Mä vihaan mun miestä. Se on ns. hyvä mies, mutta täysin kammottava ja ilkeä äitinsä kopio.
Mies käy töissä, hoitaa lapset ja lemmikit, tekee pihahommat ja on muutenkin ns. kunnollinen ihminen. Mutta äärettömän ilkeä. Nälvii, raivoaa lapsille, ivailee mulle aina jos olen eri mieltä, on aivan samanlainen kuin äitinsä. Tai no, ei ihan yhtä hirveä kuin se eukko, mutta ajoittain aivan samanlainen.
Mä voin sanoa että vihaan sitä noin kerran viikossa. AIvan kammottava ylimielinen pa*ka. Äsken sanoin että myydään talo ja mennään omiin osoitteisiin. Yhdessä ollaan oltu 20 vuotta. SIihenkin ivailee ja on ilkeä.
Mä juon alkoholia sen takia kun tuo mätäpaise on niin inhottava. En juo kun se on poissa. SIis en ole mikään alkkis, vaan illalla otan viinin kun tuo ottaa kupoliin. Käyn töissä ja hoidan talon kaikki rakennustekniset asiat. Mutta vihaan tuota. Raahasin taas petivaatteeni vierashuoneeseen.
Onko tämä JSSAP vai JSSSAP?
Kommentit (8)
Nyt valot päälle ja ero vireille!!
Tsemppiä!
En katselisi alkoholistiämmää hetkeäkään. Ihmeen pitkään miehesi on sinua katsellut.
Ei se ole helppoa. Mies ei juo, ei polta, ei käytä huumeita, ei lyö, mutta on kuitenkin täysi paska. Meillä on ihana koti, tasapainoiset lapset ja hyvät työpaikat.
Mä olen joka kerta onnellinen kun se on muualla, nautin suunnattomasti niistä hetkistä lasten kanssa. Ja kun se on täällä, aina on ilkeilyä, nälvimistä, ylimielisyyttä. Todella kuluttavaa.
On meillä hyviäkin aikoja, tehdään yhdesssä pihahommia, siivotaan, käydään lomamatkoilla jne. Mutta tuo jatkuva ilkeily on todella kuluttavaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
En katselisi alkoholistiämmää hetkeäkään. Ihmeen pitkään miehesi on sinua katsellut.
Ai yksi lasi viiniä on sinusta alkoholismia? No ei kyllä minkään virallisen määritelmän mukaan.
Ei ole todellista...Aivan olisin voinut itse kirjoittaa tämän!?
Anoppi on hirveä ja mieheni on liian usein aivan kuin äitinsä.
Ei mulla ole mitään lisättävää tähän, niin on just kuin minun elämästäni. Ihan säikähdin!
Olette keskustelleet suhteenne pelisäännöistä?
Kai sinä häneen jostain syystä rakastuit?
Minunkin mieheni on joskus käyttänyt äitinsä maneereja. Olen huomauttanut tästä, jotta tiedostaisi. Tuskin kukaan tällaisista on itsekään vapaa, mutta auttaa karsimaan omia ärsyttäviä tapoja, jos huomaa, että pahus, äitini toimi juuri yhtä tyhmästi vastaavassa tilanteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yksi lasi viiniä on sinusta alkoholismia? No ei kyllä minkään virallisen määritelmän mukaan.
Kamoon, tällä foorumilla BMI 23 on jo sairaalloista lihavuutta.
Haloo..eroa