mitä tehdä kun en tiedä haluanko olla tumma vai vaalea hiuksinen?
nyt hiukset keskitummat, oma hiusväri vaalea maantie. Nyt olisi paketti väriä loreal 6354 kotona ja mietin laitanko päähän?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Käy kampaajalla laitatuttamassa liukuväri.
millainen se on?
ap
Ajaa hiukset pois.
No ei vaines... yleisen elämänkokemuksen mukaan maantieväri kannattaa vaalentaa ennemmin kuin tummentaa. Hillityt raidat ehkä sopisivat?
Eli ei mitään jyrkkää vaalennusta. Siinä on pulassa juurikasvunkin kanssa hetkessä. Se maantien harmaa näyttää ihan mustalta kun se pukkaa platinanvaaleata vasten päänahasta.
pitää odottaa ensi kuuhun sitten että pääsen kampaajalle. Ärsyttää hiukset!
ap
Yleensä alkuperäinen väri käy ihmiselle parhaiten. Eli siinä tapauksessa sulle vaalea. Mutta usein vaalea tukka tummuu vanhetessa luonnostaan. Silti en usko että kovin tumma kävisi sulle. Keskiruskeissakin on paljon hyviä sävyjä.
Harmaa on siinä sopivasti tumman ja vaalean välissä... Tai shakkiruudut.
Miten olis vaan se oma luonnollinen väri vaihteeksi?
Mä olen vaalentanut vaalean ruskeita hiuksia ja nyt päätin värjätä vaalean ruskeiksi kasvisvärillä, ihana väri ja kiilto.
mulla oli monta vuotta ihan vaaleat raidoitetut hiukset, sitten laitoin myös punaisen kasvivärrin ja kaduin sitä, ei tullut kehuttua kiiltoa tai paksuutta lisää. Nyt hiukset siis vaaleanruskean punertavat, tuohon ei voi toista kasviväriä laittaa päälle kun ei näy jos laitan jonkun vaaleamman. Olihan se punertava ihan nätti, mutta kun vaatteet on kaikki sinisäsvyisiä, mustia tai vaaleita niin ei oikein sopinut hiuksiin.
ap
Sä voisit kokeilla sellaista Cruella de vil- tyyliä, eli toinen puoli vaaleaksi ja toinen tummaksi.
Käy kampaajalla laitatuttamassa liukuväri.