta tai kommentoimatta tiettyjä juttuja, mutta tuossa ketjussa tuntui, että asia on hyvä tuoda ilmi.

Vierailija
45/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää vaan, kuinka huonoja kirjoittajia ihmiset ovat, eivät ilmeisesti lue yhtään, kun tekstiin sävyjen saaminen on niin vierasta. Silloin tulee näitä "Mieheni lapsi kehtaa tunkea meille joka toinen viikonloppu, eikö ymmärrä, että perhe haluaa olla viikonloppuisin keskenään. Kyllä neljävuotiaan pitää ymmärtää jo olemaan häiritsemästä pikkulapsiarkea elävää perhettä" tyyppisiä aloituksia. Noista annan ap:lle palautetta ja vinkkejä, miten kirjoittaa uskottavammin.

Ne taitaa olla tahallisen kömpelöitä, ainakin jotkut.

Vierailija
46/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
47/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy käydä tällä haisevalla av:llä on joskus hauskat provot. Nämä teidän naisten viininmaistelu muuton jälkeen -jutut ovat booooring. Kertoo paljon huumorintajustanne.

Vierailija
48/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos provoa ei todeta provoksi, ketjuun jää vain niiden kirjoituksia, joiden mielestä juttu on pakko olla totta, koska se oli netissä.

Jos soraääniä ei ilmaannu, se tietenkin "todistaa" tämän olettaman oikeaksi.

Eli sä uskot ihmisten tyhmyyteen ja siihen ettei ne osaa toimia netissä?

Ihmisten kollektiivisellä tyhmyydellä ei ole mitään rajoja.

Vierailija
49/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä pisteytys oikein tarkoittaa?

0/5, provo.

Etkö nyt voi avata asiaa lisää? En tiedä mitä nämä pistemäärät tarkoittavat.

0/5 = huono provo

5/5= erinomainen provo

Vierailija
50/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ilmoita asiattomaksi" -painike rohkeasti käyttöön. Trollaaminen on kielletty palstan säännöissä, joten mitään perustelujakaan ei tarvitse edes kirjoittaa.

Ilmoitin kerran asiattomaksi viestin, jossa neuvottiin pesemään kondomi ja käyttämään uudelleen.

Tuota provoa eikuitenkaan poistettu, vaikka kyseinen ehdotus voi olla vaaraksi jollekin nuorelle ja tietämättömälle.

Millainen taso mahtaa tämän palstan valvojilla olla? Ovatko he yliopistossa opiskelevia nuoria vai työttömiä amiksia.

Miksei palstan valvojia eli moderaaytoreita esitellä?

Vierailija
51/51 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen itsensäkadottamisprovoon kirjoittelin, vaikka tiesin, että oli provo. Ensinnäkin itse aihe oli kiinnostava ja siellä oli monia muitakin hyviä asiallisia kommentteja kuin mun kirjoittamat. Toiseksi oli viihdyttävää väitellä sen tarinoitsijan kanssa, kun se puhui itsensä niin monta kertaa pussiin.

Jos ketju alkaa elää omaa elämäänsä ja syntyy kiinnostavaa keskustelua, ei sillä ole väliä, vaikka aloitus on provo. Jos provossa ei ole mitään jutun tynkää ja juttu on tosi tyhmä, niin ohitan sen. Kommentoin kyllä sellaisiin provoihin, joissa tulee yleistä keskustelua sellaisista asioista, joita oikeasti voisi tapahtua. Kiinnostaa haastaa keskustelua ”mitä ajattelisitte, jos teille kävis näin”. Jos joku sen kertoo omana totuutenaan ja luulee, että keskustelijat uskovat kaiken, niin mitä sitten? Provoilija ei vain itse ymmärrä omaa typeryyttään.

Enemmän mua häiritsee noi 0/5 viestit kuin provot. En ymmärrä, miksi se halutaan sanoa. Yrittääkö joku olla fiksumpi kuin muut vai? Me muut ei ymmärretä aloitusta provoksi ilman pisteitä, vai 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi