Henkkarien kysyminen kassalla eri kielellä
Ihan oikeesti pakko kyseenalaistaa oma kielitaito, että Miten kysytään kassalla alle 30-vuotiaan oloiselta henkilöllisyystodistusta englanniksi? Can I see u identification? Entäs saksaksi, tai venäjäksi? Oisko täällä asiakaspalvelun ammattilaista höystettynä kielitaidolla. :)
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Do you have any id please.
Yes my idea is to drink this whine and vodka with my wife. what is your idea or do you join us?
You are so much drunk
Vierailija kirjoitti:
Mä kyselen enkuksi kaikilta turisteilta, muilta suomeksi. Ei pakkoruotsilla puhuta saksaa tai venäjää tms.
Totta. Mä vaan haluan puhua "perussanaston" näillä yleisimmillä kielillä mihin tässä ammatissa törmää, äkkiä sitä oppii kun ei sitä yleensä koko elämänkertaa siinä kassalla vaihdeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Do you have any id please.
Yes my idea is to drink this whine and vodka with my wife. what is your idea or do you join us?
You are so much drunk
no. just 2 bottles i need to buy more?? is it finnish style?
Palun isikut tõendavat dokumenti.
Vierailija kirjoitti:
هل يمكنني رؤية هويتك؟
ei voi näyttää, hukku välimereen.
Oo kiva, tänne tullu muillakin kielillä vastauksia! Muutakin kun vaan perseilyä.
Hahahaa, paperittomat jää kaljoitta ja tupkeitta :D
paras keino näyttää olevan lähettää joku eksoottinen tyttö alkoon hakemaan yläasteen juhlajuomat :D
Valhalla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyselen enkuksi kaikilta turisteilta, muilta suomeksi. Ei pakkoruotsilla puhuta saksaa tai venäjää tms.
Totta. Mä vaan haluan puhua "perussanaston" näillä yleisimmillä kielillä mihin tässä ammatissa törmää, äkkiä sitä oppii kun ei sitä yleensä koko elämänkertaa siinä kassalla vaihdeta.
Mitäs jos ne kysyy sulta sen jälkeen, miksei myymälässänne myydä lainkaan tuulettimia?
Vierailija kirjoitti:
paras keino näyttää olevan lähettää joku eksoottinen tyttö alkoon hakemaan yläasteen juhlajuomat :D
Kunhan se on sit +30! :DDDD
Ranskaksi voit heittä vaikka "Voulez-vous laisser la chatte"