Miksi vastaat provoon 0/5 ja näin nostat sitä?
Musta nää provot saa ylettömän määrän huomiota ja siksi niitä jotkut tehtaileekin.
Joten älä reagoi niihin mitenkään, jos haluut ne pois täältä.
Kommentit (51)
"Ilmoita asiattomaksi" -painike rohkeasti käyttöön. Trollaaminen on kielletty palstan säännöissä, joten mitään perustelujakaan ei tarvitse edes kirjoittaa.
Tällaista tarkoitan. ap.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3228749/tein-kaveripariskunnalle-kallin…
Ei toi vielä mitään.
Jotkut vastailevat omaan aloitukseen monta kertaa. (Ikis)
0/0 kirjoitti:
Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.
Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.
Vierailija kirjoitti:
0/0 kirjoitti:
Provot parasta herkkua täällä, joten miksi en nostaisi. Mielensäpahoittajat voi painuu v..... täältä.
Huomaan kyllä, että olet hieman lapsellinen ja tyhmä. Provojen ja niiden nostattajien takia monet hyvät aloitukset painuvat hetkessä unholaan.
Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.
Palstamamma uskoo kaiken.
Siksi haluan opastaa heitä.
Samasta syystä kuin lihaville pitää kertoa lihavuudestaan.
Saisi ihmiset lopettaa myös esim. huomion antamisen sink ku mie hel le. Ihminen, jonka tarkoituksena on levittää pahaa oloa ympärilleen, lopettaa, kun huomaa epäonnistuvansa.
Varmaan jotta minuakin tyhmemmät tajuavat, että kyse on provosta. Sehän pilaa sen provon. Provo toimii vain jos edes joku siihen uskoo.
Kyselyyn tekeekö miehesi sinulle usein kermapiirakkaa tuli jo ainakin yksi ihan oikea reseptikin. En vaan ehtinyt kirjottaa ylös.
Sääli käy niitä pitkiä provoja, joissa on nähty vaivaa, eikä kukaan ole niihin vastannut.
Mahtaa turhauttaa provontekijää.
Mitä tämä pisteytys oikein tarkoittaa?
Ne ovat noin paremmin yp:n nähtävillä poistoa varten.Poistopyynto on luonnollisesti lähetetty jo ennen replaa.
Sellaset provot, joiden tarkoitus ei ole ärsyttää ketään, kuten se mökkijärvijuttu, on mun mielestä ok.
Siihen itsensäkadottamisprovoon kirjoittelin, vaikka tiesin, että oli provo. Ensinnäkin itse aihe oli kiinnostava ja siellä oli monia muitakin hyviä asiallisia kommentteja kuin mun kirjoittamat. Toiseksi oli viihdyttävää väitellä sen tarinoitsijan kanssa, kun se puhui itsensä niin monta kertaa pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/0 kirjoitti:
Ihan sama mitä sä ajattelet. "Hyvät" aloitukset ovat tylsiä. Tää vaan mun mielipide. Eikä sun tartte välittää munkaan mielipiteistä.
Käsittääkeseni sä kyllä toivotit mut pois täältä (v....?) ja se jos mikä on välittämistä mun mielipiteestä ja varsinkin sen mun mielipiteen esittämisen estämistä. Kiitos kuitenkin tän ketjun nostosta.
Todennäköisesti juuri nämä provotehtailijat itse vastaavat itselleen.